Idemquote:
uitdaging is volgens mij 1 van de meest misbruikte woorden in dit soort contextenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
vers bakkie en me nu eens bemoeien met een allanglopend project waar ik opeens verantwoordelijk voor ben
overheid en ICT,altijd een uitdaging
uitdaging wordt meestal gecombineerd met "budget" en "extern adviesbureau"quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:22 schreef Etcetera het volgende:
En daarna wordt er hard gelachen zeker, want uitdaging in context met overheid én ICT is natuurlijk een understatement
ik denk dat uitdaging wel het juiste woord is want een stel incompetente politici willen stampvoetend weer iets nieuws of veranderd hebben wasrvan de specs nog niet eens duidelijk zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:22 schreef Etcetera het volgende:
En daarna wordt er hard gelachen zeker, want uitdaging in context met overheid én ICT is natuurlijk een understatement
Vandaar ook 'overheid' erbij, want daar weet echt niemand wat een Cookie nu precies is volgens mij. Behalve de Piratenpartij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat uitdaging wel het juiste woord is want een stel incompetente politici willen stampvoetend weer iets nieuws of veranderd hebben wasrvan de specs nog niet eens duidelijk zijn.
De it-ers hier kun je niet echt wat kwalijk nemen
ben benieuwd naar de te verwachten chaos bij de belastingdienstquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vandaar ook 'overheid' erbij, want daar weet echt niemand wat een Cookie nu precies is volgens mij. Behalve de Piratenpartij.
ik ben externquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitdaging wordt meestal gecombineerd met "budget" en "extern adviesbureau"
rendier?quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef PeZu het volgende:
Je bent wat je eet geldt ook voor katten, ze hebben rendier op en opeens lujkt het dolle kwartiertke veel langer en heftiger.
glas wijn? of liever eerst koffie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |