Het heeft te maken met het openklappen van de huig denk ik..zoietsquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan maar zonder t ruik gedeelte werkt het niet
handig trucje als je ergens weg wilquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het openklappen van de huig denk ik..zoiets
quote:
bedankt voor je geweldig nuttige input, echt bedankt.quote:
graag gedaan, het was voor mij al een hoogtepunt van deze ochtendquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
bedankt voor je geweldig nuttige input, echt bedankt.
super tof dat ik daar deel heb van mogen uitmakenquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
graag gedaan, het was voor mij al een hoogtepunt van deze ochtend
Dat kan ik me voorstellen. Wist je wel al dat FOK! bestond?quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt? toen wist ik nog niet eens dat fok bestond
FOK! ? wat is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Wist je wel al dat FOK! bestond?
Idemquote:
uitdaging is volgens mij 1 van de meest misbruikte woorden in dit soort contextenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
vers bakkie en me nu eens bemoeien met een allanglopend project waar ik opeens verantwoordelijk voor ben
overheid en ICT,altijd een uitdaging
uitdaging wordt meestal gecombineerd met "budget" en "extern adviesbureau"quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:22 schreef Etcetera het volgende:
En daarna wordt er hard gelachen zeker, want uitdaging in context met overheid én ICT is natuurlijk een understatement
ik denk dat uitdaging wel het juiste woord is want een stel incompetente politici willen stampvoetend weer iets nieuws of veranderd hebben wasrvan de specs nog niet eens duidelijk zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:22 schreef Etcetera het volgende:
En daarna wordt er hard gelachen zeker, want uitdaging in context met overheid én ICT is natuurlijk een understatement
Vandaar ook 'overheid' erbij, want daar weet echt niemand wat een Cookie nu precies is volgens mij. Behalve de Piratenpartij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat uitdaging wel het juiste woord is want een stel incompetente politici willen stampvoetend weer iets nieuws of veranderd hebben wasrvan de specs nog niet eens duidelijk zijn.
De it-ers hier kun je niet echt wat kwalijk nemen
ben benieuwd naar de te verwachten chaos bij de belastingdienstquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vandaar ook 'overheid' erbij, want daar weet echt niemand wat een Cookie nu precies is volgens mij. Behalve de Piratenpartij.
ik ben externquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitdaging wordt meestal gecombineerd met "budget" en "extern adviesbureau"
rendier?quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef PeZu het volgende:
Je bent wat je eet geldt ook voor katten, ze hebben rendier op en opeens lujkt het dolle kwartiertke veel langer en heftiger.
glas wijn? of liever eerst koffie?quote:
ja rendier die van de kerstman en waar er miljoenen van zijn in oa finlandquote:
sorry, ik ben geen overheid, ik heb ook geen bakken met geldquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben externkom maar met die bakken met geld
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik ben geen overheid, ik heb ook geen bakken met geld
De overheid ook niet, maar ach, die steken zich toch wel in de schuldenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik ben geen overheid, ik heb ook geen bakken met geld
ja snap ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja rendier die van de kerstman en waar er miljoenen van zijn in oa finland
nipt slaperig van haar koffiequote:Op woensdag 24 juni 2015 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*schuift een kopje naar de nieuweling*
ze krijgen hier alleen 100% 'vers' rauw vlees. Dan maak je ook zelf wel een mixjes en dan zoek je dus geschikt vlees en er is zoveel te krijgen en vaak er mooi en goed.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ja snap ik
En is heerlijk, maar als kattevoer had ik het nog nooit gehoord hoor
ik ben al even wakker maar nog steeds behoefte aan koffiequote:Op woensdag 24 juni 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net pas wakker?
en ben je al aan de vragenlijst onderworpen?
maar woon jij in Finland dan ofzo? Ik vind het nou niet echt echt makkelijk vindbaar hier in Nederland namelijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze krijgen hier alleen 100% 'vers' rauw vlees. Dan maak je ook zelf wel een mixjes en dan zoek je dus geschikt vlees en er is zoveel te krijgen en vaak er mooi en goed.
Alpaca steak was ooknvoor mensen goed te doen, staat dan op niet voor menselijke consumptie omdat ja 2.75 voor biologisch echt wild is natuurlijk niet iets wat de grote industrie wil
ja, alle nieuweling hier krijg normaal een vragenlijstje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:41 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben al even wakker maar nog steeds behoefte aan koffie![]()
vragenlijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
nee ik woon gewoon in nedeland, dit is btw gemalen heel dier dus wel niet echt handig voor menselijke consumptiequote:Op woensdag 24 juni 2015 09:42 schreef Molo het volgende:
[..]
maar woon jij in Finland dan ofzo? Ik vind het nou niet echt echt makkelijk vindbaar hier in Nederland namelijk
Die bio eisen zijn echt lameeeee trouwens, maar ja...
Rendier
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:45 schreef Molo het volgende:
Crocsgodzijdank voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen katten en ik wil gewoon een stuk rendier vleeschhhh dus dan laat ik die site maar voor wat het is geloof ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik woon gewoon in nedeland, dit is btw gemalen heel dier dus wel niet echt handig voor menselijke consumptie![]()
Www.animalfoodexpress.nl kijk maar gewoon easy te krijgen
- leeftijd onder de 30quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alle nieuweling hier krijg normaal een vragenlijstje.
met vragen als:
- leeftijd
- cupmaat
- kinderen ja/nee
- ben je in het bezit van crocs
dat soort dingen
gr gr Ria en de Croc kidsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik ben niet ontevreden over deze antwoordenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
- leeftijd onder de 30![]()
- locatie zuidelijk
-koffie of thee koffie![]()
- cupmaat genoeg![]()
- kinderen ja/nee neeeeeee
- ben je in het bezit van crocs neeeeeeeee
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:47 schreef Molo het volgende:
[..]
gr gr Ria en de Croc kidsmensen die ze in en om het huis dragen heb ik niet zo'n moeite mee. zo lang je er maar niet mee in het openbaar gezien wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet ontevreden over deze antwoorden
hoe ver zuidelijk? kun je de limburgse heerschappij in deze sc verder uitbreiden?
heb je uberhaupt wel eens gezocht?quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb geen katten en ik wil gewoon een stuk rendier vleeschhhh dus dan laat ik die site maar voor wat het is geloof ik
Hoe Kip jij vandaag..quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je uberhaupt wel eens gezocht?
http://nordic-delikatesser.nl/vlees.html
En Hendriks Wild en Gevogelte Specialiteiten Poeliers
Hebben het 'gewoon'
klopt, ik zit eigenlijk tussen de rivieren. de maas ligt ten westen van mijquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:54 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk klopt de uitdrukking onder de grote rivieren niet helemaal, aangezien de Maas in Zuid-Limburg ons land verlaat
Hendriks? Uit t Ven?quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hebben het 'gewoon'
weselseweg 121 venlo zo uit het hoofd of je met t ven venlo bedoeld geen ideequote:
dát lijkt me logisch jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die ze in en om het huis dragen heb ik niet zo'n moeite mee. zo lang je er maar niet mee in het openbaar gezien wordt
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hebben het 'gewoon'
Da's t Ven jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
weselseweg 121 venlo zo uit het hoofd of je met t ven venlo bedoeld geen idee
ja natuurlijk, bed opmaken, was ophangen, gedroogde vlierbloesem in pot stoppen, kast opruimen en kamer leegmaken voor klussers morgen. En nog een vergadering vanavond.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Blaargh. Echt nergens zin in vandaag. Tis zon dag...
Zijn er anderen die wel wat leuks te doen hebben vandaag?
mogguh Gianniquote:
Zo meteen weer naar de schilderclub/dagbesteding, dus ja..quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
ik verhuis zo eens van het buro naar de bank en krab wat op mijn hoofd..quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
quote:
mogguhquote:
moloquote:
Draakjequote:
quote:
mijn kat houd me wakker met haar gesnurkquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien de overweldigende plethora aan keuzes snap ik je twijfel.
Misschien een beetje purr in spuiten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn kat houd me wakker met haar gesnurk
http://www.badumtss.net/quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een beetje purr in spuiten.
...
Eh? Eh?
allemaal pur in mijn smoel geniestquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een beetje purr in spuiten.
...
Eh? Eh?
ok, het is niet handig deze site aan te klikken als er net een collega aan komt lopen en blijkbaar het volume vol open staatquote:
gelukkig is mij computer niet in staat geluid te producerenquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ok, het is niet handig deze site aan te klikken als er net een collega aan komt lopen en blijkbaar het volume vol open staat
gewoon helemaal niet?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig is mij computer niet in staat geluid te produceren
hij zou het moeten kunnen, maar op de een of andere manier doet die het niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon helemaal niet?
Ik vind dat toch soms wel erg handig hoor
Pehehehequote:Op woensdag 24 juni 2015 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ok, het is niet handig deze site aan te klikken als er net een collega aan komt lopen en blijkbaar het volume vol open staat
er moet ook gegeten worden hequote:
ik eet aan de computerquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
er moet ook gegeten worden he
suf hoofd, dus nog een koffie nu
een eckten nerdquote:
ja, we hebben hier geen kantine waar je broodjes krijgt en zoquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:52 schreef Molo het volgende:
[..]
een eckten nerd
gesmeerde bammetjes er ook bij?
hier in alle locaties waar ik kom wel, maar dan ben ik meer dan 5,- per dag kwijt ofzo, vind ik zonde.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, we hebben hier geen kantine waar je broodjes krijgt en zo
na mijn bammetjes loop ik wel altijd de werkplaats in (om te roken)quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:56 schreef Molo het volgende:
[..]
hier in alle locaties waar ik kom wel, maar dan ben ik meer dan 5,- per dag kwijt ofzo, vind ik zonde.
Maar aangezien ik vaak in een hok zit van 2 x 1,5 m zonder daglicht, wil ik wel even lopen enzo tijdens lunchtijd![]()
Kan sowieso niet zo goed tegen stil zitten
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na mijn bammetjes loop ik wel altijd de werkplaats in (om te roken)
Wij gaan bij goed weer rondje van 25 minuten lopen buiten over industrieterein.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na mijn bammetjes loop ik wel altijd de werkplaats in (om te roken)
matige werkplek jijquote:
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn spontaan libido verliesquote:
uiteraardquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:03 schreef Molo het volgende:
[..]
matige werkplek jij
Ken je wel dat stukje van Born to be alive van MasterMovies van tig jaar geleden? Want daar refereerde ik naar
Hmm, is wat duur voor een grootconsumeerder als jijquote:
Ik heb de Zwitserduits sprekende collega's van een vriend dat aangeleerd in het "Nederlands"quote:
kan hij dat niet betalen van zijn slalaris?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm, is wat duur voor een grootconsumeerder als jij
ken je ook pulp fiction in het kolsch?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb de Zwitserduits sprekende collega's van een vriend dat aangeleerd in het "Nederlands"
(die peukie roken dan, niet bats met je moeder, al roep ik dat wel vaak in mijn vriendenkring)
Neequote:Op woensdag 24 juni 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken je ook pulp fiction in het kolsch?
Da's een halve dag slaajschuivenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan hij dat niet betalen van zijn slalaris?
waarom?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn spontaan libido verlies
krijgt hij bonus als wij meer Maccen met zn alle?quote:
major turn off dudequote:Op woensdag 24 juni 2015 13:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom?
Ik studeer laatste weken op de stem van Japie
Hmm, misschien meer uren overwerkquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
krijgt hij bonus als wij meer Maccen met zn alle?
is meer om mijn nichtjes te pesten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
major turn off dude
of werkt dat wel bij mevr. Toek?
Nee niet de Macquote:
Je sluit je niet aan bij Help MPG de winter door?quote:
Mijn buurman heet Jaap (ouwe enge gluurbuurquote:
Nee, niet als ik dat ranzige voer moet etenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je sluit je niet aan bij Help MPG de winter door?
inb4, zat er aan te komen?quote:
Oh neequote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:13 schreef Molo het volgende:
[..]
inb4, zat er aan te komen?Dan nog......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:13 schreef Molo het volgende:
[..]
inb4, zat er aan te komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scherp
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:
ik heb er geen verbondenheid mee, sorryquote:
Misschien wel bij Help GF de BBQ zomer doorquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je sluit je niet aan bij Help MPG de winter door?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een domper zou dat zijn
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm, is wat duur voor een grootconsumeerder als jij
Dat altijdquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Misschien wel bij Help GF de BBQ zomer door
De slaaj is niet ranzig!quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, niet als ik dat ranzige voer moet etenEens per jaar en dan ben ik er klaar mee
Maak veel liever een echte burger
Oh van die salades die net zoveel kcal bevatten als hun burgers? Nee dank jequote:Op woensdag 24 juni 2015 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
De slaaj is niet ranzig!
Prima slaaj daar!
Eet meer konijnenvoer!
Goej planquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Kleine portie van daar en aanvullen met een kilo slaaj van werk?
dat kan, maar dan kan je het ook negeren ipv zo bot te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb er geen verbondenheid mee, sorry
hij had al 3 keer afscheid genomen... ja, sorry hoor, maar zo is het soms gewoon. En ja, ik ben beetje botte hork, sorry daarvoor endezoquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat kan, maar dan kan je het ook negeren ipv zo bot te doen.
hellofresh?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat kun je beter doen op je vrije dag dan ziek in bed liggen![]()
Wie komt er n fruitmandje brengen?
das voor hipstersquote:
ik normaal ook, maar nu lig ik te rillen in bedquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik koop mijn groente en fruit gewoon in een winkel
woon niet meer in de stad. Bel RenRen of Murmel!quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Wat kun je beter doen op je vrije dag dan ziek in bed liggen![]()
Wie komt er n fruitmandje brengen?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik normaal ook, maar nu lig ik te rillen in bed
Was het dus echt de laatste keer dat ik hem in december op het podium zag.quote:
nou nou dat viel reuze mee,zat er toch aan te komenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
hij had al 3 keer afscheid genomen... ja, sorry hoor, maar zo is het soms gewoon. En ja, ik ben beetje botte hork, sorry daarvoor endezo
Jaja, stoer doen en intussen Fishermans Friend opvreten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
hij had al 3 keer afscheid genomen... ja, sorry hoor, maar zo is het soms gewoon. En ja, ik ben beetje botte hork, sorry daarvoor endezo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb hemzelf al jaren niet live gezien. Laatste x was bij Blof in de ArenA volgens mij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was het dus echt de laatste keer dat ik hem in december op het podium zag.
RIP (aan de nabestaanden)
In december eerste en laatste keer live gezien. Het was toen al niet meer de artiest zoals ik hem kende van tv en ik vroeg me stiekem af of hij zich dit nog aan had moeten doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb hemzelf al jaren niet live gezien. Laatste x was bij Blof in de ArenA volgens mij.
Wel op TV nog gezien enzo.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon niet meer in de stad. Bel RenRen of Murmel!
Denk idd dat die iets te lang doorgegaan is maar neem het hem eens kwalijk dat die pinkpop en weet ik veel allemaal nog wilde meemaken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In december eerste en laatste keer live gezien. Het was toen al niet meer de artiest zoals ik hem kende van tv en ik vroeg me stiekem af of hij zich dit nog aan had moeten doen.
ja heel grappig, kan alleen nu niet meer zelf weg en kan wachten tot 19 uur en dan nog even voordat het werkt, voordat ik weer kan ademen met gemakquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heel grappig, kan alleen nu niet meer zelf weg en kan wachten tot 19 uur en dan nog even voordat het werkt, voordat ik weer kan ademen met gemak
nice! Vakantieplannen is altijd tofquote:
ik drink veel ijswater dat verlicht wat, had dus gister en eergisteren al reserve voorraad gepakt, en prentte het nog 100x in mijn kop, maar te weinig slaap dus geheugen vergietquote:
Vakantiesquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nice! Vakantieplannen is altijd tof![]()
In trv staat mijn projectje![]()
vanavond wordt bekend in welke poule nederland speelt bij het handbal wk in december, dan kan ik ook eens concreter naar vakantie gaan kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Mehhh, sterkte!quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink veel ijswater dat verlicht wat, had dus gister en eergisteren al reserve voorraad gepakt, en prentte het nog 100x in mijn kop, maar te weinig slaap dus geheugen vergiet
tnxquote:
ennnnn focusquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:24 schreef Molo het volgende:
Niet mijn soort bestemming, maar wel van veel mensen al gehoord dat dat een geweeeeeldige trip is LDG
Gaaaaaf!
Ik ga hier weer even doen of ik belangrijk ben nu
vidn je dat dat zelf wel chill geen dagje meer overquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik hoop dat mijn baas het weer ok vind dat ik al mijn dagen achter elkaar opneem. Wil lekker n hele maand weg
Mak an dus en snel die pillen scorenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink veel ijswater dat verlicht wat, had dus gister en eergisteren al reserve voorraad gepakt, en prentte het nog 100x in mijn kop, maar te weinig slaap dus geheugen vergiet
ok mamquote:
Loik projectje!quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
En goed drinken he!*kijkt streng*quote:
wat is deze, ldg ook al zwakjes, is dit de kneuzen SC?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar even de deur uit voor Strepsils, Ibuprofen en andere zooi....
ach dan heb ik evt nog pbl dagen over die ik kan gebruiken(van die ouwelullensabaticaldagen die niet verlopen). Plus dat ik dan zodra ik terug ben meteen in januari alweer nieuwe hebquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
vidn je dat dat zelf wel chill geen dagje meer over
sinds mn solo reis vorig jaar ben ik helemaal bezetenquote:
ooh ja de helft zit er al weer op hehquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach dan heb ik evt nog pbl dagen over die ik kan gebruiken(van die ouwelullensabaticaldagen die niet verlopen). Plus dat ik dan zodra ik terug ben meteen in januari alweer nieuwe heb
ja daaromquote:
Alleen even dit hele jaar doorpezen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja daaromals ik nou in december ga en halverwege mn vakantie alweer nieuwe krijg, dan heb ik ze niet eens gemist
als iets heb om naar uit te kijken komt dat vast goedquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja daaromals ik nou in december ga en halverwege mn vakantie alweer nieuwe krijg, dan heb ik ze niet eens gemist
Vandaag wel blijkbaarquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is deze, ldg ook al zwakjes, is dit de kneuzen SC?
precies ditquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaag wel blijkbaar
Echt zo'n klote ding ook nog. Te fit voelen om in bed te liggen, maar oh wee als je denkt, ik doe iets.... Dan rammel je van ellende weer in elkaar
net nog in jogging broek met gat nd super gehuppeld, i dont care, mensen denken toch wel en wi e zijn die mensen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb zin in watermeloenmaar in mn joggingbroek tokkielook naar buiten zal ik nooit doen(al zie ik hier in de buurt soms mensen rondlopen die daar geen issues mee hebben
waar is je fokking zelfrespect dan)
oh ik "kan" dat niet hoor, beetje te zelfbewust denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
net nog in jogging broek met gat nd super gehuppeld, i dont care, mensen denken toch wel en wi e zijn die mensen dan?
je loopt toch gene modeshowquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ik "kan" dat niet hoor, beetje te zelfbewust denk ik
Ik gok er op dat dit een redelijk specifiek 'vrouwendingetje' isquote:
Allemaal groene theedrinkersquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:14 schreef Molo het volgende:
Groenland vind ik wel opvallend, zo licht ertussen
Prednison… waarom daar het woord "pret" in zit mag Joost wetenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies ditvolgens mij heeft mn pretpakket met oa prednison mn weerstand gesloopt afgelopen week
Meestal nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Prednison… waarom daar het woord "pret" in zit mag Joost weten
* Spezza19 heeft de kruidvat leeggekocht…. nu hopen dat het werkt...
Met hoe heet dat ook al weer--ruikt naar rotte eieren- waterquote:
Zwavelsulfide?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met hoe heet dat ook al weer--ruikt naar rotte eieren- water
jaquote:
Jensens Böfhusquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:36 schreef Koen66 het volgende:
Kopenhagenganger zit alleen vanavond alleen te eten.... ga maar iets simpels zoeken
Morgen met de hele IT club, dus da's wat gezelliger
wat is typisch Deens eten?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:36 schreef Koen66 het volgende:
Kopenhagenganger zit alleen vanavond alleen te eten.... ga maar iets simpels zoeken
Morgen met de hele IT club, dus da's wat gezelliger
Vis, bieten, augurken, room, kaas, smorrebrod, roggebrood, bloedworst etcquote:
hmmm ik zou daar iets uit kiezen als ik Køên wasquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vis, bieten, augurken, room, kaas, smorrebrod, roggebrood, bloedworst etc
Hosselbaasquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:46 schreef Bos81 het volgende:
Net bij het kunstgebeuren..
2 stagiaires: Erik hoe oud ben je eigenlijk?
ik: Wat schatten jullie
B: jaartje of 27/28
M: 26 of zo
ik; Bedankt, ik ben 34
beide:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
hmmm ik zou daar iets uit kiezen als ik Køên was
quote:
Het zijn best wel leuke meiden, maar ze zijn 17 en 18, Nehquote:
behalve bloedworst (quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vis, bieten, augurken, room, kaas, smorrebrod, roggebrood, bloedworst etc
Oh nee joh, dat is niksquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zijn best wel leuke meiden, maar ze zijn 17 en 18, Neh
Ja dat vind ik ook niks...quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve bloedworst () had ik dat al als lunch
ik zie wel waar ik terechtkomquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niks...
Haringsalade, smorrebrod, garnalen, viskuit, zalm, bessen, en alle andere dingen, heerlijk
Maar bloedworst, bleh
Koentje op avontuurquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Koentje op avontuur![]()
![]()
![]()
Leuke Deense chica erbij regelen, fun fun fun
hmmm de optie 'restaurants omgeving' in Google levert ook restaurants aan de andere kant van de stad opquote:
Lekker endje lopen danquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm de optie 'restaurants omgeving' in Google levert ook restaurants aan de andere kant van de stad op
naar het centrum ben je vanaf hier al in totaal 40 min onderweg, stuk lopen, stuk S-baan en stuk metroquote:
Zit toch dichterbij wel wat? Tripadvisor al gecheckt?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naar het centrum ben je vanaf hier al in totaal 40 min onderweg, stuk lopen, stuk S-baan en stuk metro
ik zal wel bij de Gouden Bogen ofzo uitkomen, uitgebreid en duur in m'n eentje eten vind ik zonde en geen ruk aanquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit toch dichterbij wel wat? Tripadvisor al gecheckt?
Jensens Böfhus is serieus beter dan mac (ja, wat niet....) en dat zit daar toch wel in de buurt??quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal wel bij de Gouden Bogen ofzo uitkomen, uitgebreid en duur in m'n eentje eten vind ik zonde en geen ruk aan
Ik blijf giebelen om die naam welquote:
Uit de richting??quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:13 schreef Arch-Indar het volgende:
* Arch-Indar zwaait naar Zoetermeer.
Oowh wacht...
nu koen van huis is, durf je wel he....quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:13 schreef Arch-Indar het volgende:
* Arch-Indar zwaait naar Zoetermeer.
Oowh wacht...
Als de Koen van huis is, dansen de Arch-inders op tafelquote:
Je had streng moeten toespreken dat ze onder geen beding mocht overkokenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:37 schreef Cat22 het volgende:
Stomme gebonden soep.![]()
Heel rustig aan de kook gebracht, samen een standje afgesproken waarin ze lieflijk bubbelde.... ik loop weg en het kreng gaat alsnog overkoken.
Volgende keer gaan we nog duidelijker afspraken makenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je had streng moeten toespreken dat ze onder geen beding mocht overkoken
Zonde van de soep , is het nog te eten?
haha, ik kon het niet laten een beetje door te denkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we nog duidelijker afspraken maken![]()
Soep was nog te eten, alleen zonde van het overkooksel.En straks pan van binnen én buiten schrobben.
Ik houd van sodaquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha, ik kon het niet laten een beetje door te denken
Heh bah vervelend klusje ook. Soda werkt goed.
oh sterkte daarmee. Kan mij voorstellen dat ook al weet je dat ze niet blijven, je toch een band met ze hebt gekregen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd van soda![]()
Nu eerst kittens uitzwaaien, vandaag vertrekken er twee en morgen de laatste.
Als je 15 nesten in huis hebt gehad wordt het afscheid nemen elke keer makkelijker.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh sterkte daarmee. Kan mij voorstellen dat ook al weet je dat ze niet blijven, je toch een band met ze hebt gekregen.
30 meter, netjes!quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, major brainfreeze net met mijn drone...
Was in de tuin aan het oefenen, en ineens zat ik op 30 meter boven de tuin van de achterburen.....
Heb hem wel terug in de tuin gekregen, maar daarna trillend gaan zitten ff....Hartslag van 220...
Dus vanaf morgen weer kittenloos?quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd van soda![]()
Nu eerst kittens uitzwaaien, vandaag vertrekken er twee en morgen de laatste.
Da's best hoogquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, major brainfreeze net met mijn drone...
Was in de tuin aan het oefenen, en ineens zat ik op 30 meter boven de tuin van de achterburen.....
Heb hem wel terug in de tuin gekregen, maar daarna trillend gaan zitten ff....Hartslag van 220...
Dat vond ik ook, en ik ben heel blij dat ik hem weer terug heb... En dat ie niet op een huis ergens door een ruit gegaan is..quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus vanaf morgen weer kittenloos?
[..]
Da's best hoog
Mocht dat gebeuren, het is gedekt op je aansprakelijkheidsverzekering als het goed isquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, en ik ben heel blij dat ik hem weer terug heb... En dat ie niet op een huis ergens door een ruit gegaan is..
Klopt dit bericht toch..quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren, het is gedekt op je aansprakelijkheidsverzekering als het goed is![]()
Ja, ik hoorde het laatst ook ergens. En dat er ernstige ongevallen waren, maar wat dat zeiden ze er niet bij. Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar, wat er precies gebeurd isquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Klopt dit bericht toch..
http://www.nu.nl/gadgets/(...)de-populariteit.html
Vingers eraf of zo denk ik. Die props zijn echt gevaarlijk...quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het laatst ook ergens. En dat er ernstige ongevallen waren, maar wat dat zeiden ze er niet bij. Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar, wat er precies gebeurd is
Oh joh, zijn die zo scherp dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vingers eraf of zo denk ik. Die props zijn echt gevaarlijk...
Ja, vanaf morgen kittenloos en vanaf overmorgen ook moederpoesloos.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus vanaf morgen weer kittenloos?
[..]
Da's best hoog
Scherp en draaien echt snel rond...quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh joh, zijn die zo scherp dan?
katers zijn zo domquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vanaf morgen kittenloos en vanaf overmorgen ook moederpoesloos.
Mijn domme dikke rooie kater wandelde net zo de reismand in terwijl ik het kitten een afscheidsknuffel aan het geven was![]()
We hebben toch maar geruild
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vanaf morgen kittenloos en vanaf overmorgen ook moederpoesloos.
Mijn domme dikke rooie kater wandelde net zo de reismand in terwijl ik het kitten een afscheidsknuffel aan het geven was![]()
We hebben toch maar geruild
Ik zou het er ook niet op wagen neequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Scherp en draaien echt snel rond...
Iedereen waarschuwd ervoor, ik ga het niet proberen iig.
He Gfquote:
He Koen!quote:
reizigerquote:
marijkequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Gf![]()
[..]
He Koen!Hoe is het in verweggistan?
bossiequote:
interessante training gehad, en net in m'n eentje gegetenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Koen!Hoe is het in verweggistan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |