ok mamquote:
Loik projectje!quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nice! Vakantieplannen is altijd tof![]()
In trv staat mijn projectje![]()
En goed drinken he!*kijkt streng*quote:
wat is deze, ldg ook al zwakjes, is dit de kneuzen SC?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:46 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar even de deur uit voor Strepsils, Ibuprofen en andere zooi....
ach dan heb ik evt nog pbl dagen over die ik kan gebruiken(van die ouwelullensabaticaldagen die niet verlopen). Plus dat ik dan zodra ik terug ben meteen in januari alweer nieuwe hebquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
vidn je dat dat zelf wel chill geen dagje meer over
sinds mn solo reis vorig jaar ben ik helemaal bezetenquote:
ooh ja de helft zit er al weer op hehquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach dan heb ik evt nog pbl dagen over die ik kan gebruiken(van die ouwelullensabaticaldagen die niet verlopen). Plus dat ik dan zodra ik terug ben meteen in januari alweer nieuwe heb
ja daaromquote:
Alleen even dit hele jaar doorpezen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja daaromals ik nou in december ga en halverwege mn vakantie alweer nieuwe krijg, dan heb ik ze niet eens gemist
als iets heb om naar uit te kijken komt dat vast goedquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja daaromals ik nou in december ga en halverwege mn vakantie alweer nieuwe krijg, dan heb ik ze niet eens gemist
Vandaag wel blijkbaarquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat is deze, ldg ook al zwakjes, is dit de kneuzen SC?
precies ditquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vandaag wel blijkbaar
Echt zo'n klote ding ook nog. Te fit voelen om in bed te liggen, maar oh wee als je denkt, ik doe iets.... Dan rammel je van ellende weer in elkaar
net nog in jogging broek met gat nd super gehuppeld, i dont care, mensen denken toch wel en wi e zijn die mensen dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb zin in watermeloenmaar in mn joggingbroek tokkielook naar buiten zal ik nooit doen(al zie ik hier in de buurt soms mensen rondlopen die daar geen issues mee hebben
waar is je fokking zelfrespect dan)
oh ik "kan" dat niet hoor, beetje te zelfbewust denk ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
net nog in jogging broek met gat nd super gehuppeld, i dont care, mensen denken toch wel en wi e zijn die mensen dan?
je loopt toch gene modeshowquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:59 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh ik "kan" dat niet hoor, beetje te zelfbewust denk ik
Ik gok er op dat dit een redelijk specifiek 'vrouwendingetje' isquote:
Allemaal groene theedrinkersquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:14 schreef Molo het volgende:
Groenland vind ik wel opvallend, zo licht ertussen
Prednison… waarom daar het woord "pret" in zit mag Joost wetenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies ditvolgens mij heeft mn pretpakket met oa prednison mn weerstand gesloopt afgelopen week
Meestal nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Prednison… waarom daar het woord "pret" in zit mag Joost weten
* Spezza19 heeft de kruidvat leeggekocht…. nu hopen dat het werkt...
Met hoe heet dat ook al weer--ruikt naar rotte eieren- waterquote:
Zwavelsulfide?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Met hoe heet dat ook al weer--ruikt naar rotte eieren- water
jaquote:
Jensens Böfhusquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:36 schreef Koen66 het volgende:
Kopenhagenganger zit alleen vanavond alleen te eten.... ga maar iets simpels zoeken
Morgen met de hele IT club, dus da's wat gezelliger
wat is typisch Deens eten?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:36 schreef Koen66 het volgende:
Kopenhagenganger zit alleen vanavond alleen te eten.... ga maar iets simpels zoeken
Morgen met de hele IT club, dus da's wat gezelliger
Vis, bieten, augurken, room, kaas, smorrebrod, roggebrood, bloedworst etcquote:
hmmm ik zou daar iets uit kiezen als ik Køên wasquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vis, bieten, augurken, room, kaas, smorrebrod, roggebrood, bloedworst etc
Hosselbaasquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:46 schreef Bos81 het volgende:
Net bij het kunstgebeuren..
2 stagiaires: Erik hoe oud ben je eigenlijk?
ik: Wat schatten jullie
B: jaartje of 27/28
M: 26 of zo
ik; Bedankt, ik ben 34
beide:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
hmmm ik zou daar iets uit kiezen als ik Køên was
quote:
Het zijn best wel leuke meiden, maar ze zijn 17 en 18, Nehquote:
behalve bloedworst (quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Vis, bieten, augurken, room, kaas, smorrebrod, roggebrood, bloedworst etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |