Het heeft te maken met het openklappen van de huig denk ik..zoietsquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan maar zonder t ruik gedeelte werkt het niet
handig trucje als je ergens weg wilquote:Op woensdag 24 juni 2015 07:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het heeft te maken met het openklappen van de huig denk ik..zoiets
quote:
bedankt voor je geweldig nuttige input, echt bedankt.quote:
graag gedaan, het was voor mij al een hoogtepunt van deze ochtendquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
bedankt voor je geweldig nuttige input, echt bedankt.
super tof dat ik daar deel heb van mogen uitmakenquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
graag gedaan, het was voor mij al een hoogtepunt van deze ochtend
Dat kan ik me voorstellen. Wist je wel al dat FOK! bestond?quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt? toen wist ik nog niet eens dat fok bestond
FOK! ? wat is dat?quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Wist je wel al dat FOK! bestond?
Idemquote:
uitdaging is volgens mij 1 van de meest misbruikte woorden in dit soort contextenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:16 schreef wel.o.k het volgende:
vers bakkie en me nu eens bemoeien met een allanglopend project waar ik opeens verantwoordelijk voor ben
overheid en ICT,altijd een uitdaging
uitdaging wordt meestal gecombineerd met "budget" en "extern adviesbureau"quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:22 schreef Etcetera het volgende:
En daarna wordt er hard gelachen zeker, want uitdaging in context met overheid én ICT is natuurlijk een understatement
ik denk dat uitdaging wel het juiste woord is want een stel incompetente politici willen stampvoetend weer iets nieuws of veranderd hebben wasrvan de specs nog niet eens duidelijk zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:22 schreef Etcetera het volgende:
En daarna wordt er hard gelachen zeker, want uitdaging in context met overheid én ICT is natuurlijk een understatement
Vandaar ook 'overheid' erbij, want daar weet echt niemand wat een Cookie nu precies is volgens mij. Behalve de Piratenpartij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat uitdaging wel het juiste woord is want een stel incompetente politici willen stampvoetend weer iets nieuws of veranderd hebben wasrvan de specs nog niet eens duidelijk zijn.
De it-ers hier kun je niet echt wat kwalijk nemen
ben benieuwd naar de te verwachten chaos bij de belastingdienstquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vandaar ook 'overheid' erbij, want daar weet echt niemand wat een Cookie nu precies is volgens mij. Behalve de Piratenpartij.
ik ben externquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uitdaging wordt meestal gecombineerd met "budget" en "extern adviesbureau"
rendier?quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:28 schreef PeZu het volgende:
Je bent wat je eet geldt ook voor katten, ze hebben rendier op en opeens lujkt het dolle kwartiertke veel langer en heftiger.
glas wijn? of liever eerst koffie?quote:
ja rendier die van de kerstman en waar er miljoenen van zijn in oa finlandquote:
sorry, ik ben geen overheid, ik heb ook geen bakken met geldquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben externkom maar met die bakken met geld
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik ben geen overheid, ik heb ook geen bakken met geld
De overheid ook niet, maar ach, die steken zich toch wel in de schuldenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry, ik ben geen overheid, ik heb ook geen bakken met geld
ja snap ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja rendier die van de kerstman en waar er miljoenen van zijn in oa finland
nipt slaperig van haar koffiequote:Op woensdag 24 juni 2015 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*schuift een kopje naar de nieuweling*
ze krijgen hier alleen 100% 'vers' rauw vlees. Dan maak je ook zelf wel een mixjes en dan zoek je dus geschikt vlees en er is zoveel te krijgen en vaak er mooi en goed.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
ja snap ik
En is heerlijk, maar als kattevoer had ik het nog nooit gehoord hoor
ik ben al even wakker maar nog steeds behoefte aan koffiequote:Op woensdag 24 juni 2015 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net pas wakker?
en ben je al aan de vragenlijst onderworpen?
maar woon jij in Finland dan ofzo? Ik vind het nou niet echt echt makkelijk vindbaar hier in Nederland namelijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze krijgen hier alleen 100% 'vers' rauw vlees. Dan maak je ook zelf wel een mixjes en dan zoek je dus geschikt vlees en er is zoveel te krijgen en vaak er mooi en goed.
Alpaca steak was ooknvoor mensen goed te doen, staat dan op niet voor menselijke consumptie omdat ja 2.75 voor biologisch echt wild is natuurlijk niet iets wat de grote industrie wil
ja, alle nieuweling hier krijg normaal een vragenlijstje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:41 schreef Wingding het volgende:
[..]
ik ben al even wakker maar nog steeds behoefte aan koffie![]()
vragenlijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
nee ik woon gewoon in nedeland, dit is btw gemalen heel dier dus wel niet echt handig voor menselijke consumptiequote:Op woensdag 24 juni 2015 09:42 schreef Molo het volgende:
[..]
maar woon jij in Finland dan ofzo? Ik vind het nou niet echt echt makkelijk vindbaar hier in Nederland namelijk
Die bio eisen zijn echt lameeeee trouwens, maar ja...
Rendier
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:45 schreef Molo het volgende:
Crocsgodzijdank voor de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen katten en ik wil gewoon een stuk rendier vleeschhhh dus dan laat ik die site maar voor wat het is geloof ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik woon gewoon in nedeland, dit is btw gemalen heel dier dus wel niet echt handig voor menselijke consumptie![]()
Www.animalfoodexpress.nl kijk maar gewoon easy te krijgen
- leeftijd onder de 30quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, alle nieuweling hier krijg normaal een vragenlijstje.
met vragen als:
- leeftijd
- cupmaat
- kinderen ja/nee
- ben je in het bezit van crocs
dat soort dingen
gr gr Ria en de Croc kidsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik ben niet ontevreden over deze antwoordenquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:46 schreef Wingding het volgende:
[..]
- leeftijd onder de 30![]()
- locatie zuidelijk
-koffie of thee koffie![]()
- cupmaat genoeg![]()
- kinderen ja/nee neeeeeee
- ben je in het bezit van crocs neeeeeeeee
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:47 schreef Molo het volgende:
[..]
gr gr Ria en de Croc kidsmensen die ze in en om het huis dragen heb ik niet zo'n moeite mee. zo lang je er maar niet mee in het openbaar gezien wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet ontevreden over deze antwoorden
hoe ver zuidelijk? kun je de limburgse heerschappij in deze sc verder uitbreiden?
heb je uberhaupt wel eens gezocht?quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb geen katten en ik wil gewoon een stuk rendier vleeschhhh dus dan laat ik die site maar voor wat het is geloof ik
Hoe Kip jij vandaag..quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je uberhaupt wel eens gezocht?
http://nordic-delikatesser.nl/vlees.html
En Hendriks Wild en Gevogelte Specialiteiten Poeliers
Hebben het 'gewoon'
klopt, ik zit eigenlijk tussen de rivieren. de maas ligt ten westen van mijquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:54 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk klopt de uitdrukking onder de grote rivieren niet helemaal, aangezien de Maas in Zuid-Limburg ons land verlaat
Hendriks? Uit t Ven?quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hebben het 'gewoon'
weselseweg 121 venlo zo uit het hoofd of je met t ven venlo bedoeld geen ideequote:
dát lijkt me logisch jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die ze in en om het huis dragen heb ik niet zo'n moeite mee. zo lang je er maar niet mee in het openbaar gezien wordt
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hebben het 'gewoon'
Da's t Ven jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
weselseweg 121 venlo zo uit het hoofd of je met t ven venlo bedoeld geen idee
ja natuurlijk, bed opmaken, was ophangen, gedroogde vlierbloesem in pot stoppen, kast opruimen en kamer leegmaken voor klussers morgen. En nog een vergadering vanavond.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Blaargh. Echt nergens zin in vandaag. Tis zon dag...
Zijn er anderen die wel wat leuks te doen hebben vandaag?
mogguh Gianniquote:
Zo meteen weer naar de schilderclub/dagbesteding, dus ja..quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
ik verhuis zo eens van het buro naar de bank en krab wat op mijn hoofd..quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
quote:
mogguhquote:
moloquote:
Draakjequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |