Ik houd van sodaquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha, ik kon het niet laten een beetje door te denken
Heh bah vervelend klusje ook. Soda werkt goed.
oh sterkte daarmee. Kan mij voorstellen dat ook al weet je dat ze niet blijven, je toch een band met ze hebt gekregen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd van soda![]()
Nu eerst kittens uitzwaaien, vandaag vertrekken er twee en morgen de laatste.
Als je 15 nesten in huis hebt gehad wordt het afscheid nemen elke keer makkelijker.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh sterkte daarmee. Kan mij voorstellen dat ook al weet je dat ze niet blijven, je toch een band met ze hebt gekregen.
30 meter, netjes!quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, major brainfreeze net met mijn drone...
Was in de tuin aan het oefenen, en ineens zat ik op 30 meter boven de tuin van de achterburen.....
Heb hem wel terug in de tuin gekregen, maar daarna trillend gaan zitten ff....Hartslag van 220...
Dus vanaf morgen weer kittenloos?quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd van soda![]()
Nu eerst kittens uitzwaaien, vandaag vertrekken er twee en morgen de laatste.
Da's best hoogquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:39 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, major brainfreeze net met mijn drone...
Was in de tuin aan het oefenen, en ineens zat ik op 30 meter boven de tuin van de achterburen.....
Heb hem wel terug in de tuin gekregen, maar daarna trillend gaan zitten ff....Hartslag van 220...
Dat vond ik ook, en ik ben heel blij dat ik hem weer terug heb... En dat ie niet op een huis ergens door een ruit gegaan is..quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus vanaf morgen weer kittenloos?
[..]
Da's best hoog
Mocht dat gebeuren, het is gedekt op je aansprakelijkheidsverzekering als het goed isquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, en ik ben heel blij dat ik hem weer terug heb... En dat ie niet op een huis ergens door een ruit gegaan is..
Klopt dit bericht toch..quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren, het is gedekt op je aansprakelijkheidsverzekering als het goed is![]()
Ja, ik hoorde het laatst ook ergens. En dat er ernstige ongevallen waren, maar wat dat zeiden ze er niet bij. Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar, wat er precies gebeurd isquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Klopt dit bericht toch..
http://www.nu.nl/gadgets/(...)de-populariteit.html
Vingers eraf of zo denk ik. Die props zijn echt gevaarlijk...quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het laatst ook ergens. En dat er ernstige ongevallen waren, maar wat dat zeiden ze er niet bij. Daar ben ik dan weer nieuwsgierig naar, wat er precies gebeurd is
Oh joh, zijn die zo scherp dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vingers eraf of zo denk ik. Die props zijn echt gevaarlijk...
Ja, vanaf morgen kittenloos en vanaf overmorgen ook moederpoesloos.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus vanaf morgen weer kittenloos?
[..]
Da's best hoog
Scherp en draaien echt snel rond...quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh joh, zijn die zo scherp dan?
katers zijn zo domquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vanaf morgen kittenloos en vanaf overmorgen ook moederpoesloos.
Mijn domme dikke rooie kater wandelde net zo de reismand in terwijl ik het kitten een afscheidsknuffel aan het geven was![]()
We hebben toch maar geruild
Uhuhquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, vanaf morgen kittenloos en vanaf overmorgen ook moederpoesloos.
Mijn domme dikke rooie kater wandelde net zo de reismand in terwijl ik het kitten een afscheidsknuffel aan het geven was![]()
We hebben toch maar geruild
Ik zou het er ook niet op wagen neequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Scherp en draaien echt snel rond...
Iedereen waarschuwd ervoor, ik ga het niet proberen iig.
He Gfquote:
He Koen!quote:
reizigerquote:
marijkequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Gf![]()
[..]
He Koen!Hoe is het in verweggistan?
bossiequote:
interessante training gehad, en net in m'n eentje gegetenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Koen!Hoe is het in verweggistan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |