mijn kat houd me wakker met haar gesnurkquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien de overweldigende plethora aan keuzes snap ik je twijfel.
Misschien een beetje purr in spuiten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn kat houd me wakker met haar gesnurk
http://www.badumtss.net/quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een beetje purr in spuiten.
...
Eh? Eh?
allemaal pur in mijn smoel geniestquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien een beetje purr in spuiten.
...
Eh? Eh?
ok, het is niet handig deze site aan te klikken als er net een collega aan komt lopen en blijkbaar het volume vol open staatquote:
gelukkig is mij computer niet in staat geluid te producerenquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ok, het is niet handig deze site aan te klikken als er net een collega aan komt lopen en blijkbaar het volume vol open staat
gewoon helemaal niet?quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig is mij computer niet in staat geluid te produceren
hij zou het moeten kunnen, maar op de een of andere manier doet die het niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon helemaal niet?
Ik vind dat toch soms wel erg handig hoor
Pehehehequote:Op woensdag 24 juni 2015 11:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ok, het is niet handig deze site aan te klikken als er net een collega aan komt lopen en blijkbaar het volume vol open staat
er moet ook gegeten worden hequote:
ik eet aan de computerquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:47 schreef Molo het volgende:
[..]
er moet ook gegeten worden he
suf hoofd, dus nog een koffie nu
een eckten nerdquote:
ja, we hebben hier geen kantine waar je broodjes krijgt en zoquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:52 schreef Molo het volgende:
[..]
een eckten nerd
gesmeerde bammetjes er ook bij?
hier in alle locaties waar ik kom wel, maar dan ben ik meer dan 5,- per dag kwijt ofzo, vind ik zonde.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, we hebben hier geen kantine waar je broodjes krijgt en zo
na mijn bammetjes loop ik wel altijd de werkplaats in (om te roken)quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:56 schreef Molo het volgende:
[..]
hier in alle locaties waar ik kom wel, maar dan ben ik meer dan 5,- per dag kwijt ofzo, vind ik zonde.
Maar aangezien ik vaak in een hok zit van 2 x 1,5 m zonder daglicht, wil ik wel even lopen enzo tijdens lunchtijd![]()
Kan sowieso niet zo goed tegen stil zitten
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na mijn bammetjes loop ik wel altijd de werkplaats in (om te roken)
Wij gaan bij goed weer rondje van 25 minuten lopen buiten over industrieterein.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na mijn bammetjes loop ik wel altijd de werkplaats in (om te roken)
matige werkplek jijquote:
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn spontaan libido verliesquote:
uiteraardquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:03 schreef Molo het volgende:
[..]
matige werkplek jij
Ken je wel dat stukje van Born to be alive van MasterMovies van tig jaar geleden? Want daar refereerde ik naar
Hmm, is wat duur voor een grootconsumeerder als jijquote:
Ik heb de Zwitserduits sprekende collega's van een vriend dat aangeleerd in het "Nederlands"quote:
kan hij dat niet betalen van zijn slalaris?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm, is wat duur voor een grootconsumeerder als jij
ken je ook pulp fiction in het kolsch?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb de Zwitserduits sprekende collega's van een vriend dat aangeleerd in het "Nederlands"
(die peukie roken dan, niet bats met je moeder, al roep ik dat wel vaak in mijn vriendenkring)
Neequote:Op woensdag 24 juni 2015 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ken je ook pulp fiction in het kolsch?
Da's een halve dag slaajschuivenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan hij dat niet betalen van zijn slalaris?
waarom?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnn spontaan libido verlies
krijgt hij bonus als wij meer Maccen met zn alle?quote:
major turn off dudequote:Op woensdag 24 juni 2015 13:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
waarom?
Ik studeer laatste weken op de stem van Japie
Hmm, misschien meer uren overwerkquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
krijgt hij bonus als wij meer Maccen met zn alle?
is meer om mijn nichtjes te pesten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:09 schreef Molo het volgende:
[..]
major turn off dude
of werkt dat wel bij mevr. Toek?
Nee niet de Macquote:
Je sluit je niet aan bij Help MPG de winter door?quote:
Mijn buurman heet Jaap (ouwe enge gluurbuurquote:
Nee, niet als ik dat ranzige voer moet etenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Je sluit je niet aan bij Help MPG de winter door?
inb4, zat er aan te komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |