Oh nee joh, dat is niksquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het zijn best wel leuke meiden, maar ze zijn 17 en 18, Neh
Ja dat vind ik ook niks...quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
behalve bloedworst () had ik dat al als lunch
ik zie wel waar ik terechtkomquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niks...
Haringsalade, smorrebrod, garnalen, viskuit, zalm, bessen, en alle andere dingen, heerlijk
Maar bloedworst, bleh
Koentje op avontuurquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Koentje op avontuur![]()
![]()
![]()
Leuke Deense chica erbij regelen, fun fun fun
hmmm de optie 'restaurants omgeving' in Google levert ook restaurants aan de andere kant van de stad opquote:
Lekker endje lopen danquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm de optie 'restaurants omgeving' in Google levert ook restaurants aan de andere kant van de stad op
naar het centrum ben je vanaf hier al in totaal 40 min onderweg, stuk lopen, stuk S-baan en stuk metroquote:
Zit toch dichterbij wel wat? Tripadvisor al gecheckt?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naar het centrum ben je vanaf hier al in totaal 40 min onderweg, stuk lopen, stuk S-baan en stuk metro
ik zal wel bij de Gouden Bogen ofzo uitkomen, uitgebreid en duur in m'n eentje eten vind ik zonde en geen ruk aanquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Zit toch dichterbij wel wat? Tripadvisor al gecheckt?
Jensens Böfhus is serieus beter dan mac (ja, wat niet....) en dat zit daar toch wel in de buurt??quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal wel bij de Gouden Bogen ofzo uitkomen, uitgebreid en duur in m'n eentje eten vind ik zonde en geen ruk aan
Ik blijf giebelen om die naam welquote:
Uit de richting??quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:13 schreef Arch-Indar het volgende:
* Arch-Indar zwaait naar Zoetermeer.
Oowh wacht...
nu koen van huis is, durf je wel he....quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:13 schreef Arch-Indar het volgende:
* Arch-Indar zwaait naar Zoetermeer.
Oowh wacht...
Als de Koen van huis is, dansen de Arch-inders op tafelquote:
Je had streng moeten toespreken dat ze onder geen beding mocht overkokenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:37 schreef Cat22 het volgende:
Stomme gebonden soep.![]()
Heel rustig aan de kook gebracht, samen een standje afgesproken waarin ze lieflijk bubbelde.... ik loop weg en het kreng gaat alsnog overkoken.
Volgende keer gaan we nog duidelijker afspraken makenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je had streng moeten toespreken dat ze onder geen beding mocht overkoken
Zonde van de soep , is het nog te eten?
haha, ik kon het niet laten een beetje door te denkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgende keer gaan we nog duidelijker afspraken maken![]()
Soep was nog te eten, alleen zonde van het overkooksel.En straks pan van binnen én buiten schrobben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |