nou nou dat viel reuze mee,zat er toch aan te komenquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
hij had al 3 keer afscheid genomen... ja, sorry hoor, maar zo is het soms gewoon. En ja, ik ben beetje botte hork, sorry daarvoor endezo
Jaja, stoer doen en intussen Fishermans Friend opvreten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
hij had al 3 keer afscheid genomen... ja, sorry hoor, maar zo is het soms gewoon. En ja, ik ben beetje botte hork, sorry daarvoor endezo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb hemzelf al jaren niet live gezien. Laatste x was bij Blof in de ArenA volgens mij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was het dus echt de laatste keer dat ik hem in december op het podium zag.
RIP (aan de nabestaanden)
In december eerste en laatste keer live gezien. Het was toen al niet meer de artiest zoals ik hem kende van tv en ik vroeg me stiekem af of hij zich dit nog aan had moeten doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb hemzelf al jaren niet live gezien. Laatste x was bij Blof in de ArenA volgens mij.
Wel op TV nog gezien enzo.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
woon niet meer in de stad. Bel RenRen of Murmel!
Denk idd dat die iets te lang doorgegaan is maar neem het hem eens kwalijk dat die pinkpop en weet ik veel allemaal nog wilde meemaken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In december eerste en laatste keer live gezien. Het was toen al niet meer de artiest zoals ik hem kende van tv en ik vroeg me stiekem af of hij zich dit nog aan had moeten doen.
ja heel grappig, kan alleen nu niet meer zelf weg en kan wachten tot 19 uur en dan nog even voordat het werkt, voordat ik weer kan ademen met gemakquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja heel grappig, kan alleen nu niet meer zelf weg en kan wachten tot 19 uur en dan nog even voordat het werkt, voordat ik weer kan ademen met gemak
nice! Vakantieplannen is altijd tofquote:
ik drink veel ijswater dat verlicht wat, had dus gister en eergisteren al reserve voorraad gepakt, en prentte het nog 100x in mijn kop, maar te weinig slaap dus geheugen vergietquote:
Vakantiesquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nice! Vakantieplannen is altijd tof![]()
In trv staat mijn projectje![]()
vanavond wordt bekend in welke poule nederland speelt bij het handbal wk in december, dan kan ik ook eens concreter naar vakantie gaan kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nice! Vakantieplannen is altijd tof![]()
In trv staat mijn projectje![]()
Mehhh, sterkte!quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink veel ijswater dat verlicht wat, had dus gister en eergisteren al reserve voorraad gepakt, en prentte het nog 100x in mijn kop, maar te weinig slaap dus geheugen vergiet
tnxquote:
ennnnn focusquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:24 schreef Molo het volgende:
Niet mijn soort bestemming, maar wel van veel mensen al gehoord dat dat een geweeeeeldige trip is LDG
Gaaaaaf!
Ik ga hier weer even doen of ik belangrijk ben nu
vidn je dat dat zelf wel chill geen dagje meer overquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:24 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik hoop dat mijn baas het weer ok vind dat ik al mijn dagen achter elkaar opneem. Wil lekker n hele maand weg
Mak an dus en snel die pillen scorenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik drink veel ijswater dat verlicht wat, had dus gister en eergisteren al reserve voorraad gepakt, en prentte het nog 100x in mijn kop, maar te weinig slaap dus geheugen vergiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |