Het is gewoon de waarheidquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien wel wat overdreven
Ik zit met 2 andere kerels in deze ruimtequote:Op donderdag 25 juni 2015 11:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen Deense chicks die Deens spreken? Jammer
voor jou nog aardig dichtbij dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee. 3,5 jaar geleden. Goeie oude tijd.
Chips eten of oliebollen, ja dat deden wij ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah, wij gingen altijd zsm naar de winkels om dan aan het water chips te eten en over koetjes en kalfjes te praten
Hete ruimte?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit met 2 andere kerels in deze ruimte
als ik zeg dat ik de jongste ben is de interesse geheid wegquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik niet echt geloof ik
Oh ja, wel, af en toe. Maar de mannen zijn langer van stof dan de vrouwen hier over het algemeen
.jij valt dus niet op oudere mannen begrijp ik?quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik zeg dat ik de jongste ben is de interesse geheid weg
quote:We have on conscious, deselected WiFi,
and recommend guests to turn off their electronic equipment and
enjoy The Presence.
Ja is toch zoquote:
Er is nog hoop Wakkel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja is toch zo
En dat is geen slechte eigenschap, juist leuk
nee, natuurfreaks zo te zien:quote:
Aah oliebollen moet poedersuiker, yummie. Powerrangers keek ik na m'n 5e al niet meer, Tom&Jerry was leuker haha.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Chips eten of oliebollen, ja dat deden wij ook![]()
En de powerrangers waren toen helemaal cool ook nog (nerd klasje zat ik in)
Have fun grijze!quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:58 schreef Molo het volgende:
Zo, tijd om om te kleden in volwassen grijze mevrouwen kleding en de wijsneus te gaan uithangen.
Mazzels!
Waarom dat driehonderd keer benoemen ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, natuurfreaks zo te zien:
Organic breakfast with many homemade goodies.
Option to buy organic lunch packs, dinner, vegetarian food, vegan- and Rawfood.
the world is changing....and not for the bestquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ging in tussenuren naar huis om de smurfen te kijken op die leeftijd
ze heeft niet gezegd welke versie hèquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien wel wat overdreven
ciaoquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:58 schreef Molo het volgende:
Zo, tijd om om te kleden in volwassen grijze mevrouwen kleding en de wijsneus te gaan uithangen.
Mazzels!
Wie zou ik moeten zijn danquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan kun je toch nog een ander account hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |