Het invalidentoilet natuurlijk, ik houd van een beetje ruimtequote:
Seksdaten is ook daten jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dacht je dat we gingen daten in de kelder Spezza? Lekker naief![]()
[..]
Het invalidentoilet natuurlijk, ik houd van een beetje ruimte
quote:
Wat Spezza zegtquote:
lekker hangen in die beugelsquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En schakels aan de benen enzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker hangen in die beugels
Die heeft ook vaak van die handige handvaten... en mocht het echt te wild worden, zon touwtje langs de grond lopen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
en dan met je teen op de noodknopquote:
De alarmknopquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heeft ook vaak van die handige handvaten... en mocht het echt te wild worden, zon touwtje langs de grond lopen...
Die zit niet in mijn kelderquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan met je teen op de noodknop
ach joh, dan fake je een insult ofzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De alarmknopDan heb je echt wat uit te leggen
Daarom werd er ook al zo gekreund natuurlijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach joh, dan fake je een insult ofzo
Of van te voren een leenrolstoel meenemen... En die op zijn kant alvast leggen...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ach joh, dan fake je een insult ofzo
preciesquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom werd er ook al zo gekreund natuurlijk![]()
Ik denk dat ik mijn kaartjes maar moet gaan verkopen... dit gaat heel raar zijn straks....quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesal dat gebeuk enzo, kun je niet helpen
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
preciesal dat gebeuk enzo, kun je niet helpen
Doe niet zo raar! Het zijn maar grapjesquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kaartjes maar moet gaan verkopen... dit gaat heel raar zijn straks....
uit mn verzamelde werken sekssmoezen deel 9quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vette epileptische aanval jonguh
Jij hebt goede ideeen
Ik vergat een smiley... tuurlijk ga ik die kaartjes niet verkopen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe niet zo raar! Het zijn maar grapjesInternetheldin enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ach, maandag zat je anders weer even fijn aan mijn rubbertje… want je werd nat enzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe niet zo raar! Het zijn maar grapjesInternetheldin enzo
wanneer?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Buurpoes het volgende:
Zeg, het is hartstikke fijn weer. Dan ga je toch niet binnenmeeten?
Marijke gaat naar zelfde theathervoorstelling als mij op zelfde dag.... Dat is binnen, en is pas over 3 maanden. Geen idee wat voor weer het dan is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Buurpoes het volgende:
Mag ik die eens lenen?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
uit mn verzamelde werken sekssmoezen deel 9
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik vergat een smiley... tuurlijk ga ik die kaartjes niet verkopen.Oh gelukkig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarreh, hoe oud is dat broertje enzo?
Truequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, maandag zat je anders weer even fijn aan mijn rubbertje… want je werd nat enzo![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik heb anders best koude voetjes vandaagquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:40 schreef Buurpoes het volgende:
* Spezza19 in Basil Fawlty stem: Don't mention the Broadway!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Zijn er nou laatst eigenlijk überhaupt nog mensen naar broadway geweest?
En je zit 2 stoelen voor mequote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Marijke gaat naar zelfde theathervoorstelling als mij op zelfde dag.... Dat is binnen, en is pas over 3 maanden. Geen idee wat voor weer het dan is.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 in Basil Fawlty stem: Don't mention the Broadway!
Ja, 1tje uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef littledrummergirl het volgende:
Zijn er nou laatst eigenlijk überhaupt nog mensen naar broadway geweest?
Ik heb zonder jas staan badmintonnen in de lunchpauze.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb anders best koude voetjes vandaag![]()
Sportdag op je werk?quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb zonder jas staan badmintonnen in de lunchpauze.Was tof.
staan er uberhaupt al mensen op 'de lijst'quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik zou vier juli trws misschien wel kunnen, zit alleen n beetje met mn hond dan (vriend is dan weekend weg)
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stiekem gluren en live-updates via fok?
Is niet helemaal eerlijk. ik kan moeilijk de hele tijd achterom gaan zitten kijken...quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:44 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Stiekem gluren en live-updates via fok?
Spreken we wel een geheimtaal af met knikken enzoquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is niet helemaal eerlijk. ik kan moeilijk de hele tijd achterom gaan zitten kijken...
ik zie alleen twee data in de opquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staan er uberhaupt al mensen op 'de lijst'
ik kan wellicht ook wel de 4equote:Op woensdag 24 juni 2015 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie alleen twee data in de opdus ik denk ik roep eens wat. Den haag is zowaar in de buurt dus dat is nice
als iedereen dat als eis neerzet wordt het nooit watquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:48 schreef Buurpoes het volgende:
Ik ga alleen als er minimaal acht mensen op de lijst staan. En dat hele ovb schaffen we af. Man up. Je gaat of je gaat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |