minder dan de heenweg, was pas om 0:30 hier en overdag gewerktquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
oh dan ga je zeker wel gesloopt zijn als je weer in Z'meer bent?
Mathilde chocolademelk vind ik zo lekker he
Al gedronken? Oh nee, is geen mannen drankje he
ja ho eens even, dan had ik helemaal naar boven moeten lopen, langs de achterstallige wasstapels en hink-stap-springend over de zoldertroep naar een overvol bureau met pc waarvan ik helemaal het wachtwoord niet weet en alles.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:39 schreef Molo het volgende:
[..]
al die kut redenen ook van je om het niet te doen, hahahaha
dafuk, ik zou dat niet goed trekken denk ik hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
minder dan de heenweg, was pas om 0:30 hier en overdag gewerkt
koetsjiekoetsjiequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja ho eens even, dan had ik helemaal naar boven moeten lopen, langs de achterstallige wasstapels en hink-stap-springend over de zoldertroep naar een overvol bureau met pc waarvan ik helemaal het wachtwoord niet weet en alles.
dan maar vijfendertig pogingen aan de eettafel beneden![]()
ik lees steeds obstipatie of obstinaatquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:44 schreef Koen66 het volgende:
zo die opsinisatie heeft fors gepost hier
Ik ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ik lees steeds obstipatie of obstinaat
het is wel een vage nickquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ik lees steeds obstipatie of obstinaat
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
ik typte eerst een paar keer Bolo ipv Molo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Heb ik wel vaker gehoord hoorah vanaf nu ben je Piemel dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog geen onomstotelijk bewijs gezien
dan krijg ik of een kerel, of pikant eten I guessquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
nee ok, jammer jammer jammer
zal ik je een pikante DM sturen dan?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan krijg ik of een kerel, of pikant eten I guess
snotverdeurie!quote:
Ik moet altijd denken aan yoloquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
ik typte eerst een paar keer Bolo ipv Molo
Ik heb een Thaise chop chop shop bezochtquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gerrit, piemel, it all makes sense now
waar is Gerrit?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb een Thaise chop chop shop bezocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |