nieuwe kopen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Echt. Ik ga mijn laptop vermoorden![]()
Doe ik alles in ministapjes zodat laptop het kan bijhouden, valt de verbinding weer weg
specifiekequote:
ff de liefde in het topic gooienquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
specifieke![]()
Of gewoon algemeen verliefd daaro/?
mja ligt het aan laptop of de foon?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Echt. Ik ga mijn laptop vermoorden![]()
Doe ik alles in ministapjes zodat laptop het kan bijhouden, valt de verbinding weer weg
Dat is dan het enige dat wčl werktquote:
later als ik groot ben en geld hebquote:
Tegenwoordig: geiligheid, daarna risicovolle WhatsAppberichten, daarna verliefdheid.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je elkaar vindt is het in 1e instantie verliefdheid en geiligheid
dat is altijd goed natuurlijkquote:
Fijn dromen, lief meisjequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik kan niet meer vandaag... Slaap lekker allemaal
Tukse!quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterustenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
trutsequote:Op donderdag 25 juni 2015 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil mijn eigen foto's graag op mijn eigen laptop hebben staanquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen andere computer om het te porberen?
maar als ze op andere pc staan kan je ze toch zo overzettenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen foto's graag op mijn eigen laptop hebben staan![]()
Anders klopt mijn systeem niet meer
joh, het is gewoon een luie vrouwquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar als ze op andere pc staan kan je ze toch zo overzetten
nee, want die is boven en lastig en onhandig en heel erg niet van mij en en en en en..het is gelukt inmiddelsquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar als ze op andere pc staan kan je ze toch zo overzetten
reizen om 18:00, overdag nog wat besprekingen etcquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:34 schreef Molo het volgende:
Nog even half uurtje internetten/fokken hier hoor
Heb jij nou alleen reisdag morgen Koen? Of ook nog training ofzo?
al die kut redenen ook van je om het niet te doen, hahahahaquote:
yeahhh ik heb ze remote ingestraaldquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want die is boven en lastig en onhandig en heel erg niet van mij en en en en en..het is gelukt inmiddels
oh dan ga je zeker wel gesloopt zijn als je weer in Z'meer bent?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
reizen om 18:00, overdag nog wat besprekingen etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |