Ja en er dan weer achterkomen dat dat niet waar is, nee dank uquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf op terug als je hem tegenkomt
Whaaa varken met een aardappel op z'n hoofd.quote:
wie niet waagt...quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en er dan weer achterkomen dat dat niet waar is, nee dank u![]()
hehehe, ach, was te proberenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
thuiskomen en roepen dat ik gelijk weer weg ga?
Uh uh
No goat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaaa varken met een aardappel op z'n hoofd.
Ik ook niet, dus datquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
vetjes.... nou... daar hoef ik geen verkleinwoorden meer voor te gebruiken.
En de rest wat ik wilde zeggen ben ik vergeten
kusje waarop?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus dat![]()
Ahw..kusje erop?
Tsk. Ik blijf wel gewoon hopeloos romantisch enzoquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en er dan weer achterkomen dat dat niet waar is, nee dank u![]()
Doe dat maar voor ons samen zolang het nodig isquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsk. Ik blijf wel gewoon hopeloos romantisch enzo
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsk. Ik blijf wel gewoon hopeloos romantisch enzo
Okee, dan stop ik er weer mee als je hem hebt gevonden, goed?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe dat maar voor ons samen zolang het nodig isOO+
Deal! Ooit!quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Okee, dan stop ik er weer mee als je hem hebt gevonden, goed?
Daar doet Gijsjaradijsja niet aan.quote:
als je elkaar vindt is het in 1e instantie verliefdheid en geiligheidquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ja, liefde.. Denk je wederzijds de ware gevonden te hebben....
dat kan, maar het kan ook weer kapot. Tsja...quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ach ja, liefde.. Denk je wederzijds de ware gevonden te hebben....
Mja soms zijn de omstandigheden gecompliceerd en gaan er dingen fout waardoor het nooit een echte kans van slagen krijgt...quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je elkaar vindt is het in 1e instantie verliefdheid en geiligheid
kabeltje wel goed?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
Echt. Ik ga mijn laptop vermoorden![]()
Doe ik alles in ministapjes zodat laptop het kan bijhouden, valt de verbinding weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |