ik dacht eeerlijk gezegd dat hij al een zandwinkel was begonnenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neil is een legend ja!!
Niet haten!!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah een trouwerijAltijd leuk, mensen die denken voor eeuwig gelukkig samen te zijn
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat dat van de snorkelsJa dat denk ik ook wel
Nou ja, nee, nou, die ene grote perfecte liefde enzoquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
ik dacht eeerlijk gezegd dat hij al een zandwinkel was begonnen
Ja, ik denk ergens dat dat ook wel kan hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, nee, nou, die ene grote perfecte liefde enzo
Alles wordt beter gewoon, de rimpels, de vetjes, de vergeetachtigheidquote:
als ik morgen vrij was had ik ticket naar Kopenhagen gepakt en was ik met je gaan zuipen in de bar daar, je lijkt me wel een lollig typequote:
Dat ben ik al bijna 27 jaarquote:
morgenavond ben ik weer in NLquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
als ik morgen vrij was had ik ticket naar Kopenhagen gepakt en was ik met je gaan zuipen in de bar daar, je lijkt me wel een lollig type
vetjes.... nou... daar hoef ik geen verkleinwoorden meer voor te gebruiken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alles wordt beter gewoon, de rimpels, de vetjes, de vergeetachtigheid
Die bestaat welquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nou ja, nee, nou, die ene grote perfecte liefde enzo
Ja en nog gelukkigquote:
sprookjeshuwelijk dusquote:
morgenavond zuipen dan? ik moet alleen zaterdag op tijd eruit want mijn konijnen moeten naar de fucking dierenartsquote:
Daar kom je vanzelf op terug als je hem tegenkomtquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik denk ergens dat dat ook wel kan hoorBen het geloof zo ondertussen wel verloren
thuiskomen en roepen dat ik gelijk weer weg ga?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
morgenavond zuipen dan? ik moet alleen zaterdag op tijd eruit want mijn konijnen moeten naar de fucking dierenarts![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |