De MIquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Bij 20 graden kan het ook hoor
Heb vanmiddag nog lekker met water gespeeld
Nee, want telefoon wil niets...quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je ze daar niet op zetten?
Dat was meer onderdrijven, ik heb geen vetjes, ik heb vettenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want telefoon wil niets...
met een kabeltje...quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef Koen66 het volgende:
@st, heb je foon wireless of met kabeltje aan klaptop hangen
naast mevrouw Koen zou je in het niet opgaanquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was meer onderdrijven, ik heb geen vetjes, ik heb vetten
Heb jij magische handjes?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Moet ik het anders een keertje proberen?
Niet dat ik wonderen kan verrichten hoor, maar wie weet?
Ja, maar die wil me niet zienquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naast mevrouw Koen zou je in het niet opgaan
ik bedoel dat vetjes dus relatief zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die wil me niet zien
* suikertaartje sleurt Die mee naar 'daar'quote:
Dat zijn ze ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel dat vetjes dus relatief zijn
Probeer ook meerdere boeken voor je een oordeel vormtquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is mijn eerste ervaring en ik ben pas op 15 minuten ofzo. Te kort om te oordelen dus...
je gebruikt in ieder geval een verkleinwoordquote:
En?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje sleurt Die mee naar 'daar'
Ja, dat weet je tochquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij magische handjes?
[..]
Ja, maar die wil me niet zien
voor algemene vetjes welquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je gebruikt in ieder geval een verkleinwoordklinkt lief
quote:
Daar laat ik me hier niet over uitquote:
Was jouw party wel een beetje geslaagd?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:00 schreef Molo het volgende:
Ik heb scannend terug gelezen, wat stom dat je helemaal geen party hardy avond hebt Koen!
Was ik wel van plan jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Probeer ook meerdere boeken voor je een oordeel vormt
He Miniquote:
Kom dmquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je voor hen die het niet weten een kleine samenvatting geven, voor de beeldvorming?
miniquote:
nou, party had ik opgeschreven omdat dat makkelijker was, maar was eigenlijk een bespreking voor een "event" ergens via via via waar ik voor uitgenodigd was (en niet onderuit kon).quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jouw party wel een beetje geslaagd?
F1 KSC Subleaguequote:
Beetje jammerquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
nou, party had ik opgeschreven omdat dat makkelijker was, maar was eigenlijk een bespreking voor een "event" ergens via via via waar ik voor uitgenodigd was (en niet onderuit kon).
Was kind of kansloos, dus ik heb tussendoor zitten whatsappen en vooral veel ranzige uitspraken zitten doen uit baldadigheid. En toen bleek dat ze me precies voor dat doel hadden uitgenodigd, voor de inspiratie
Tsja.... en mensen rookten, buiten, maar toch stink ik ernaar, BAH!
Dussuh, ik kan me leukere feestjes indenken
En gelukkig komen die er ook nog genoeg aan
jouw favo feest wat je nooit meer wilt doenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beetje jammerWat voor event was het?
He!quote:
ik 32, wordt dat beter naarmate de jaren vorderen?quote:
Ik winquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
F1 KSC Subleague
1 Miniem Vroarie 3014
2 D.Rose RoseRacing 2869
3 D. D.-F1 2831
4 Toekito Toek Racing 277
5 DaMart MartRacing 2670
6 Arch-Indar Conclave of Shadows 2613
Ah een trouwerijquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
jouw favo feest wat je nooit meer wilt doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |