http://www.bol.com/nl/p/d(...)I5GK7WJG-49053454915quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging helemaal niet naar jouw boek luisteren
Welk boek?
dat wat ik tegen Marijke zeiquote:
Aaaarrrgghhhh!!!quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil alleeeeeeen maar mijn foto's van telefoon naar mijn laptop gooien.
Doet ie al 14 minuten over, denktie. Na 7 minuten denk ik nou, mooi op de helft![]()
Valt de verbinding weg en lopen ze allebei vast
En, bevalt het luisterboeken? Of begin je net?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)I5GK7WJG-49053454915
Waarom vermoed ik nou watergooiplannetjes?quote:
En ofquote:[..]
Fijn is ook fijn
Het is mijn eerste ervaring en ik ben pas op 15 minuten ofzo. Te kort om te oordelen dus...quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
En, bevalt het luisterboeken? Of begin je net?
wet t-shirtquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom vermoed ik nou watergooiplannetjes?
Geen ideequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom vermoed ik nou watergooiplannetjes?
Ja kijk zie, mijn telefoon wil sowieso niets, dus dit was de laatste optie.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aaaarrrgghhhh!!!Misschien dropbox proberen?
Omg... Hoe irritant!quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja kijk zie, mijn telefoon wil sowieso niets, dus dit was de laatste optie.
Nu ga ik maar in deeltjes van 10 foto's knippen en plakken denk ik. Doe ik vast maar 3 uur over dan
Zodat je precies alle vetjes en de bh ziet? Hoeraaaaaquote:
ik las suikertaartjequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg... Hoe irritant!Heb je er een sdkaartje inzitten?
Kwam er niet een hittegolf aan binnenkort?quote:
Ik wilde een tip gevenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodat je precies alle vetjes en de bh ziet? Hoeraaaaa![]()
![]()
![]()
Dan zou het wel logisch zijn dat ze het niet doenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was je erbij bij de batsmeet?Zowel in het hotel (toen had ie zelfs een blonde dame aan zijn zijde die niet zijn echtgenote is), als bij GF was hij erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodat je precies alle tetjes in de bh ziet? Hoeraaaaa![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg... Hoe irritant!Heb je er een sdkaartje inzitten?
Bij 20 graden kan het ook hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kwam er niet een hittegolf aan binnenkort?
overdrijvertquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodat je precies alle vetjes en de bh ziet? Hoeraaaaa![]()
![]()
![]()
Kun je ze daar niet op zetten?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar daar staan de foto's niet op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |