Met een wijnliefhebber en bierdrinkende radiomaker?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik ga scheiden wil ik dat ook heb ik besloten
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daten?
Puik planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
jij vindt buurkater ook lief?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat lijkt me de verstandigste beslissing.
Maar weer eens een poging tot datumprikken wagen dan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een wijnliefhebber en bierdrinkende radiomaker?
[..]
Puik plan
Ja, net ging het over het doucheputje met haar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
En het huis schoon laten maken door een moeder.
Zodat je weer wat extra genante scenes krijgt. Voorspelbaar.
Sleutel inleveren, daar is de deur.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, net ging het over het doucheputje met haar.
De moeder vond dat die 3 mannen niet met de trend van alles kaal mee moesten doen....
Sowieso, je moeder je huis laten schoonmakenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sleutel inleveren, daar is de deur.
En een schoonmaakster huren.
Je bent te praktisch. Dat is toch niet leuk voor de serie....quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
this is tvquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kan mijne soms niet tegenhouden....quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sowieso, je moeder je huis laten schoonmaken
Jups. Waarom denk je dat er hier geen tv is?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent te praktisch. Dat is toch niet leuk voor de serie....
Da's altijd het fijnstquote:
mocht ik ooit scheiden dan ook nooit meerquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's altijd het fijnstIk ga hierna gewoon nooit meer trouwen
Daar zijn vast een hele hoop verschillende redenen voor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jups. Waarom denk je dat er hier geen tv is?
Ja, maar dat vind ik toch iets anders... Dat is meer helpen. Maar als je moeder serieus op jouw verzoek elke week komt poetsen dan is er iets mis met je zelfstandigheidquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan mijne soms niet tegenhouden....
Dan weten we dat ze komen, om mijn zoontje op te halen bv als we beide niet kunnen, en dan komen we thuis, zijn ineens de ramen gezeemd...
Blijkbaar vind je het prima.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan mijne soms niet tegenhouden....
Dan weten we dat ze komen, om mijn zoontje op te halen bv als we beide niet kunnen, en dan komen we thuis, zijn ineens de ramen gezeemd...
Dat klopt. Ik zie ook niet in waarom dat niet zou kunnen als zij dat graag wil doen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je het prima.
Anders was jij of je vrouw al een keer čcht boos geworden.
Ah, ja in die zin. Nee, wij vragen dat niet hoor. Wij doen het allemaal zelf.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik toch iets anders... Dat is meer helpen. Maar als je moeder serieus op jouw verzoek elke week komt poetsen dan is er iets mis met je zelfstandigheid
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, ja in die zin. Nee, wij vragen dat niet hoor. Wij doen het allemaal zelf.
al wordt het misschien tijd dat ik mijn zoontje leer stofzuigen of zo. Of het toilet schoonmaken.
Ach jong geleerd is oud gedaanquote:
Hij maakt de wc tenslotte ook het viests...quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach jong geleerd is oud gedaan
Preciesquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij maakt de wc tenslotte ook het viests...
Sushiquote:
Ja, wat doen jochies op het toilet?!?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij maakt de wc tenslotte ook het viests...
Mag hij van Buurkater misschien ook staand plassen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, wat doen jochies op het toilet?!?![]()
Ik blijf poetsen.
De mijne kan stofzuigen!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, ja in die zin. Nee, wij vragen dat niet hoor. Wij doen het allemaal zelf.
al wordt het misschien tijd dat ik mijn zoontje leer stofzuigen of zo. Of het toilet schoonmaken.
Neuh, gewoon zegels bietsen door met een paar artikelen achter een mevrouw met een volle boodschappenkar te gaan staan in de hoop dat zij geen zegels blieft.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel eerst effe voor minstens 250 euries aan boodschappen halen.
Ja, ik denk dat ik ook begin met een tandenborstel voor mijn zoontje voor het toilet....quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne kan stofzuigen!
Alleen vindt hij het apparaat zo groot/zwaar/lomp. Dus ik twijfel over een kruimeldief oid.
Zittend maakt hij er ook een smeerboel van. Stinken...quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag hij van Buurkater misschien ook staand plassen?
Nee geen sushiquote:
Stinken? Dat valt hier wel mee. Hij kan gewoon niet richten....quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zittend maakt hij er ook een smeerboel van. Stinken...
Oude afwasborstel is beter, langere steel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook begin met een tandenborstel voor mijn zoontje voor het toilet....
Voor jou dan haringquote:
Arme buurkitten.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oude afwasborstel is beter, langere steel.
Dus alles zit onder en dat stinkt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stinken? Dat valt hier wel mee. Hij kan gewoon niet richten....
Ok is goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou dan haringVoor mij sushi
Mijne kan er niet vanaf blijven soms.. vooral met zwemmen heeft ie daar last van. Kan dat ook door de kou komen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus alles zit onder en dat stinkt.
Hij wil zijn piemol niet vasthouden.
Dat gaat vast over....
Niet.quote:
Zwaai ik even terugquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok is goed.
Zwaai trouwens even naar je, ik ben nu in Zwolle
KSC hoofdstadquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok is goed.
Zwaai trouwens even naar je, ik ben nu in Zwolle
Wachten tot de trein weer gast rijdenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwaai ik even terugWat een gezelligheid
Ben je iets leuks aan het doen?
Tetten doen het altijd goedquote:
Moet ik je even aanduwen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Wachten tot de trein weer gast rijden
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel een toilet op de trein dan???
Als je dat kan. Volgen de klok duurt het nog wel even.quote:
Hoe lang nog? Kunnen wel even een bakkie doen bij de Starbucks?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je dat kan. Volgen de klok duurt het nog wel even.
Daar mag ik niet naartoe zolang we stilstaanquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel een toilet op de trein dan???
tegenwoordig toch wel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar mag ik niet naartoe zolang we stilstaan
Nu nog 3,5 minuutquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang nog? Kunnen wel even een bakkie doen bij de Starbucks?
quote:
Ik kan best vlug hoor, maar niet ZO vlugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zondag op de terugweg dan maar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wordt hem dan niet
Sterkte nog effies
Laat maar weten hoe laatquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag bij de Lidl dat ze een tegenhanger hebben van de SNelle Jelle. De Vlugge Japie
Wat een sulnaam is dat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag bij de Lidl dat ze een tegenhanger hebben van de SNelle Jelle. De Vlugge Japie
19.12 spoor 7quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe laat
[..]![]()
Net als de Heleas Pindakaas van de Aldi
laatst stond NL ook een keer op 37quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef fietsie het volgende:
Even zonder spoilert: geloven wij dit??
[ afbeelding ]
Wat moet ik geloven?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat wist ik alquote:
Woensdag 39 gradenin Enschedequote:
Is bij bol ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat moet ik geloven?
[..]
Ja dat wist ik alSamen met Symph
En wat is dat toch met Fok en z i g g o, hebben ze een reclamedeal gesloten ofzo dat het een linkje wordt?
En dan wordt het zeker weer een vluggertje?quote:
Is dat lichtroze het kookpunt niet?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
14 minuten maar liefstquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan wordt het zeker weer een vluggertje?
Ik hoop het nietquote:
Ja zoiets.quote:
Dan liever een keer als we ook echt even koffie kunnen drinkenquote:
Over 2 weken kom ik weer.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan liever een keer als we ook echt even koffie kunnen drinken
Gezelligquote:
Ja volgende week blijf ik een keertje thuis en komt mijn vriendje naar mij.quote:
quote:
Wat voor klusje?quote:
scherenquote:
dat levert niet veul opquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
Wow..
Wordfeud accepteert gewoon het woord tet!
Coolquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
Wow..
Wordfeud accepteert gewoon het woord tet!
Wel als de T onderdeel is van het woord Qat met een tripple letter waarde op de Qquote:
Volgende maand meedoen met de competitie van fok?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWat is je user? Kan ik je uitdagen
Misschien met dw verdubbelaar?quote:
FOK! en ziggo?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat moet ik geloven?
[..]
Ja dat wist ik alSamen met Symph
En wat is dat toch met Fok en z i g g o, hebben ze een reclamedeal gesloten ofzo dat het een linkje wordt?
dat telt toch niet meer als die Q er al ligt?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel als de T onderdeel is van het woord Qat met een tripple letter waarde op de Q
Die leg ik zelf neer gelukkig. Maar ik ken gewoon te weinig woorden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat telt toch niet meer als die Q er al ligt?
Is die er dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende maand meedoen met de competitie van fok?
Ik lees echt nergens anders meer dan hierquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
FOK! en ziggo?
Das al heel vaak gevraagd:
BUG / Woord 'Ziggo' in andere kleur en met lijntje er onder
FB / Ziggo automatisch gelinkt!?
MEN / Wordfeud Eredivisie - Juni 2015quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is die er dan?
[..]
Ik lees echt nergens anders meer dan hierMaar thanks
We hebben tegenwoordig echt een rits van die dingen... bol.com, marktplaats, ziggo, etcquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is die er dan?
[..]
Ik lees echt nergens anders meer dan hierMaar thanks
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
scheren
Anders is de stemming gelijk minder als ik morgenavond thuis kom
En hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
MEN / Wordfeud Eredivisie - Juni 2015
Als je je aanmeldt door je naam in het lijstje te zetten, speel je in een maand tijd tegen iedereen in dat lijstje 1x en geef je de stand door in het tpoic. Enkele vrijwilligers houden dan een stand bijquote:
Dat staat in de eerste post uitgelegd ook, maar je vult gewoon over 2 dagen je naam in bij de inteken post. Met je fok naam, en je wordfeud naam.quote:
ik speel te langzaam voor zo'n competietiequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat staat in de eerste post uitgelegd ook, maar je vult gewoon over 2 dagen je naam in bij de inteken post. Met je fok naam, en je wordfeud naam.
En dan kun je meedoen tegen allemaal fokkers.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je je aanmeldt door je naam in het lijstje te zetten, speel je in een maand tijd tegen iedereen in dat lijstje 1x en geef je de stand door in het tpoic. Enkele vrijwilligers houden dan een stand bij
Ik ga er over nadenkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat staat in de eerste post uitgelegd ook, maar je vult gewoon over 2 dagen je naam in bij de inteken post. Met je fok naam, en je wordfeud naam.
En dan kun je meedoen tegen allemaal fokkers.
Tofquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik speel te langzaam voor zo'n competietie
ik speel al los tegen div Fokkers
Ik heb deze maand ook wat langzaam gespeeld. Aankomende maand iets meer opletten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik speel te langzaam voor zo'n competietie
ik speel al los tegen div Fokkers
ik laat spelletjes steeds bijna verlopenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb deze maand ook wat langzaam gespeeld. Aankomende maand iets meer opletten.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik laat spelletjes steeds bijna verlopen
Ik speel meer in groepen dan onlinequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik laat spelletjes steeds bijna verlopen
Liever 1 die kuren heeft dan 1 die het altijd doet?quote:
Eeeej Dquote:
Slaap lekkerquote:
U nog wel?quote:
Iphone doet het altijd?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Liever 1 die kuren heeft dan 1 die het altijd doet?
Nou overdrijf je.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:20 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Iphone doet het altijd?![]()
- Batterij stuk? Kan er niet uit want ingebouwd.
- Geen geheugen uitbreidmogelijkheid.
- 1x vallen = glas stuk
- 1 jaar garantie. (Rara wat zit daar achter)
Alleen al bij mijn samsung is dit niet van toepassing.
quote:
Wat heeft chips met honger te maken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef Buurpoes het volgende:
Waarom heb ik nu honger? Ik heb al chips gegeten.
joe no it ?quote:
Dan pak je nog een zakje?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef Buurpoes het volgende:
bammetje pindakaas ?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef Buurpoes het volgende:
quote:
Like, duhquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:24 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
joe no it ?, joe sniekie basterd
Honger --> eten.quote:
Te weinig chips?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:23 schreef Buurpoes het volgende:
* Wakkeldakkel schenkt buurpoes een heerlijke rode wijn in .... cote du Rousillonquote:
Er staat een pot met chocolade en een trommel met koek voor mijn neus.quote:
35 euro voor wat huisvlijt uit karton?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Dit iets voor de kattenliefhebbers hier?
http://www.dealdumpert.nl(...)-je-kattenbeest.html
je gluurt continu mee ?quote:
Zegt me niks.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:25 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
* Wakkeldakkel schenkt buurpoes een heerlijke rode wijn in .... cote du Rousillon
*houd hand op*quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er staat een pot met chocolade en een trommel met koek voor mijn neus.
dat vermoeden had ik alquote:
Moest even op Koen reagerenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:27 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al
Wat brengt je ineens boven water ?
dan heb je pech, Mo heeft ze graag ongeschoren zweterig en zoquote:
Mijn rechter....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn rechter....* Buurpoes houdt trommel voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die volkorenkoekjes.Professioneel gifmenger.
Dat is van dezelfde makers als waar ik een kattenbak van heb gehad... Dat was bagger... Dus durf het niet aan, heb het wel overwogenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Dit iets voor de kattenliefhebbers hier?
http://www.dealdumpert.nl(...)-je-kattenbeest.html
Volgens mij vindt een kat 'gewoon' een doos vaak ook al wel tofquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet iedereen kan uit dozen een stabiel kattenparadijs knutselen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar scheelt een dicsussie morgenavond
Oowh, lekker droog...quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes houdt trommel voor.
Van die volkorenkoekjes.
Ik heb geen idee. Ik heb geen kat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij vindt een kat 'gewoon' een doos vaak ook al wel tof.
Een kat heeft al een speelhuis, daar waar zijn/haar baasje ook in woontquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is van dezelfde makers als waar ik een kattenbak van heb gehad... Dat was bagger... Dus durf het niet aan, heb het wel overwogen
Nu kust ze je wel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar scheelt een dicsussie morgenavond
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Had je ook kunnen laten staan, morgen was het toch geen 3 dagen baard meer geweest
cavgirlquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is van dezelfde makers als waar ik een kattenbak van heb gehad... Dat was bagger... Dus durf het niet aan, heb het wel overwogen
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nu krijg je bij thuiskomst wel een knuffel?
denkutquote:
Uhuquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij vindt een kat 'gewoon' een doos vaak ook al wel tof.
Dat is waarquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Een kat heeft al een speelhuis, daar waar zijn/haar baasje ook in woont
Hai moppiequote:
Ik ga voor je duimenquote:
stabielquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai moppieHoe ist?
[..]
Ik ga voor je duimen
De bank en stoel voldoen vaak ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
UhuGrootste pret hier als ik weer eens iets online heb besteld
[..]
Dat is waaren ze hebben hier een enorme krabpaal
Trustequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Truste allemaal. *zwaai*
je moet toch wat hequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Truste allemaal. *zwaai*
Da's wel beterquote:
Ja, maar dat voorkom ik daar juist meequote:
Fixedquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar het hard vol van is, stroomt de mond van over.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:34 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik ga maar eens slapen.
Truste allemaal. *zwaai*
dirty mind youquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel beter
[..]
Ja, maar dat voorkom ik daar juist meeHier slapen ze er alleen maar op
[..]
Fixed
wasda?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:35 schreef Buurpoes het volgende:
Jah, goed plan.
Morgen naar zo'n mindhygieniste.Geen zin...
Je hebt er nog een gevonden dus? Hopelijk doet hij/zij geen pijn dan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:35 schreef Buurpoes het volgende:
Jah, goed plan.
Morgen naar zo'n mindhygieniste.Geen zin...
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel beter
[..]
Ja, maar dat voorkom ik daar juist meeHier slapen ze er alleen maar op
[..]
Fixed
Meneer ook echtquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens mij is Koen helemaal geen vuns. Hartstikke nette meneer joh.
sommigen hier kunnen dat bevestigen / ontkrachtenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haiquote:
Alle mannen zijn vunzenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mind schoon!quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Iemand die mijn tanden echt goed schoon kan maken.
Was je erbij bij de batsmeet?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sommigen hier kunnen dat bevestigen / ontkrachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
d8 dat dat een mondhygieniste wasquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Iemand die mijn tanden echt goed schoon kan maken.
Ja, want vrouwen zijn zoveel beterquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was je erbij bij de batsmeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Eensch/quote:
Vrouwenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen zijn zoveel beter
Naast dat ik mijn laptop uit het raam wil gooien en mijn telefoon er achteraan gaat het eigenlijk best wel goedquote:
Ik ging helemaal niet naar jouw boek luisterenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eensch/
Ik ga zo jou Na-apen en naar mijn boek luisteren
Overrated, dat zijn zequote:
Hoiquote:
Goedquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Naast dat ik mijn laptop uit het raam wil gooien en mijn telefoon er achteraan gaat het eigenlijk best wel goed![]()
![]()
En mejjou?
Oh aaaaaaaaaaaaaaaaarghquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Laptop...grmbl. Telefoon...grmbl..
Laptop in combinatie met telefoon: aaaaaaaaaaaaargh![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Laptop...grmbl. Telefoon...grmbl..
Laptop in combinatie met telefoon: aaaaaaaaaaaaargh![]()
![]()
Soms kan het wel fijn zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Goed
En ik wil helemaal nergens mee gooien, dus mag sowieso niet klagen dan denk ik
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:40 schreef Buurpoes het volgende:
Nou, de typfouten zijn eruit hoor.... Stelletje mierenneukers.
Zal het onthoudenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms kan het wel fijn zijn hoor![]()
Gooien met water, bijvoorbeeld, als het warm is enzo![]()
Fijn is ook fijnquote:Goed is fijn!
meirennuekersquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:40 schreef Buurpoes het volgende:
Nou, de typfouten zijn eruit hoor.... Stelletje mierenneukers.
Ik wil alleeeeeeen maar mijn foto's van telefoon naar mijn laptop gooien.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh aaaaaaaaaaaaaaaaargh![]()
Stom hoor
http://www.bol.com/nl/p/d(...)I5GK7WJG-49053454915quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ging helemaal niet naar jouw boek luisteren
Welk boek?
dat wat ik tegen Marijke zeiquote:
Aaaarrrgghhhh!!!quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil alleeeeeeen maar mijn foto's van telefoon naar mijn laptop gooien.
Doet ie al 14 minuten over, denktie. Na 7 minuten denk ik nou, mooi op de helft![]()
Valt de verbinding weg en lopen ze allebei vast
En, bevalt het luisterboeken? Of begin je net?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)I5GK7WJG-49053454915
Waarom vermoed ik nou watergooiplannetjes?quote:
En ofquote:[..]
Fijn is ook fijn
Het is mijn eerste ervaring en ik ben pas op 15 minuten ofzo. Te kort om te oordelen dus...quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
En, bevalt het luisterboeken? Of begin je net?
wet t-shirtquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom vermoed ik nou watergooiplannetjes?
Geen ideequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom vermoed ik nou watergooiplannetjes?
Ja kijk zie, mijn telefoon wil sowieso niets, dus dit was de laatste optie.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aaaarrrgghhhh!!!Misschien dropbox proberen?
Omg... Hoe irritant!quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja kijk zie, mijn telefoon wil sowieso niets, dus dit was de laatste optie.
Nu ga ik maar in deeltjes van 10 foto's knippen en plakken denk ik. Doe ik vast maar 3 uur over dan
Zodat je precies alle vetjes en de bh ziet? Hoeraaaaaquote:
ik las suikertaartjequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg... Hoe irritant!Heb je er een sdkaartje inzitten?
Kwam er niet een hittegolf aan binnenkort?quote:
Ik wilde een tip gevenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodat je precies alle vetjes en de bh ziet? Hoeraaaaa![]()
![]()
![]()
Dan zou het wel logisch zijn dat ze het niet doenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Was je erbij bij de batsmeet?Zowel in het hotel (toen had ie zelfs een blonde dame aan zijn zijde die niet zijn echtgenote is), als bij GF was hij erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodat je precies alle tetjes in de bh ziet? Hoeraaaaa![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omg... Hoe irritant!Heb je er een sdkaartje inzitten?
Bij 20 graden kan het ook hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kwam er niet een hittegolf aan binnenkort?
overdrijvertquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zodat je precies alle vetjes en de bh ziet? Hoeraaaaa![]()
![]()
![]()
Kun je ze daar niet op zetten?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar daar staan de foto's niet op![]()
De MIquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Bij 20 graden kan het ook hoor
Heb vanmiddag nog lekker met water gespeeld
Nee, want telefoon wil niets...quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je ze daar niet op zetten?
Dat was meer onderdrijven, ik heb geen vetjes, ik heb vettenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, want telefoon wil niets...
met een kabeltje...quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef Koen66 het volgende:
@st, heb je foon wireless of met kabeltje aan klaptop hangen
naast mevrouw Koen zou je in het niet opgaanquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat was meer onderdrijven, ik heb geen vetjes, ik heb vetten
Heb jij magische handjes?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Moet ik het anders een keertje proberen?
Niet dat ik wonderen kan verrichten hoor, maar wie weet?
Ja, maar die wil me niet zienquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naast mevrouw Koen zou je in het niet opgaan
ik bedoel dat vetjes dus relatief zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar die wil me niet zien
* suikertaartje sleurt Die mee naar 'daar'quote:
Dat zijn ze ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bedoel dat vetjes dus relatief zijn
Probeer ook meerdere boeken voor je een oordeel vormtquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is mijn eerste ervaring en ik ben pas op 15 minuten ofzo. Te kort om te oordelen dus...
je gebruikt in ieder geval een verkleinwoordquote:
En?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje sleurt Die mee naar 'daar'
Ja, dat weet je tochquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heb jij magische handjes?
[..]
Ja, maar die wil me niet zien
voor algemene vetjes welquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je gebruikt in ieder geval een verkleinwoordklinkt lief
quote:
Daar laat ik me hier niet over uitquote:
Was jouw party wel een beetje geslaagd?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:00 schreef Molo het volgende:
Ik heb scannend terug gelezen, wat stom dat je helemaal geen party hardy avond hebt Koen!
Was ik wel van plan jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Probeer ook meerdere boeken voor je een oordeel vormt
He Miniquote:
Kom dmquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:01 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je voor hen die het niet weten een kleine samenvatting geven, voor de beeldvorming?
miniquote:
nou, party had ik opgeschreven omdat dat makkelijker was, maar was eigenlijk een bespreking voor een "event" ergens via via via waar ik voor uitgenodigd was (en niet onderuit kon).quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jouw party wel een beetje geslaagd?
F1 KSC Subleaguequote:
Beetje jammerquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:02 schreef Molo het volgende:
[..]
nou, party had ik opgeschreven omdat dat makkelijker was, maar was eigenlijk een bespreking voor een "event" ergens via via via waar ik voor uitgenodigd was (en niet onderuit kon).
Was kind of kansloos, dus ik heb tussendoor zitten whatsappen en vooral veel ranzige uitspraken zitten doen uit baldadigheid. En toen bleek dat ze me precies voor dat doel hadden uitgenodigd, voor de inspiratie
Tsja.... en mensen rookten, buiten, maar toch stink ik ernaar, BAH!
Dussuh, ik kan me leukere feestjes indenken
En gelukkig komen die er ook nog genoeg aan
jouw favo feest wat je nooit meer wilt doenquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beetje jammerWat voor event was het?
He!quote:
ik 32, wordt dat beter naarmate de jaren vorderen?quote:
Ik winquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
F1 KSC Subleague
1 Miniem Vroarie 3014
2 D.Rose RoseRacing 2869
3 D. D.-F1 2831
4 Toekito Toek Racing 277
5 DaMart MartRacing 2670
6 Arch-Indar Conclave of Shadows 2613
Ah een trouwerijquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
jouw favo feest wat je nooit meer wilt doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |