Als je dat kan. Volgen de klok duurt het nog wel even.quote:
Hoe lang nog? Kunnen wel even een bakkie doen bij de Starbucks?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je dat kan. Volgen de klok duurt het nog wel even.
Daar mag ik niet naartoe zolang we stilstaanquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel een toilet op de trein dan???
tegenwoordig toch wel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar mag ik niet naartoe zolang we stilstaan
Nu nog 3,5 minuutquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang nog? Kunnen wel even een bakkie doen bij de Starbucks?
quote:
Ik kan best vlug hoor, maar niet ZO vlugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zondag op de terugweg dan maar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat wordt hem dan niet
Sterkte nog effies
Laat maar weten hoe laatquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag bij de Lidl dat ze een tegenhanger hebben van de SNelle Jelle. De Vlugge Japie
Wat een sulnaam is dat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik zag bij de Lidl dat ze een tegenhanger hebben van de SNelle Jelle. De Vlugge Japie
19.12 spoor 7quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Laat maar weten hoe laat
[..]![]()
Net als de Heleas Pindakaas van de Aldi
laatst stond NL ook een keer op 37quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef fietsie het volgende:
Even zonder spoilert: geloven wij dit??
[ afbeelding ]
Wat moet ik geloven?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat wist ik alquote:
Woensdag 39 gradenin Enschedequote:
Is bij bol ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat moet ik geloven?
[..]
Ja dat wist ik alSamen met Symph
En wat is dat toch met Fok en z i g g o, hebben ze een reclamedeal gesloten ofzo dat het een linkje wordt?
En dan wordt het zeker weer een vluggertje?quote:
Is dat lichtroze het kookpunt niet?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
14 minuten maar liefstquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dan wordt het zeker weer een vluggertje?
Ik hoop het nietquote:
Ja zoiets.quote:
Dan liever een keer als we ook echt even koffie kunnen drinkenquote:
Over 2 weken kom ik weer.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan liever een keer als we ook echt even koffie kunnen drinken
Gezelligquote:
Ja volgende week blijf ik een keertje thuis en komt mijn vriendje naar mij.quote:
quote:
Wat voor klusje?quote:
scherenquote:
dat levert niet veul opquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
Wow..
Wordfeud accepteert gewoon het woord tet!
Coolquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:01 schreef Arch-Indar het volgende:
Wow..
Wordfeud accepteert gewoon het woord tet!
Wel als de T onderdeel is van het woord Qat met een tripple letter waarde op de Qquote:
Volgende maand meedoen met de competitie van fok?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
CoolWat is je user? Kan ik je uitdagen
Misschien met dw verdubbelaar?quote:
FOK! en ziggo?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat moet ik geloven?
[..]
Ja dat wist ik alSamen met Symph
En wat is dat toch met Fok en z i g g o, hebben ze een reclamedeal gesloten ofzo dat het een linkje wordt?
dat telt toch niet meer als die Q er al ligt?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel als de T onderdeel is van het woord Qat met een tripple letter waarde op de Q
Die leg ik zelf neer gelukkig. Maar ik ken gewoon te weinig woorden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat telt toch niet meer als die Q er al ligt?
Is die er dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgende maand meedoen met de competitie van fok?
Ik lees echt nergens anders meer dan hierquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
FOK! en ziggo?
Das al heel vaak gevraagd:
BUG / Woord 'Ziggo' in andere kleur en met lijntje er onder
FB / Ziggo automatisch gelinkt!?
MEN / Wordfeud Eredivisie - Juni 2015quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is die er dan?
[..]
Ik lees echt nergens anders meer dan hierMaar thanks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |