Met een wijnliefhebber en bierdrinkende radiomaker?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik ga scheiden wil ik dat ook heb ik besloten
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daten?
Puik planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
jij vindt buurkater ook lief?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat lijkt me de verstandigste beslissing.
Maar weer eens een poging tot datumprikken wagen dan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Met een wijnliefhebber en bierdrinkende radiomaker?
[..]
Puik plan
Ja, net ging het over het doucheputje met haar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:23 schreef Buurpoes het volgende:
En het huis schoon laten maken door een moeder.
Zodat je weer wat extra genante scenes krijgt. Voorspelbaar.
Sleutel inleveren, daar is de deur.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, net ging het over het doucheputje met haar.
De moeder vond dat die 3 mannen niet met de trend van alles kaal mee moesten doen....
Sowieso, je moeder je huis laten schoonmakenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Sleutel inleveren, daar is de deur.
En een schoonmaakster huren.
Je bent te praktisch. Dat is toch niet leuk voor de serie....quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
this is tvquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik kan mijne soms niet tegenhouden....quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sowieso, je moeder je huis laten schoonmaken
Jups. Waarom denk je dat er hier geen tv is?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je bent te praktisch. Dat is toch niet leuk voor de serie....
Da's altijd het fijnstquote:
mocht ik ooit scheiden dan ook nooit meerquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's altijd het fijnstIk ga hierna gewoon nooit meer trouwen
Daar zijn vast een hele hoop verschillende redenen voor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jups. Waarom denk je dat er hier geen tv is?
Ja, maar dat vind ik toch iets anders... Dat is meer helpen. Maar als je moeder serieus op jouw verzoek elke week komt poetsen dan is er iets mis met je zelfstandigheidquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan mijne soms niet tegenhouden....
Dan weten we dat ze komen, om mijn zoontje op te halen bv als we beide niet kunnen, en dan komen we thuis, zijn ineens de ramen gezeemd...
Blijkbaar vind je het prima.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan mijne soms niet tegenhouden....
Dan weten we dat ze komen, om mijn zoontje op te halen bv als we beide niet kunnen, en dan komen we thuis, zijn ineens de ramen gezeemd...
Dat klopt. Ik zie ook niet in waarom dat niet zou kunnen als zij dat graag wil doen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Blijkbaar vind je het prima.
Anders was jij of je vrouw al een keer ècht boos geworden.
Ah, ja in die zin. Nee, wij vragen dat niet hoor. Wij doen het allemaal zelf.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik toch iets anders... Dat is meer helpen. Maar als je moeder serieus op jouw verzoek elke week komt poetsen dan is er iets mis met je zelfstandigheid
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, ja in die zin. Nee, wij vragen dat niet hoor. Wij doen het allemaal zelf.
al wordt het misschien tijd dat ik mijn zoontje leer stofzuigen of zo. Of het toilet schoonmaken.
Ach jong geleerd is oud gedaanquote:
Hij maakt de wc tenslotte ook het viests...quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach jong geleerd is oud gedaan
Preciesquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij maakt de wc tenslotte ook het viests...
Sushiquote:
Ja, wat doen jochies op het toilet?!?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hij maakt de wc tenslotte ook het viests...
Mag hij van Buurkater misschien ook staand plassen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, wat doen jochies op het toilet?!?![]()
Ik blijf poetsen.
De mijne kan stofzuigen!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ah, ja in die zin. Nee, wij vragen dat niet hoor. Wij doen het allemaal zelf.
al wordt het misschien tijd dat ik mijn zoontje leer stofzuigen of zo. Of het toilet schoonmaken.
Neuh, gewoon zegels bietsen door met een paar artikelen achter een mevrouw met een volle boodschappenkar te gaan staan in de hoop dat zij geen zegels blieft.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel eerst effe voor minstens 250 euries aan boodschappen halen.
Ja, ik denk dat ik ook begin met een tandenborstel voor mijn zoontje voor het toilet....quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
De mijne kan stofzuigen!
Alleen vindt hij het apparaat zo groot/zwaar/lomp. Dus ik twijfel over een kruimeldief oid.
Zittend maakt hij er ook een smeerboel van. Stinken...quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mag hij van Buurkater misschien ook staand plassen?
Nee geen sushiquote:
Stinken? Dat valt hier wel mee. Hij kan gewoon niet richten....quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zittend maakt hij er ook een smeerboel van. Stinken...
Oude afwasborstel is beter, langere steel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik ook begin met een tandenborstel voor mijn zoontje voor het toilet....
Voor jou dan haringquote:
Arme buurkitten.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oude afwasborstel is beter, langere steel.
Dus alles zit onder en dat stinkt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:37 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stinken? Dat valt hier wel mee. Hij kan gewoon niet richten....
Ok is goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou dan haringVoor mij sushi
Mijne kan er niet vanaf blijven soms.. vooral met zwemmen heeft ie daar last van. Kan dat ook door de kou komen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dus alles zit onder en dat stinkt.
Hij wil zijn piemol niet vasthouden.
Dat gaat vast over....
Niet.quote:
Zwaai ik even terugquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok is goed.
Zwaai trouwens even naar je, ik ben nu in Zwolle
KSC hoofdstadquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ok is goed.
Zwaai trouwens even naar je, ik ben nu in Zwolle
Wachten tot de trein weer gast rijdenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zwaai ik even terugWat een gezelligheid
Ben je iets leuks aan het doen?
Tetten doen het altijd goedquote:
Moet ik je even aanduwen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Wachten tot de trein weer gast rijden
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is er eigenlijk nog wel een toilet op de trein dan???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |