Ik geloof niet dat de dames op FOK onder het gemiddelde vallen. Net als de mannen trouwens.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens in SEX en KPD kijken. Of zoek op fok op 'open relatie'.
Waarom niet? Ik denk gewoon dat mensen er hier eerlijker over zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de dames op FOK onder het gemiddelde vallen. Net als de mannen trouwens.
Gesproken als een ware hosselaarquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter dat ze er dan niet achter komt
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zoek maar eens iemand die een getrouwde kerel wilquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gesproken als een ware hosselaar
En tig tinten lichterquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Haha.. onverwachts nieuwe kleurtjes in de tuin!
Dat laatste ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk gewoon dat mensen er hier eerlijker over zijnMaar ik denk wel dat het gewoon gemiddeld is
Deense dames kunnen heel leuk zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Genoegquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zoek maar eens iemand die een getrouwde kerel wil
Ja, vooral met dat soort dingen denk ik...quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel met je eens.
De annonimiteit maakt dat je snel meer open bent.
Grassprieten kunnen ook heel ehm prikkelend zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Ah, we moved on to open relaties.![]()
Kom ik aan met mijn grassprieten.
Volgens mij is het percentage ongetrouwde dames met getrouwde vent veeeeeeel hoger dan het percentage getrouwde dames met een single minnaar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zoek maar eens iemand die een getrouwde kerel wil
Grassprietjes kunnen heel open zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Dat is toch pas als ze opgedroogd zijn in de hooi variant?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grassprieten kunnen ook heel ehm prikkelend zijn
Misschien dat de hoogte van de grassprieten nog relevant is voor het actuele onderwerpquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Cat22 het volgende:
ik heb altijd het gevoel dat zulke site vol zit met oplichters, fakers, en medewerkers van de site die kerels moeten trekkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GenoegEen vriendin van me was fan van second love, lang leve scharrelen
![]()
Er zat ook een dikke laag mos bij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grassprieten kunnen ook heel ehm prikkelend zijn
Mannen moeten wel altijd betalen, en vrouwen niet heb ik begrepen. Er zijn te veel mannen op dat soort sites.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb altijd het gevoel dat zulke site vol zit met oplichters, fakers, en medewerkers van de site die kerels moeten trekken
Tweej konten toggg?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien dat de hoogte van de grassprieten nog relevant is voor het actuele onderwerp?
Maak me gekquote:
Bij Takke stond t wel wat hoger tussen de tegels van t terrasquote:
Ehm nou nee dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb altijd het gevoel dat zulke site vol zit met oplichters, fakers, en medewerkers van de site die kerels moeten trekken
volgens mij kan je als getrouwde kerel beter ook een getrouwde vrouw erbij nemen, dan weet je beiden wat de verwachtingen zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is het percentage ongetrouwde dames met getrouwde vent veeeeeeel hoger dan het percentage getrouwde dames met een single minnaar.
Ik zag de fotoquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij Takke stond t wel wat hoger tussen de tegels van t terras.
Even wachten met posten van het YT-filmpje totdat Molo er is..quote:
maar wat AI zegt, aantal kerels is een veelvoud aantal damesquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nou nee dusZe heeft er veel plezier van gehad
Dat denk ik ook. En beide ook dezelfde risico's.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kan je als getrouwde kerel beter ook een getrouwde vrouw erbij nemen, dan weet je beiden wat de verwachtingen zijn
Nee hoor, blijft net zo ingewikkeldquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kan je als getrouwde kerel beter ook een getrouwde vrouw erbij nemen, dan weet je beiden wat de verwachtingen zijn
Assumptions are the mother of.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag ik em afmaken? Ah toe???quote:
Een klein deel heeft een eerste ronde onkruidverdelger niet overleefd, maar er staat nog zatquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag de foto
Stond? Is er getuinierd? Krijg ik die sprieten maandag niet meer live te zien?
Mag!quote:
Jeuj! Takke haar grasjes aaien!quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Een klein deel heeft een eerste ronde onkruidverdelger niet overleefd, maar er staat nog zat.
quote:
Plus dat je zeker weet dat de ongebonden scharrelaar (m/v) niet ineens het scharrelen publiek maakt, want niks te verliezen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FUCK upsquote:
quote:
In fietsen natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:54 schreef fietsie het volgende:
*Geniet even van de Jumbo reclame* en bedenkt waar hij Kampioen in wil zijn....
Jup, en hij heet fietsie, dus ik vond hem te mooi om te laten liggenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze hebben toch zon gele trui om te sparen nu?
Wij sparen hier thuis ook.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, en hij heet fietsie, dus ik vond hem te mooi om te laten liggen![]()
Ik heb al twee topics gezien waarin om de zegels gevraagd wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je wel eerst effe voor minstens 250 euries aan boodschappen halenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik spaar me rot ! (Neemt nog een DG kop koffie... )quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een "echt" fiets shirt is, of gewoon een t-shirt. Maar "gratis" spullen zijn altijd goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb al twee topics gezien waarin om de zegels gevraagd wordt.
Die boys rijden jou echt nooit in de weg hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel eerst effe voor minstens 250 euries aan boodschappen halen.
En daarbij, dat ding is lelijk! En heeft te maken met dopingnemende indewegfietsers.
Ik heb de zegels wel aangepakt, maar snapte toen nog niet waarvoor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
En daarbij, dat ding is lelijk! En heeft te maken met dopingnemende indewegfietsers.
Gezien de hoeveelheid boodschappen die je eerst moet doen, betaal je die trui zelf. Wel 3xquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een "echt" fiets shirt is, of gewoon een t-shirt. Maar "gratis" spullen zijn altijd goed.
Er zijn ook actieproducten met dubbele zegels roept er hier net iemand...quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Een shirt van Joop Zoetemelk!quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb de zegels wel aangepakt, maar snapte toen nog niet waarvoor.
Ja, winkeldochters die je anders nooit zou kopen zekerquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn ook actieproducten met dubbele zegels roept er hier net iemand...
Wil je mijn zegels? DM je adres maar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een "echt" fiets shirt is, of gewoon een t-shirt. Maar "gratis" spullen zijn altijd goed.
IK wil dat niet!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een shirt van Joop Zoetemelk!
Wie wil dat niet....
Owh, jij hoeft ze niet? Nou, dan doe ik dat wel. Handig!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wil je mijn zegels? DM je adres maar.
De amateurs?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die boys rijden jou echt nooit in de weg hoor.
Dat zijn de licentieloze wannabe's
Ik probeerde dus ook dat te zeggenquote:
Ik wilde wat quoten, maar ging niet goed, vanalles door elkaarquote:
Mobiel zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde wat quoten, maar ging niet goed, vanalles door elkaar
Nee, niet eens. Op de laptop.. Ik ben gewoon een sukkeltje vandaagquote:
Op donderdag 25 juni 2015 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op donderdag 25 juni 2051 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
geen idee wat er fout gaatquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:11 schreef Puurboes het volgende:
Koentjuh, je kwoots falen. Doe er wat aan.
altijd gevolgdquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Ze herhalen nu Divorce vanaf seizoen 1.
Dat is best een leuke serie eigenlijk. Had er zo af en toe wat van gezien.
Je haalt letters weg.quote:
Sinds de Tour de France in Utrecht kan starten ben ik er klaar mee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
De amateurs?
Die zijn nog drie slagen erger...
Maar voor de pro's worden hier in Limbabwe nog weleens provinciale wegen afgesloten ditdatalles.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds de Tour de France in Utrecht kan starten ben ik er klaar mee.
Ze moeten eerst maar eens kaart leren lezen.
Die fransen vallen dan nog wel mee. De Italianen starten ook met de Giro D'Italia in Nederland volgend jaar...quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds de Tour de France in Utrecht kan starten ben ik er klaar mee.
Ze moeten eerst maar eens kaart leren lezen.
Nee, gaat over 3 vrienden die alledrie met een scheiding bezig zijn en met zijn 3en gaan samenwonen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar gaat t over? Iemand die eindeloos in scheiding ligt?
als ik ga scheiden wil ik dat ook heb ik beslotenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, gaat over 3 vrienden die alledrie met een scheiding bezig zijn en met zijn 3en gaan samenwonen.
Ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die fransen vallen dan nog wel mee. De Italianen starten ook met de Giro D'Italia in Nederland volgend jaar...
Je mag wel een glaasje kraanwater met me meedrinken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef fietsie het volgende:
Meh. Ff op zoek naar iets te drinken.
De koffie is op.
Ach, ik vind de beelden vanuit de helicopters vaak wel mooi van die kastelen en de bergen en zo. Altijd weer een raadsel hoe ze vroeger op dat soort onbereikbare plaatsen zon kasteel hebben kunnen bouwen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook![]()
Geldverslindend dopingcircus wat ik ook nog ontzettend saai vind om naar te kijken.
Voor de landschapjes zet ik wel Rail Away op.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk weer mariniers in opleiding. Dit keer geen blote billen.
Ja hoiquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar gaat t over? Iemand die eindeloos in scheiding ligt?
Discovery!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook![]()
Geldverslindend dopingcircus wat ik ook nog ontzettend saai vind om naar te kijken.
Wat ik zeg: Rail Awayquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ach, ik vind de beelden vanuit de helicopters vaak wel mooi van die kastelen en de bergen en zo. Altijd weer een raadsel hoe ze vroeger op dat soort onbereikbare plaatsen zon kasteel hebben kunnen bouwen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef fietsie het volgende:
De koffie is op.
* Marijkezwolle is meteen van zender gewisseldquote:
Drie mannen in 1 huis?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, gaat over 3 vrienden die alledrie met een scheiding bezig zijn en met zijn 3en gaan samenwonen.
vroegah keek ik nog wel , nu nooit meerquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook![]()
Koffie op, does not computequote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef fietsie het volgende:
De koffie is op.
Ja, allemaal met hun problemen. en een moeder van 1 van de drie die het huis schoon houdt.quote:
Ja, één hormonen festivalquote:
Ik.wil gewoon niet scheiden. Buurkater is lief.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik ga scheiden wil ik dat ook heb ik besloten
Daten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |