quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deense collega's allemaal weer naar moeder de vrouw vertrokken
en net als gisteren hou ik nog steeds niet van alleen stappenquote:
Ja, dat zat ik ook al te bedenken. Saaaai zeg.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en net als gisteren hou ik nog steeds niet van alleen stappen
Wat apart dat dat in die ene avond niet veranderd is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en net als gisteren hou ik nog steeds niet van alleen stappen
ik vermaak me maar op Fokquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat apart dat dat in die ene avond niet veranderd is.![]()
Heb je geen laptop bij je met een film of zo?
Nohquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deense collega's allemaal weer naar moeder de vrouw vertrokken
lekkere wijven?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.....
yep, alleen eten dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noh![]()
Dit was toch de avond dat je met de IT boyzzzz ging uit eten? Dat was dus letterlijk zo.
TV aanzetten, en naar een paytv kanaal zappen? De eerste minuut mag je vaak gratis kijken....quote:
terwijl internet vol zit met dat soort shizzlequote:Op donderdag 25 juni 2015 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
TV aanzetten, en naar een paytv kanaal zappen? De eerste minuut mag je vaak gratis kijken....
Owh, je hebt wel internet natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl internet vol zit met dat soort shizzle
Je moet eerst ff verder lezen....quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat? Heeft AI meer dan één lekker wijf??
Fokken zonder internet is wat lastigquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, je hebt wel internet natuurlijk.
Klinkt wel heel remi...quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl internet vol zit met dat soort shizzle
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet eerst ff verder lezen....
geen filmliefhebberquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klinkt wel heel remi...
De stad in voor een film?
geloof me, in m'n eentje kom ik op de hotelkamer beter tot m'n rechtquote:
Heb je wat beters te doen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:21 schreef Koen66 het volgende:
en de stad is 30 minuten met de s-bahn hier
Kun je niet in zon bus met open dak gaan zitten, en dan een bustour doen. Zon kekke koptelefoontje op, met in het Nederlands precies net te laat elke keer te horen krijgen wat je ziet...quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof me, in m'n eentje kom ik op de hotelkamer beter tot m'n recht
Wat is daar allemaal? Tv? Bad? Roomservice? Minibar?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof me, in m'n eentje kom ik op de hotelkamer beter tot m'n recht
overdag wel geheid, niet om 21:00 als ik daar aankomquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kun je niet in zon bus met open dak gaan zitten, en dan een bustour doen. Zon kekke koptelefoontje op, met in het Nederlands precies net te laat elke keer te horen krijgen wat je ziet...
Je kent haar?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat mevrouw AI niet zo ruimdenkend is...
Nee, maar je vertelt wel eens wat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kent haar?![]()
Je hebt wel gelijk
jij wel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat mevrouw AI niet zo ruimdenkend is...
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, maar je vertelt wel eens wat.
Kopenhagen, toch? Dan is die bus sowieso geen aanrader.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overdag wel geheid, niet om 21:00 als ik daar aankom
Mijn vent kan echt geen twee vrouwen aan. Dan ga ik ernstig tekortkomen.quote:
Wat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn vent kan echt geen twee vrouwen aan. Dan ga ik ernstig tekortkomen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
als ie het aankon dan mocht ie er dus 1 bij?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha.. onverwachts nieuwe kleurtjes in de tuin!quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net als een eckte Hyacint Bucket mijn klimop gepoetst.
Was wel nodig nadat pa me nieuwe-tegels-in-2-uur had gegeven.Na een rondje hogedrukspuit blijk ik gewoon drie kleuren tegels te hebben ipv effen grijsmetmos
Mijn vrouw denkt daar heel anders over.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ie het aankon dan mocht ie er dus 1 bij?
Vertel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vrouw denkt daar heel anders over.....
ja, ik vroeg het aan poesquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk eerst op jouw antwoord te wachten...
Ga voor de grap eens in SEX en KPD kijken. Of zoek op fok op 'open relatie'.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
Ach, de mijne wil er iig niks van weten. Het is haar, en er komt niemand anders bij. Ik denk dat de meeste vrouwen er zo wel over denken.
ik mag bestquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
Ach, de mijne wil er iig niks van weten. Het is haar, en er komt niemand anders bij. Ik denk dat de meeste vrouwen er zo wel over denken.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag best
maar dan zitten er daarna andere sloten op de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |