damart.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Say whut? Neen, DaMart zul je bedoelen
Kittensquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's toevallig, mijn leenkitten moest ik net uit mijn kast sleuren.
Cool!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:54 schreef Buurpoes het volgende:
Ging het vorig topic nou op post 151 dicht?
Enne, buurkitten had een prachtig rapport!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit exemplaar had van zichzelf al niet echt wappertetten. En met drie kittens zal de stuwing wel meevallen. Ik heb al afgebouwd door er twee gisteren te laten vertrekken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heeft de moederkat niet onwijze stuwing zo?
Qua melk en geen kittens meer?
Coolquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
3 accus leeg. Geen schade, betuwelijn rijdt nog en mijn eerste paar 8jes gevlogen.
En nu een achterlicht voor dat ding regelen.
Woon je op kamers of heb je meer ruimte?quote:
Huis.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woon je op kamers of heb je meer ruimte?
Mooi zo!quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit exemplaar had van zichzelf al niet echt wappertetten. En met drie kittens zal de stuwing wel meevallen. Ik heb al afgebouwd door er twee gisteren te laten vertrekken.
Over het algemeen hebben poezen verbazend weinig last van stuwing, gelukkig.
Ooit een zogende kat zien rennen?quote:
Fietslampje op batterijen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
3 accus leeg. Geen schade, betuwelijn rijdt nog en mijn eerste paar 8jes gevlogen.
En nu een achterlicht voor dat ding regelen.
Je hebt toch zelf toch ook katten? Die blijven, zeg maar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooit een zogende kat zien rennen?![]()
Ennnnn ik ben lossssss!![]()
Led strip. Kan ik hem nog programmeren ook. Bv als batterij bijna op is oranje kleur.quote:
Zekers, as I type ligt er eentje op schoot me lek te prikken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf toch ook katten? Die blijven, zeg maar.
Wat vinden die van je logées?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zekers, as I type ligt er eentje op schoot me lek te prikken.(Edit: 2
)
Dat is toch anders dan kitten, maar de rust is heerlijkEn ik krijg vast nog updates van de baasjes. Bij moederpoes ben ik ook uitgenodigd om op bezoek te komen als ze een beetje gesettled is.
Het jaartje dat ik niet heb opgevangen heeft ze verbazend veel goed gedaan. Normaal vonden ze het echt niks en kon alles een snauw krijgen. Dit jaar vindt mijn knullie het nog steeds niks (een blaas, een spuug en een grom en weg is hij). Poes bleef gewoon in de kamer en kon zelfs slapen terwijl ze om haar heen renden. Maar als ze opstond en er liep iets kleins in de weg dan kon het een blaas krijgen terwijl madame wegwandelde.quote:
Wat een verschil zeg. Gaat de rooie de kitten niet missen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het jaartje dat ik niet heb opgevangen heeft ze verbazend veel goed gedaan. Normaal vonden ze het echt niks en kon alles een snauw krijgen. Dit jaar vindt mijn knullie het nog steeds niks (een blaas, een spuug en een grom en weg is hij). Poes bleef gewoon in de kamer en kon zelfs slapen terwijl ze om haar heen renden. Maar als ze opstond en er liep iets kleins in de weg dan kon het een blaas krijgen terwijl madame wegwandelde.
De dikke rooie lag gisteren zelfs met de kittens te stoeienEn hun kamer was razend interessant want altijd beschikbaar kattenvoer.
Kortom: diverse stijlen van opvoeden
gisteren genoemdquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat heb je op? Of is dat al langsgekomen?
Neuh, zo gek is hij er ook niet mee, hij zal ze, als ze hier zijn, ook echt niet zelf opzoeken. Onverdeelde opperCat-aandacht is 39485838228 keer beter.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat een verschil zeg. Gaat de rooie de kitten niet missen dan?
Feestje vanaaf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |