Snel het onderste stukje weghalen he?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja ik denk ik geef een decryptiehandleiding voor de rest....
Ja maar poezelsquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:41 schreef Molo het volgende:
Net weer die tering kitten uit mijn konijnenren gesleurd... HAAT>>>AAN>>>>KATTEN!!!!
zo, en nu naar feestje toe, doei!
Joehoeeeeequote:
He GF!quote:
Nice!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:49 schreef c-u-t-e het volgende:
Vandaag een nieuwe telefoon gekregenEen Samsung Galaxy S5 Gold, en ja ik ben een samsung mens
Ja, erg leuk!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!Nieuwe speeltjes zijn altijd tof!
Da's toevallig, mijn leenkitten moest ik net uit mijn kast sleuren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:41 schreef Molo het volgende:
Net weer die tering kitten uit mijn konijnenren gesleurd... HAAT>>>AAN>>>>KATTEN!!!!
zo, en nu naar feestje toe, doei!
Fijne avond!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:52 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, erg leuk!![]()
Maar ik moet ook alweer gaan..Had niet in de gaten dat het tijd is voor de kleine om onder de douche te gaan en hoppaa op bed. Daarna visite!
Wordt de laatste vandaag ook gehaald?quote:
Ja, laatste kitten is nu onderweg naar haar huis, voor moeder komen ze vanavond nog.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijne avond!
[..]
Wordt de laatste vandaag ook gehaald?
Krijg je doorquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom is dat ene tekstje in het rood, ik ben te nieuw hier
| 1 | [me] |
| 1 | [/me] |
omdat "/me" gebruikt isquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom is dat ene tekstje in het rood, ik ben te nieuw hier
Heeft de moederkat niet onwijze stuwing zo?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, laatste kitten is nu onderweg naar haar huis, voor moeder komen ze vanavond nog.
Ze zeiden rond half zeven, dus ik verwacht ze eigenlijk elk moment.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Krijg je door
[ code verwijderd ]
en
[ code verwijderd ]
te gebruikenHallo
stadsgenote trouwens
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, laatste kitten is nu onderweg naar haar huis, voor moeder komen ze vanavond nog.
Ze zeiden rond half zeven, dus ik verwacht ze eigenlijk elk moment.
Wat super tof!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:54 schreef Buurpoes het volgende:
Ging het vorig topic nou op post 151 dicht?
Enne, buurkitten had een prachtig rapport!![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha de voor de edit tekst was leukerquote:
Eeuwig student als het even kanquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ook nog een student of al aan het werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |