Combi? Of Trekker-oplegger?quote:
LOLquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Die gast waar ik me moet melden heet van den neucker![]()
Past wel bij mij
tot afgelopen oktober deed ik dat er ook al bij hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, dat is even wat anders dan wat je nu doet
Of ga je allerhande "pakketjes" vervoeren?
vaste wagen.quote:
Veegwagen! Wegwerk? Of regulier onderhoud?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vaste wagen.
veegwagen om precies te zijn.
dat wist ik heul niet, ik ben slechts een newbie hequote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot afgelopen oktober deed ik dat er ook al bij hoor
Is het wel weer het seizoen voor jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga aardbeitjes en slagroom kopen, toedols.
Spercieboontjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spercieboontjes![]()
Delen?
*geeft Cat een potje met kattekruid om mee te spelen, om tot rust te komen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Werkoverleg?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Past wel bij mij
Jij weet niet veel van katten he?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
*geeft Cat een potje met kattekruid om mee te spelen, om tot rust te komen*
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spercieboontjes![]()
Delen?
Scherpe sperzieboontjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dus met peper en zo). Haha, ik ben hier al een tijdje alleen nooit account aangemaakt, tot een paar dagen geleden.
16 jaar lang 2 van die hommels gehad.quote:
Geen aardbeitjes bij de Jumboquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is het wel weer het seizoen voor ja
Ik wilde een kat maar na dit te hebben gelezen twijfel ik. Ik hou het bij een baby eendje.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
16 jaar lang 2 van die hommels gehad.
Ik weet dat ze iedere maand een dierenartsrekening opleveren
Dat kotsvlekken moeilijk uit vloerbedekking komen
Dat pis gemiddeld 2 bankstellen per jaar kost (dus dus van de kringloop kwamen)
En dat ik mijn herhaalrecept antihistaminica niet moest vergeten.
Verder weet ik er weinig van af...
O wacht, en dat ik er dol op ben verder, als ze communicatief zijn teminste.
Nee net gewoon geplukt in de tuinquote:
Ach morgen sollicitatie toch? Richting de vrijmibo gaan en gewoon kijken of ie het kan hebben dat ie voor de zoveelste keer flauwe grappen over zijn achternaam moet aanhorenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Past wel bij mij
ok, eerlijk zeggen, hoe lang was je al aan het lurken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Scherpe sperzieboontjes(dus met peper en zo). Haha, ik ben hier al een tijdje alleen nooit account aangemaakt, tot een paar dagen geleden.
en dat dan blijkt dat hij al jaren tevergeefs in therapie is voor zijn anger management problemenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach morgen sollicitatie toch? Richting de vrijmibo gaan en gewoon kijken of het kan hebben dat ie voor de zoveelste keer flauwe grappen over zijn achternaam moet aanhoren
Jarenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ok, eerlijk zeggen, hoe lang was je al aan het lurken?
Ik heb heel andere katten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
16 jaar lang 2 van die hommels gehad.
Ik weet dat ze iedere maand een dierenartsrekening opleveren
Dat kotsvlekken moeilijk uit vloerbedekking komen
Dat pis gemiddeld 2 bankstellen per jaar kost (dus dus van de kringloop kwamen)
En dat ik mijn herhaalrecept antihistaminica niet moest vergeten.
Verder weet ik er weinig van af...
O wacht, en dat ik er dol op ben verder, als ze communicatief zijn teminste.
Ik had van die bosaardbeitjes moestuindingen van de AH maar na een maand stopten ze met groeien en gingen ze doodquote:
echt he, hoe vaak ik dit niet al gehoord heb van mensenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jarenmaar het was meer dat ik dan op google iets over scheikunde intikte bijvoorbeeld, en dan vroeg een ts bijna precies dezelfde vraag als dat ik had en aan de hand daarvan kon ik m'n huiswerk maken haha.
Gek wijf!quote:
Ja, ook daar staat niet iedereen bij stil als men zaken op FOK! gooit he?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
echt he, hoe vaak ik dit niet al gehoord heb van mensen
Ik heb destijds vrij snel gewoon account aangemaakt (andere dan deze). Maar later wel gehoord dat sommige mensen al 2 jaar in een SC mee lazen. Dagelijks dus he. Echt, mens, hahaha, wat bezielt je, denk ik dan?![]()
![]()
Hahaha ik heb wel eens een tijdje een sc achtig iets over ACN gevolgd omdat ik daarover benaderd was, maar grotendeels was het voor me huiswerk. Maar dat mensen serieus een sc volgen zonder mee te praten, die hebben volgens mij echt tijdsoverschotquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
echt he, hoe vaak ik dit niet al gehoord heb van mensen
Ik heb destijds vrij snel gewoon account aangemaakt (andere dan deze). Maar later wel gehoord dat sommige mensen al 2 jaar in een SC mee lazen. Dagelijks dus he. Echt, mens, hahaha, wat bezielt je, denk ik dan?![]()
![]()
ach, goedkoper dan een psychiater, gratis mee lurken hieroquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha ik heb wel eens een tijdje een sc achtig iets over ACN gevolgd omdat ik daarover benaderd was, maar grotendeels was het voor me huiswerk. Maar dat mensen serieus een sc volgen zonder mee te praten, die hebben volgens mij echt tijdsoverschot
Welkom, gezelligquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa paar dagen geleden account gemaakt en best leuke mensjes hier
enge lurker, ik zou vooral niet zeggen dat jij uit Zwolle komt hoor!...... oh.... wacht.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welkom, gezelligWie ben je, wat doe je en waar woon je?
![]()
wat ik heb begrepen is het op een bedrijfsterrein.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Veegwagen! Wegwerk? Of regulier onderhoud?
Ik ben een studentje uit het hoge Noordenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welkom, gezelligWie ben je, wat doe je en waar woon je?
![]()
Hahahahaha een tijdje was het ook niet waarquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
enge lurker, ik zou vooral niet zeggen dat jij uit Zwolle komt hoor!...... oh.... wacht.....
Zwolle. Blauwe vingers.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
enge lurker, ik zou vooral niet zeggen dat jij uit Zwolle komt hoor!...... oh.... wacht.....
Veel uren, en dat naast je bedrijfquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ik heb begrepen is het op een bedrijfsterrein.
wel 47 uur per week
* Molo sluit AED apparaat snel aanquote:
Ik een werkeloze uit het Oostenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een studentje uit het hoge Noordenen jij?
Je wilt niet weten waarvanquote:
Ah. Kampen dus.quote:
In Kampen hebben ze een enorme steur, da's wat andersquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In Kampen hebben ze een enrome steur, da's wat anders
quote:Hoe zijn de Zwollenaren toch aan de naam Blauwvingers gekomen?
Iedere rechtgeaarde Zwollenaar kent het verhaal van overlevering, als zovele sagen en legendes, die van ouder tot ouder bekend zijn. In de middeleeuwen bestond er steeds een zekere rivaliteit tussen de bewoners van Kampen en Zwolle. Deze naijver was oorzaak, dat men elkaar het leven zo lastig mogelijk maakte. Zo werden steeds schepen uit Zwolle, als zij Kampen passeren moesten, beroofd en trokken troepen Zwollenaren de Kamperpoort uit, om 's nachts het vee uit de weilanden van het Kampereiland te stelen. Soms kwam het dan tot een treffen en ging men elkaar met dorpsvlegels te lijf. Bij zo'n kloppartij bedienden de inwoners van Zwolle zich van de scheldnaam Kampersteuren, om hun vijanden te plagen. Dat er voor de Zwollenaren niet ook een scheldnaam bestond, verdroot de steuren, en zij zonnen op een gelegenheid om hun een geschikte bijnaam te geven. Deze gelegenheid deed zich voor, toen het stadsbestuur van Zwolle (in een periode, dat de steden in gewapende vrede met elkaar leefden) bij Schout en Schepenen van Kampen aanklopten, om ter aanvulling van hun berooide gemeentekas het klokkespel uit de grote toren, die door brand verwoest was, aan Kampen te koop aan te bieden. Het bleek, dat de gehate steuren beter konden sparen dan de vroedschap van Zwolle, maar tevens bedachten zij de volgende list. De koop zou tot stand komen, maar Kampen mocht het verschuldigde uitbetalen in muntstukken naar eigen keuze en daar het stadsbestuur van Zwolle niets anders overbleef, accepteerden zij.
Zo kwam op een goede dag een wagen, volgeladen met zakken, de Kamperpoort binnenrijden. In deze zakken zaten niets anders dan vierduitenstukken. De samenstelling van deze koperen munten was echter niet zo als wij die thans hebben, want toen de Zwollenaren klaar waren met tellen, hadden zij blauwe vingers gekregen en lachende trokken de steuren met hun klokken op de wagen naar Kampen.
Voortaan hadden zij een prachtige scheldnaam voor die domme inwoners van Zwolle.
Ik woon hier al ruim 25 jaar, ik weet echt wel waar blauwvingers vandaan komenquote:
Nou ja ik denk ik geef een decryptiehandleiding voor de rest....quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik woon hier al ruim 25 jaar, ik weet echt wel waar blauwvingers vandaan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |