Combi? Of Trekker-oplegger?quote:
LOLquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Die gast waar ik me moet melden heet van den neucker![]()
Past wel bij mij
tot afgelopen oktober deed ik dat er ook al bij hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, dat is even wat anders dan wat je nu doet
Of ga je allerhande "pakketjes" vervoeren?
vaste wagen.quote:
Veegwagen! Wegwerk? Of regulier onderhoud?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vaste wagen.
veegwagen om precies te zijn.
dat wist ik heul niet, ik ben slechts een newbie hequote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot afgelopen oktober deed ik dat er ook al bij hoor
Is het wel weer het seizoen voor jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga aardbeitjes en slagroom kopen, toedols.
Spercieboontjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spercieboontjes![]()
Delen?
*geeft Cat een potje met kattekruid om mee te spelen, om tot rust te komen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Werkoverleg?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Past wel bij mij
Jij weet niet veel van katten he?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
*geeft Cat een potje met kattekruid om mee te spelen, om tot rust te komen*
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spercieboontjes![]()
Delen?
Scherpe sperzieboontjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dus met peper en zo). Haha, ik ben hier al een tijdje alleen nooit account aangemaakt, tot een paar dagen geleden.
16 jaar lang 2 van die hommels gehad.quote:
Geen aardbeitjes bij de Jumboquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is het wel weer het seizoen voor ja
Ik wilde een kat maar na dit te hebben gelezen twijfel ik. Ik hou het bij een baby eendje.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
16 jaar lang 2 van die hommels gehad.
Ik weet dat ze iedere maand een dierenartsrekening opleveren
Dat kotsvlekken moeilijk uit vloerbedekking komen
Dat pis gemiddeld 2 bankstellen per jaar kost (dus dus van de kringloop kwamen)
En dat ik mijn herhaalrecept antihistaminica niet moest vergeten.
Verder weet ik er weinig van af...
O wacht, en dat ik er dol op ben verder, als ze communicatief zijn teminste.
Nee net gewoon geplukt in de tuinquote:
Ach morgen sollicitatie toch? Richting de vrijmibo gaan en gewoon kijken of ie het kan hebben dat ie voor de zoveelste keer flauwe grappen over zijn achternaam moet aanhorenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Past wel bij mij
ok, eerlijk zeggen, hoe lang was je al aan het lurken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Scherpe sperzieboontjes(dus met peper en zo). Haha, ik ben hier al een tijdje alleen nooit account aangemaakt, tot een paar dagen geleden.
en dat dan blijkt dat hij al jaren tevergeefs in therapie is voor zijn anger management problemenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach morgen sollicitatie toch? Richting de vrijmibo gaan en gewoon kijken of het kan hebben dat ie voor de zoveelste keer flauwe grappen over zijn achternaam moet aanhoren
Jarenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ok, eerlijk zeggen, hoe lang was je al aan het lurken?
Ik heb heel andere katten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
16 jaar lang 2 van die hommels gehad.
Ik weet dat ze iedere maand een dierenartsrekening opleveren
Dat kotsvlekken moeilijk uit vloerbedekking komen
Dat pis gemiddeld 2 bankstellen per jaar kost (dus dus van de kringloop kwamen)
En dat ik mijn herhaalrecept antihistaminica niet moest vergeten.
Verder weet ik er weinig van af...
O wacht, en dat ik er dol op ben verder, als ze communicatief zijn teminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |