Ja, en dat zou je bij haar ook verwachten vanwege achtergrond. Streng christelijk geweest, boerderij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Medelijden. Kan hij zelf niet zo goed koken dan? Ik wil niet ouderwets overkomen maar ik vind eigenlijk dat vrouwen wel een beetje moeten kunnen koken.
Over christelijken gesproken, ik zag vandaag een touringscar waarop stond: 'Reizen vanuit een christelijk oogpunt. ' Niet verwacht dat ze zelfs christelijke reizen aanbieden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, en dat zou je bij haar ook verwachten vanwege achtergrond. Streng christelijk geweest, boerderij.
Maar ze was de 9de in het rijtje, dus denk dat het haar nooit "geleerd" is.
Mag ik in de OP als zijnde dat ik kan op beide meet dagen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:51 schreef Wakkeldakkel het volgende:
mobiel lapo hebben is niet handig
Bezoek met gratis kleine kinderen die 'vrijwillig' bukken voor jequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over christelijken gesproken, ik zag vandaag een touringscar waarop stond: 'Reizen vanuit een christelijk oogpunt. ' Niet verwacht dat ze zelfs christelijke reizen aanbieden.
pausreizen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over christelijken gesproken, ik zag vandaag een touringscar waarop stond: 'Reizen vanuit een christelijk oogpunt. ' Niet verwacht dat ze zelfs christelijke reizen aanbieden.
vergeet geen doosje wijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:51 schreef Molo het volgende:
Nieuwe waarvan ik de naam niet meer weet maar die niks lust:
Ik eet dat af en toe, maar word daar niet wild enthousiast van hoor.
Tenzij echt goeie burger. Liefst heb ik een ribeye van de gril, peper en zout erop en een salade met vinaigrette erbij ofzo.
Culisnob
En nu ga ik boodschappen doen
van mij welquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Mag ik in de OP als zijnde dat ik kan op beide meet dagen?
fautquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Bezoek met gratis kleine kinderen die 'vrijwillig' bukken voor je
Ok ik was weg doei.
lourdes en dat soort ongeinquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vergeet de champagne nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga aardbeitjes en slagroom kopen, toedols.
Ik was bij de Lidl, die hebben alleen pauper wijnquote:
Wel een kratje Oettinger meegebracht?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik was bij de Lidl, die hebben alleen pauper wijn
Ik heb genoeg voorraad weer thuis al
Ze hadden wel nep Teva's, dus daar heb ik even foto van gemaakt
[ afbeelding ]
Ik drink geen bier (neem aan dat dat bier is in ieder geval?)quote:
Kinderlokker gespotquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man man ik had van die buys zoenen gekocht, want mijn buurmeisje van 3 komt vaak bij mij als haar moeder geen snoepjes geeft. Vandaag is ze dus samen met een vriendje aan het spelen, geen probleem. Ik gaf dus 2 van die chocolaatjes aan hun, gaat de jongen sneaky wegglippen en roept de hele buurt bijeen dat ik snoepjes aan het uitdelen ben
. Sos ik moet onderduiken
Dat wordt een flinke voorraad aanleggen, nu komt de hele buurt meermaals per dag bij je langsquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Man man man ik had van die buys zoenen gekocht, want mijn buurmeisje van 3 komt vaak bij mij als haar moeder geen snoepjes geeft. Vandaag is ze dus samen met een vriendje aan het spelen, geen probleem. Ik gaf dus 2 van die chocolaatjes aan hun, gaat de jongen sneaky wegglippen en roept de hele buurt bijeen dat ik snoepjes aan het uitdelen ben
. Sos ik moet onderduiken
Haha ik heb maar 1tje gekocht, die dozen nemen veel plaats in beslag. Had maar een klein boodschappentasje mee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat wordt een flinke voorraad aanleggen, nu komt de hele buurt meermaals per dag bij je langs
Ik zei ook voortaan, je komt nu nooit meer van die buurtkinderen afquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ik heb maar 1tje gekocht, die dozen nemen veel plaats in beslag. Had maar een klein boodschappentasje mee.
Jadoeiquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei ook voortaan, je komt nu nooit meer van die buurtkinderen af
Bier indd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik drink geen bier (neem aan dat dat bier is in ieder geval?)
volle bak dus?quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:37 schreef Cat22 het volgende:
Zo. Bam. Vanaf volgende week twee van de zes collega's uit de running wegens geplande operaties.
I'm back
Ik doe wat ik kan binnen mijn werkuren en de rest moet maar blijven liggen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
volle bak dus?
Ik moest me vandaag haast als een ridder verdedigen nadat ik vrij vroeg 4 tm 10 januari...
jong gedaan is oud geleerd jeweetzquote:Op donderdag 25 juni 2015 17:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja man, kinderlokker op m'n 18e
quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:37 schreef Cat22 het volgende:
Zo. Bam. Vanaf volgende week twee van de zes collega's uit de running wegens geplande operaties.
I'm back
ja die wel, maar die blieft alleen qualitäts meukquote:
Fetaquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:03 schreef Molo het volgende:
Vergeten dat vent niet thuis at
Nou jaaaa, dan eet ik maar makkelijk, sperziebonen met feta, olijven en olijfolie it is
quote:
quote:
quote:
vrachtwagenchauffeurquote:
fixedquote:
Zo, dat is even wat anders dan wat je nu doetquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
vrachtwagenchauffeur
Combi? Of Trekker-oplegger?quote:
LOLquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Die gast waar ik me moet melden heet van den neucker![]()
Past wel bij mij
tot afgelopen oktober deed ik dat er ook al bij hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo, dat is even wat anders dan wat je nu doet
Of ga je allerhande "pakketjes" vervoeren?
vaste wagen.quote:
Veegwagen! Wegwerk? Of regulier onderhoud?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vaste wagen.
veegwagen om precies te zijn.
dat wist ik heul niet, ik ben slechts een newbie hequote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tot afgelopen oktober deed ik dat er ook al bij hoor
Is het wel weer het seizoen voor jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga aardbeitjes en slagroom kopen, toedols.
Spercieboontjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spercieboontjes![]()
Delen?
*geeft Cat een potje met kattekruid om mee te spelen, om tot rust te komen*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Werkoverleg?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Past wel bij mij
Jij weet niet veel van katten he?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
*geeft Cat een potje met kattekruid om mee te spelen, om tot rust te komen*
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spercieboontjes![]()
Delen?
Scherpe sperzieboontjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(dus met peper en zo). Haha, ik ben hier al een tijdje alleen nooit account aangemaakt, tot een paar dagen geleden.
16 jaar lang 2 van die hommels gehad.quote:
Geen aardbeitjes bij de Jumboquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is het wel weer het seizoen voor ja
Ik wilde een kat maar na dit te hebben gelezen twijfel ik. Ik hou het bij een baby eendje.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
16 jaar lang 2 van die hommels gehad.
Ik weet dat ze iedere maand een dierenartsrekening opleveren
Dat kotsvlekken moeilijk uit vloerbedekking komen
Dat pis gemiddeld 2 bankstellen per jaar kost (dus dus van de kringloop kwamen)
En dat ik mijn herhaalrecept antihistaminica niet moest vergeten.
Verder weet ik er weinig van af...
O wacht, en dat ik er dol op ben verder, als ze communicatief zijn teminste.
Nee net gewoon geplukt in de tuinquote:
Ach morgen sollicitatie toch? Richting de vrijmibo gaan en gewoon kijken of ie het kan hebben dat ie voor de zoveelste keer flauwe grappen over zijn achternaam moet aanhorenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
Past wel bij mij
ok, eerlijk zeggen, hoe lang was je al aan het lurken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Scherpe sperzieboontjes(dus met peper en zo). Haha, ik ben hier al een tijdje alleen nooit account aangemaakt, tot een paar dagen geleden.
en dat dan blijkt dat hij al jaren tevergeefs in therapie is voor zijn anger management problemenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ach morgen sollicitatie toch? Richting de vrijmibo gaan en gewoon kijken of het kan hebben dat ie voor de zoveelste keer flauwe grappen over zijn achternaam moet aanhoren
Jarenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
ok, eerlijk zeggen, hoe lang was je al aan het lurken?
Ik heb heel andere katten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
16 jaar lang 2 van die hommels gehad.
Ik weet dat ze iedere maand een dierenartsrekening opleveren
Dat kotsvlekken moeilijk uit vloerbedekking komen
Dat pis gemiddeld 2 bankstellen per jaar kost (dus dus van de kringloop kwamen)
En dat ik mijn herhaalrecept antihistaminica niet moest vergeten.
Verder weet ik er weinig van af...
O wacht, en dat ik er dol op ben verder, als ze communicatief zijn teminste.
Ik had van die bosaardbeitjes moestuindingen van de AH maar na een maand stopten ze met groeien en gingen ze doodquote:
echt he, hoe vaak ik dit niet al gehoord heb van mensenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jarenmaar het was meer dat ik dan op google iets over scheikunde intikte bijvoorbeeld, en dan vroeg een ts bijna precies dezelfde vraag als dat ik had en aan de hand daarvan kon ik m'n huiswerk maken haha.
Gek wijf!quote:
Ja, ook daar staat niet iedereen bij stil als men zaken op FOK! gooit he?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
echt he, hoe vaak ik dit niet al gehoord heb van mensen
Ik heb destijds vrij snel gewoon account aangemaakt (andere dan deze). Maar later wel gehoord dat sommige mensen al 2 jaar in een SC mee lazen. Dagelijks dus he. Echt, mens, hahaha, wat bezielt je, denk ik dan?![]()
![]()
Hahaha ik heb wel eens een tijdje een sc achtig iets over ACN gevolgd omdat ik daarover benaderd was, maar grotendeels was het voor me huiswerk. Maar dat mensen serieus een sc volgen zonder mee te praten, die hebben volgens mij echt tijdsoverschotquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
echt he, hoe vaak ik dit niet al gehoord heb van mensen
Ik heb destijds vrij snel gewoon account aangemaakt (andere dan deze). Maar later wel gehoord dat sommige mensen al 2 jaar in een SC mee lazen. Dagelijks dus he. Echt, mens, hahaha, wat bezielt je, denk ik dan?![]()
![]()
ach, goedkoper dan een psychiater, gratis mee lurken hieroquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha ik heb wel eens een tijdje een sc achtig iets over ACN gevolgd omdat ik daarover benaderd was, maar grotendeels was het voor me huiswerk. Maar dat mensen serieus een sc volgen zonder mee te praten, die hebben volgens mij echt tijdsoverschot
Welkom, gezelligquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa paar dagen geleden account gemaakt en best leuke mensjes hier
enge lurker, ik zou vooral niet zeggen dat jij uit Zwolle komt hoor!...... oh.... wacht.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welkom, gezelligWie ben je, wat doe je en waar woon je?
![]()
wat ik heb begrepen is het op een bedrijfsterrein.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Veegwagen! Wegwerk? Of regulier onderhoud?
Ik ben een studentje uit het hoge Noordenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welkom, gezelligWie ben je, wat doe je en waar woon je?
![]()
Hahahahaha een tijdje was het ook niet waarquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
enge lurker, ik zou vooral niet zeggen dat jij uit Zwolle komt hoor!...... oh.... wacht.....
Zwolle. Blauwe vingers.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:33 schreef Molo het volgende:
[..]
enge lurker, ik zou vooral niet zeggen dat jij uit Zwolle komt hoor!...... oh.... wacht.....
Veel uren, en dat naast je bedrijfquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ik heb begrepen is het op een bedrijfsterrein.
wel 47 uur per week
* Molo sluit AED apparaat snel aanquote:
Ik een werkeloze uit het Oostenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben een studentje uit het hoge Noordenen jij?
Je wilt niet weten waarvanquote:
Ah. Kampen dus.quote:
In Kampen hebben ze een enorme steur, da's wat andersquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In Kampen hebben ze een enrome steur, da's wat anders
quote:Hoe zijn de Zwollenaren toch aan de naam Blauwvingers gekomen?
Iedere rechtgeaarde Zwollenaar kent het verhaal van overlevering, als zovele sagen en legendes, die van ouder tot ouder bekend zijn. In de middeleeuwen bestond er steeds een zekere rivaliteit tussen de bewoners van Kampen en Zwolle. Deze naijver was oorzaak, dat men elkaar het leven zo lastig mogelijk maakte. Zo werden steeds schepen uit Zwolle, als zij Kampen passeren moesten, beroofd en trokken troepen Zwollenaren de Kamperpoort uit, om 's nachts het vee uit de weilanden van het Kampereiland te stelen. Soms kwam het dan tot een treffen en ging men elkaar met dorpsvlegels te lijf. Bij zo'n kloppartij bedienden de inwoners van Zwolle zich van de scheldnaam Kampersteuren, om hun vijanden te plagen. Dat er voor de Zwollenaren niet ook een scheldnaam bestond, verdroot de steuren, en zij zonnen op een gelegenheid om hun een geschikte bijnaam te geven. Deze gelegenheid deed zich voor, toen het stadsbestuur van Zwolle (in een periode, dat de steden in gewapende vrede met elkaar leefden) bij Schout en Schepenen van Kampen aanklopten, om ter aanvulling van hun berooide gemeentekas het klokkespel uit de grote toren, die door brand verwoest was, aan Kampen te koop aan te bieden. Het bleek, dat de gehate steuren beter konden sparen dan de vroedschap van Zwolle, maar tevens bedachten zij de volgende list. De koop zou tot stand komen, maar Kampen mocht het verschuldigde uitbetalen in muntstukken naar eigen keuze en daar het stadsbestuur van Zwolle niets anders overbleef, accepteerden zij.
Zo kwam op een goede dag een wagen, volgeladen met zakken, de Kamperpoort binnenrijden. In deze zakken zaten niets anders dan vierduitenstukken. De samenstelling van deze koperen munten was echter niet zo als wij die thans hebben, want toen de Zwollenaren klaar waren met tellen, hadden zij blauwe vingers gekregen en lachende trokken de steuren met hun klokken op de wagen naar Kampen.
Voortaan hadden zij een prachtige scheldnaam voor die domme inwoners van Zwolle.
Ik woon hier al ruim 25 jaar, ik weet echt wel waar blauwvingers vandaan komenquote:
Nou ja ik denk ik geef een decryptiehandleiding voor de rest....quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik woon hier al ruim 25 jaar, ik weet echt wel waar blauwvingers vandaan komen
Snel het onderste stukje weghalen he?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja ik denk ik geef een decryptiehandleiding voor de rest....
Ja maar poezelsquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:41 schreef Molo het volgende:
Net weer die tering kitten uit mijn konijnenren gesleurd... HAAT>>>AAN>>>>KATTEN!!!!
zo, en nu naar feestje toe, doei!
Joehoeeeeequote:
He GF!quote:
Nice!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:49 schreef c-u-t-e het volgende:
Vandaag een nieuwe telefoon gekregenEen Samsung Galaxy S5 Gold, en ja ik ben een samsung mens
Ja, erg leuk!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice!Nieuwe speeltjes zijn altijd tof!
Da's toevallig, mijn leenkitten moest ik net uit mijn kast sleuren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:41 schreef Molo het volgende:
Net weer die tering kitten uit mijn konijnenren gesleurd... HAAT>>>AAN>>>>KATTEN!!!!
zo, en nu naar feestje toe, doei!
Fijne avond!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:52 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, erg leuk!![]()
Maar ik moet ook alweer gaan..Had niet in de gaten dat het tijd is voor de kleine om onder de douche te gaan en hoppaa op bed. Daarna visite!
Wordt de laatste vandaag ook gehaald?quote:
Ja, laatste kitten is nu onderweg naar haar huis, voor moeder komen ze vanavond nog.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijne avond!
[..]
Wordt de laatste vandaag ook gehaald?
Krijg je doorquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom is dat ene tekstje in het rood, ik ben te nieuw hier
| 1 | [me] |
| 1 | [/me] |
omdat "/me" gebruikt isquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom is dat ene tekstje in het rood, ik ben te nieuw hier
Heeft de moederkat niet onwijze stuwing zo?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, laatste kitten is nu onderweg naar haar huis, voor moeder komen ze vanavond nog.
Ze zeiden rond half zeven, dus ik verwacht ze eigenlijk elk moment.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Krijg je door
[ code verwijderd ]
en
[ code verwijderd ]
te gebruikenHallo
stadsgenote trouwens
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, laatste kitten is nu onderweg naar haar huis, voor moeder komen ze vanavond nog.
Ze zeiden rond half zeven, dus ik verwacht ze eigenlijk elk moment.
Wat super tof!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:54 schreef Buurpoes het volgende:
Ging het vorig topic nou op post 151 dicht?
Enne, buurkitten had een prachtig rapport!![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha de voor de edit tekst was leukerquote:
Eeuwig student als het even kanquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ook nog een student of al aan het werken.
damart.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Say whut? Neen, DaMart zul je bedoelen
Kittensquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's toevallig, mijn leenkitten moest ik net uit mijn kast sleuren.
Cool!quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:54 schreef Buurpoes het volgende:
Ging het vorig topic nou op post 151 dicht?
Enne, buurkitten had een prachtig rapport!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit exemplaar had van zichzelf al niet echt wappertetten. En met drie kittens zal de stuwing wel meevallen. Ik heb al afgebouwd door er twee gisteren te laten vertrekken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:55 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heeft de moederkat niet onwijze stuwing zo?
Qua melk en geen kittens meer?
Coolquote:Op donderdag 25 juni 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
3 accus leeg. Geen schade, betuwelijn rijdt nog en mijn eerste paar 8jes gevlogen.
En nu een achterlicht voor dat ding regelen.
Woon je op kamers of heb je meer ruimte?quote:
Huis.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woon je op kamers of heb je meer ruimte?
Mooi zo!quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit exemplaar had van zichzelf al niet echt wappertetten. En met drie kittens zal de stuwing wel meevallen. Ik heb al afgebouwd door er twee gisteren te laten vertrekken.
Over het algemeen hebben poezen verbazend weinig last van stuwing, gelukkig.
Ooit een zogende kat zien rennen?quote:
Fietslampje op batterijen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:13 schreef Arch-Indar het volgende:
3 accus leeg. Geen schade, betuwelijn rijdt nog en mijn eerste paar 8jes gevlogen.
En nu een achterlicht voor dat ding regelen.
Je hebt toch zelf toch ook katten? Die blijven, zeg maar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ooit een zogende kat zien rennen?![]()
Ennnnn ik ben lossssss!![]()
Led strip. Kan ik hem nog programmeren ook. Bv als batterij bijna op is oranje kleur.quote:
Zekers, as I type ligt er eentje op schoot me lek te prikken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je hebt toch zelf toch ook katten? Die blijven, zeg maar.
Wat vinden die van je logées?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zekers, as I type ligt er eentje op schoot me lek te prikken.(Edit: 2
)
Dat is toch anders dan kitten, maar de rust is heerlijkEn ik krijg vast nog updates van de baasjes. Bij moederpoes ben ik ook uitgenodigd om op bezoek te komen als ze een beetje gesettled is.
Het jaartje dat ik niet heb opgevangen heeft ze verbazend veel goed gedaan. Normaal vonden ze het echt niks en kon alles een snauw krijgen. Dit jaar vindt mijn knullie het nog steeds niks (een blaas, een spuug en een grom en weg is hij). Poes bleef gewoon in de kamer en kon zelfs slapen terwijl ze om haar heen renden. Maar als ze opstond en er liep iets kleins in de weg dan kon het een blaas krijgen terwijl madame wegwandelde.quote:
Wat een verschil zeg. Gaat de rooie de kitten niet missen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het jaartje dat ik niet heb opgevangen heeft ze verbazend veel goed gedaan. Normaal vonden ze het echt niks en kon alles een snauw krijgen. Dit jaar vindt mijn knullie het nog steeds niks (een blaas, een spuug en een grom en weg is hij). Poes bleef gewoon in de kamer en kon zelfs slapen terwijl ze om haar heen renden. Maar als ze opstond en er liep iets kleins in de weg dan kon het een blaas krijgen terwijl madame wegwandelde.
De dikke rooie lag gisteren zelfs met de kittens te stoeienEn hun kamer was razend interessant want altijd beschikbaar kattenvoer.
Kortom: diverse stijlen van opvoeden
gisteren genoemdquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat heb je op? Of is dat al langsgekomen?
Neuh, zo gek is hij er ook niet mee, hij zal ze, als ze hier zijn, ook echt niet zelf opzoeken. Onverdeelde opperCat-aandacht is 39485838228 keer beter.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat een verschil zeg. Gaat de rooie de kitten niet missen dan?
Feestje vanaaf?quote:
Deense collega's allemaal weer naar moeder de vrouw vertrokkenquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deense collega's allemaal weer naar moeder de vrouw vertrokken
en net als gisteren hou ik nog steeds niet van alleen stappenquote:
Ja, dat zat ik ook al te bedenken. Saaaai zeg.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en net als gisteren hou ik nog steeds niet van alleen stappen
Wat apart dat dat in die ene avond niet veranderd is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en net als gisteren hou ik nog steeds niet van alleen stappen
ik vermaak me maar op Fokquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat apart dat dat in die ene avond niet veranderd is.![]()
Heb je geen laptop bij je met een film of zo?
Nohquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deense collega's allemaal weer naar moeder de vrouw vertrokken
lekkere wijven?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.....
yep, alleen eten dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noh![]()
Dit was toch de avond dat je met de IT boyzzzz ging uit eten? Dat was dus letterlijk zo.
TV aanzetten, en naar een paytv kanaal zappen? De eerste minuut mag je vaak gratis kijken....quote:
terwijl internet vol zit met dat soort shizzlequote:Op donderdag 25 juni 2015 20:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
TV aanzetten, en naar een paytv kanaal zappen? De eerste minuut mag je vaak gratis kijken....
Owh, je hebt wel internet natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl internet vol zit met dat soort shizzle
Je moet eerst ff verder lezen....quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wat? Heeft AI meer dan één lekker wijf??
Fokken zonder internet is wat lastigquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh, je hebt wel internet natuurlijk.
Klinkt wel heel remi...quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terwijl internet vol zit met dat soort shizzle
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet eerst ff verder lezen....
geen filmliefhebberquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klinkt wel heel remi...
De stad in voor een film?
geloof me, in m'n eentje kom ik op de hotelkamer beter tot m'n rechtquote:
Heb je wat beters te doen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:21 schreef Koen66 het volgende:
en de stad is 30 minuten met de s-bahn hier
Kun je niet in zon bus met open dak gaan zitten, en dan een bustour doen. Zon kekke koptelefoontje op, met in het Nederlands precies net te laat elke keer te horen krijgen wat je ziet...quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof me, in m'n eentje kom ik op de hotelkamer beter tot m'n recht
Wat is daar allemaal? Tv? Bad? Roomservice? Minibar?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof me, in m'n eentje kom ik op de hotelkamer beter tot m'n recht
overdag wel geheid, niet om 21:00 als ik daar aankomquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Kun je niet in zon bus met open dak gaan zitten, en dan een bustour doen. Zon kekke koptelefoontje op, met in het Nederlands precies net te laat elke keer te horen krijgen wat je ziet...
Je kent haar?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat mevrouw AI niet zo ruimdenkend is...
Nee, maar je vertelt wel eens wat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kent haar?![]()
Je hebt wel gelijk
jij wel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat mevrouw AI niet zo ruimdenkend is...
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, maar je vertelt wel eens wat.
Kopenhagen, toch? Dan is die bus sowieso geen aanrader.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overdag wel geheid, niet om 21:00 als ik daar aankom
Mijn vent kan echt geen twee vrouwen aan. Dan ga ik ernstig tekortkomen.quote:
Wat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mijn vent kan echt geen twee vrouwen aan. Dan ga ik ernstig tekortkomen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
als ie het aankon dan mocht ie er dus 1 bij?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Haha.. onverwachts nieuwe kleurtjes in de tuin!quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net als een eckte Hyacint Bucket mijn klimop gepoetst.
Was wel nodig nadat pa me nieuwe-tegels-in-2-uur had gegeven.Na een rondje hogedrukspuit blijk ik gewoon drie kleuren tegels te hebben ipv effen grijsmetmos
Mijn vrouw denkt daar heel anders over.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ie het aankon dan mocht ie er dus 1 bij?
Vertel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn vrouw denkt daar heel anders over.....
ja, ik vroeg het aan poesquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk eerst op jouw antwoord te wachten...
Ga voor de grap eens in SEX en KPD kijken. Of zoek op fok op 'open relatie'.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
Ach, de mijne wil er iig niks van weten. Het is haar, en er komt niemand anders bij. Ik denk dat de meeste vrouwen er zo wel over denken.
ik mag bestquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:37 schreef Arch-Indar het volgende:
Ach, de mijne wil er iig niks van weten. Het is haar, en er komt niemand anders bij. Ik denk dat de meeste vrouwen er zo wel over denken.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag best
maar dan zitten er daarna andere sloten op de deur
Ik geloof niet dat de dames op FOK onder het gemiddelde vallen. Net als de mannen trouwens.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens in SEX en KPD kijken. Of zoek op fok op 'open relatie'.
Waarom niet? Ik denk gewoon dat mensen er hier eerlijker over zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de dames op FOK onder het gemiddelde vallen. Net als de mannen trouwens.
Gesproken als een ware hosselaarquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter dat ze er dan niet achter komt
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zoek maar eens iemand die een getrouwde kerel wilquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gesproken als een ware hosselaar
En tig tinten lichterquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Haha.. onverwachts nieuwe kleurtjes in de tuin!
Dat laatste ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk gewoon dat mensen er hier eerlijker over zijnMaar ik denk wel dat het gewoon gemiddeld is
Deense dames kunnen heel leuk zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Genoegquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zoek maar eens iemand die een getrouwde kerel wil
Ja, vooral met dat soort dingen denk ik...quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel met je eens.
De annonimiteit maakt dat je snel meer open bent.
Grassprieten kunnen ook heel ehm prikkelend zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Ah, we moved on to open relaties.![]()
Kom ik aan met mijn grassprieten.
Volgens mij is het percentage ongetrouwde dames met getrouwde vent veeeeeeel hoger dan het percentage getrouwde dames met een single minnaar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zoek maar eens iemand die een getrouwde kerel wil
Grassprietjes kunnen heel open zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Dat is toch pas als ze opgedroogd zijn in de hooi variant?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grassprieten kunnen ook heel ehm prikkelend zijn
Misschien dat de hoogte van de grassprieten nog relevant is voor het actuele onderwerpquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Cat22 het volgende:
ik heb altijd het gevoel dat zulke site vol zit met oplichters, fakers, en medewerkers van de site die kerels moeten trekkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GenoegEen vriendin van me was fan van second love, lang leve scharrelen
![]()
Er zat ook een dikke laag mos bij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grassprieten kunnen ook heel ehm prikkelend zijn
Mannen moeten wel altijd betalen, en vrouwen niet heb ik begrepen. Er zijn te veel mannen op dat soort sites.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb altijd het gevoel dat zulke site vol zit met oplichters, fakers, en medewerkers van de site die kerels moeten trekken
Tweej konten toggg?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien dat de hoogte van de grassprieten nog relevant is voor het actuele onderwerp?
Maak me gekquote:
Bij Takke stond t wel wat hoger tussen de tegels van t terrasquote:
Ehm nou nee dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb altijd het gevoel dat zulke site vol zit met oplichters, fakers, en medewerkers van de site die kerels moeten trekken
volgens mij kan je als getrouwde kerel beter ook een getrouwde vrouw erbij nemen, dan weet je beiden wat de verwachtingen zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is het percentage ongetrouwde dames met getrouwde vent veeeeeeel hoger dan het percentage getrouwde dames met een single minnaar.
Ik zag de fotoquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij Takke stond t wel wat hoger tussen de tegels van t terras.
Even wachten met posten van het YT-filmpje totdat Molo er is..quote:
maar wat AI zegt, aantal kerels is een veelvoud aantal damesquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nou nee dusZe heeft er veel plezier van gehad
Dat denk ik ook. En beide ook dezelfde risico's.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kan je als getrouwde kerel beter ook een getrouwde vrouw erbij nemen, dan weet je beiden wat de verwachtingen zijn
Nee hoor, blijft net zo ingewikkeldquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kan je als getrouwde kerel beter ook een getrouwde vrouw erbij nemen, dan weet je beiden wat de verwachtingen zijn
Assumptions are the mother of.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag ik em afmaken? Ah toe???quote:
Een klein deel heeft een eerste ronde onkruidverdelger niet overleefd, maar er staat nog zatquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag de foto
Stond? Is er getuinierd? Krijg ik die sprieten maandag niet meer live te zien?
Mag!quote:
Jeuj! Takke haar grasjes aaien!quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Een klein deel heeft een eerste ronde onkruidverdelger niet overleefd, maar er staat nog zat.
quote:
Plus dat je zeker weet dat de ongebonden scharrelaar (m/v) niet ineens het scharrelen publiek maakt, want niks te verliezen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FUCK upsquote:
quote:
In fietsen natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:54 schreef fietsie het volgende:
*Geniet even van de Jumbo reclame* en bedenkt waar hij Kampioen in wil zijn....
Jup, en hij heet fietsie, dus ik vond hem te mooi om te laten liggenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze hebben toch zon gele trui om te sparen nu?
Wij sparen hier thuis ook.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, en hij heet fietsie, dus ik vond hem te mooi om te laten liggen![]()
Ik heb al twee topics gezien waarin om de zegels gevraagd wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je wel eerst effe voor minstens 250 euries aan boodschappen halenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik spaar me rot ! (Neemt nog een DG kop koffie... )quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een "echt" fiets shirt is, of gewoon een t-shirt. Maar "gratis" spullen zijn altijd goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb al twee topics gezien waarin om de zegels gevraagd wordt.
Die boys rijden jou echt nooit in de weg hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel eerst effe voor minstens 250 euries aan boodschappen halen.
En daarbij, dat ding is lelijk! En heeft te maken met dopingnemende indewegfietsers.
Ik heb de zegels wel aangepakt, maar snapte toen nog niet waarvoor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
En daarbij, dat ding is lelijk! En heeft te maken met dopingnemende indewegfietsers.
Gezien de hoeveelheid boodschappen die je eerst moet doen, betaal je die trui zelf. Wel 3xquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een "echt" fiets shirt is, of gewoon een t-shirt. Maar "gratis" spullen zijn altijd goed.
Er zijn ook actieproducten met dubbele zegels roept er hier net iemand...quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Een shirt van Joop Zoetemelk!quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb de zegels wel aangepakt, maar snapte toen nog niet waarvoor.
Ja, winkeldochters die je anders nooit zou kopen zekerquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn ook actieproducten met dubbele zegels roept er hier net iemand...
Wil je mijn zegels? DM je adres maar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een "echt" fiets shirt is, of gewoon een t-shirt. Maar "gratis" spullen zijn altijd goed.
IK wil dat niet!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een shirt van Joop Zoetemelk!
Wie wil dat niet....
Owh, jij hoeft ze niet? Nou, dan doe ik dat wel. Handig!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wil je mijn zegels? DM je adres maar.
De amateurs?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die boys rijden jou echt nooit in de weg hoor.
Dat zijn de licentieloze wannabe's
Ik probeerde dus ook dat te zeggenquote:
Ik wilde wat quoten, maar ging niet goed, vanalles door elkaarquote:
Mobiel zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde wat quoten, maar ging niet goed, vanalles door elkaar
Nee, niet eens. Op de laptop.. Ik ben gewoon een sukkeltje vandaagquote:
Op donderdag 25 juni 2015 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op donderdag 25 juni 2051 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
geen idee wat er fout gaatquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:11 schreef Puurboes het volgende:
Koentjuh, je kwoots falen. Doe er wat aan.
altijd gevolgdquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Ze herhalen nu Divorce vanaf seizoen 1.
Dat is best een leuke serie eigenlijk. Had er zo af en toe wat van gezien.
Je haalt letters weg.quote:
Sinds de Tour de France in Utrecht kan starten ben ik er klaar mee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
De amateurs?
Die zijn nog drie slagen erger...
Maar voor de pro's worden hier in Limbabwe nog weleens provinciale wegen afgesloten ditdatalles.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds de Tour de France in Utrecht kan starten ben ik er klaar mee.
Ze moeten eerst maar eens kaart leren lezen.
Die fransen vallen dan nog wel mee. De Italianen starten ook met de Giro D'Italia in Nederland volgend jaar...quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds de Tour de France in Utrecht kan starten ben ik er klaar mee.
Ze moeten eerst maar eens kaart leren lezen.
Nee, gaat over 3 vrienden die alledrie met een scheiding bezig zijn en met zijn 3en gaan samenwonen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar gaat t over? Iemand die eindeloos in scheiding ligt?
als ik ga scheiden wil ik dat ook heb ik beslotenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, gaat over 3 vrienden die alledrie met een scheiding bezig zijn en met zijn 3en gaan samenwonen.
Ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die fransen vallen dan nog wel mee. De Italianen starten ook met de Giro D'Italia in Nederland volgend jaar...
Je mag wel een glaasje kraanwater met me meedrinken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef fietsie het volgende:
Meh. Ff op zoek naar iets te drinken.
De koffie is op.
Ach, ik vind de beelden vanuit de helicopters vaak wel mooi van die kastelen en de bergen en zo. Altijd weer een raadsel hoe ze vroeger op dat soort onbereikbare plaatsen zon kasteel hebben kunnen bouwen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook![]()
Geldverslindend dopingcircus wat ik ook nog ontzettend saai vind om naar te kijken.
Voor de landschapjes zet ik wel Rail Away op.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk weer mariniers in opleiding. Dit keer geen blote billen.
Ja hoiquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar gaat t over? Iemand die eindeloos in scheiding ligt?
Discovery!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook![]()
Geldverslindend dopingcircus wat ik ook nog ontzettend saai vind om naar te kijken.
Wat ik zeg: Rail Awayquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ach, ik vind de beelden vanuit de helicopters vaak wel mooi van die kastelen en de bergen en zo. Altijd weer een raadsel hoe ze vroeger op dat soort onbereikbare plaatsen zon kasteel hebben kunnen bouwen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef fietsie het volgende:
De koffie is op.
* Marijkezwolle is meteen van zender gewisseldquote:
Drie mannen in 1 huis?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, gaat over 3 vrienden die alledrie met een scheiding bezig zijn en met zijn 3en gaan samenwonen.
vroegah keek ik nog wel , nu nooit meerquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook![]()
Koffie op, does not computequote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef fietsie het volgende:
De koffie is op.
Ja, allemaal met hun problemen. en een moeder van 1 van de drie die het huis schoon houdt.quote:
Ja, één hormonen festivalquote:
Ik.wil gewoon niet scheiden. Buurkater is lief.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik ga scheiden wil ik dat ook heb ik besloten
Daten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat lijkt me de verstandigste beslissing.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik.wil gewoon niet scheiden. Buurkater is lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |