Ik zag de fotoquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij Takke stond t wel wat hoger tussen de tegels van t terras.
Even wachten met posten van het YT-filmpje totdat Molo er is..quote:
maar wat AI zegt, aantal kerels is een veelvoud aantal damesquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nou nee dusZe heeft er veel plezier van gehad
Dat denk ik ook. En beide ook dezelfde risico's.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kan je als getrouwde kerel beter ook een getrouwde vrouw erbij nemen, dan weet je beiden wat de verwachtingen zijn
Nee hoor, blijft net zo ingewikkeldquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kan je als getrouwde kerel beter ook een getrouwde vrouw erbij nemen, dan weet je beiden wat de verwachtingen zijn
Assumptions are the mother of.....quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag ik em afmaken? Ah toe???quote:
Een klein deel heeft een eerste ronde onkruidverdelger niet overleefd, maar er staat nog zatquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag de foto
Stond? Is er getuinierd? Krijg ik die sprieten maandag niet meer live te zien?
Mag!quote:
Jeuj! Takke haar grasjes aaien!quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Een klein deel heeft een eerste ronde onkruidverdelger niet overleefd, maar er staat nog zat.
quote:
Plus dat je zeker weet dat de ongebonden scharrelaar (m/v) niet ineens het scharrelen publiek maakt, want niks te verliezen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FUCK upsquote:
quote:
In fietsen natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:54 schreef fietsie het volgende:
*Geniet even van de Jumbo reclame* en bedenkt waar hij Kampioen in wil zijn....
Jup, en hij heet fietsie, dus ik vond hem te mooi om te laten liggenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze hebben toch zon gele trui om te sparen nu?
Wij sparen hier thuis ook.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, en hij heet fietsie, dus ik vond hem te mooi om te laten liggen![]()
Ik heb al twee topics gezien waarin om de zegels gevraagd wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Moet je wel eerst effe voor minstens 250 euries aan boodschappen halenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik spaar me rot ! (Neemt nog een DG kop koffie... )quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een "echt" fiets shirt is, of gewoon een t-shirt. Maar "gratis" spullen zijn altijd goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb al twee topics gezien waarin om de zegels gevraagd wordt.
Die boys rijden jou echt nooit in de weg hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel eerst effe voor minstens 250 euries aan boodschappen halen.
En daarbij, dat ding is lelijk! En heeft te maken met dopingnemende indewegfietsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |