Ik geloof niet dat de dames op FOK onder het gemiddelde vallen. Net als de mannen trouwens.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ga voor de grap eens in SEX en KPD kijken. Of zoek op fok op 'open relatie'.
Waarom niet? Ik denk gewoon dat mensen er hier eerlijker over zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de dames op FOK onder het gemiddelde vallen. Net als de mannen trouwens.
Gesproken als een ware hosselaarquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter dat ze er dan niet achter komt
quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zoek maar eens iemand die een getrouwde kerel wilquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gesproken als een ware hosselaar
En tig tinten lichterquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Haha.. onverwachts nieuwe kleurtjes in de tuin!
Dat laatste ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik denk gewoon dat mensen er hier eerlijker over zijnMaar ik denk wel dat het gewoon gemiddeld is
Deense dames kunnen heel leuk zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Genoegquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zoek maar eens iemand die een getrouwde kerel wil
Ja, vooral met dat soort dingen denk ik...quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik wel met je eens.
De annonimiteit maakt dat je snel meer open bent.
Grassprieten kunnen ook heel ehm prikkelend zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Ah, we moved on to open relaties.![]()
Kom ik aan met mijn grassprieten.
Volgens mij is het percentage ongetrouwde dames met getrouwde vent veeeeeeel hoger dan het percentage getrouwde dames met een single minnaar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, zoek maar eens iemand die een getrouwde kerel wil
Grassprietjes kunnen heel open zijn hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Dat is toch pas als ze opgedroogd zijn in de hooi variant?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grassprieten kunnen ook heel ehm prikkelend zijn
Misschien dat de hoogte van de grassprieten nog relevant is voor het actuele onderwerpquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Cat22 het volgende:
ik heb altijd het gevoel dat zulke site vol zit met oplichters, fakers, en medewerkers van de site die kerels moeten trekkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GenoegEen vriendin van me was fan van second love, lang leve scharrelen
![]()
Er zat ook een dikke laag mos bij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Grassprieten kunnen ook heel ehm prikkelend zijn
Mannen moeten wel altijd betalen, en vrouwen niet heb ik begrepen. Er zijn te veel mannen op dat soort sites.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb altijd het gevoel dat zulke site vol zit met oplichters, fakers, en medewerkers van de site die kerels moeten trekken
Tweej konten toggg?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien dat de hoogte van de grassprieten nog relevant is voor het actuele onderwerp?
Maak me gekquote:
Bij Takke stond t wel wat hoger tussen de tegels van t terrasquote:
Ehm nou nee dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb altijd het gevoel dat zulke site vol zit met oplichters, fakers, en medewerkers van de site die kerels moeten trekken
volgens mij kan je als getrouwde kerel beter ook een getrouwde vrouw erbij nemen, dan weet je beiden wat de verwachtingen zijnquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is het percentage ongetrouwde dames met getrouwde vent veeeeeeel hoger dan het percentage getrouwde dames met een single minnaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |