Ik heb de zegels wel aangepakt, maar snapte toen nog niet waarvoor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel eerst effe voor minstens 250 euries aan boodschappen halen.
En daarbij, dat ding is lelijk! En heeft te maken met dopingnemende indewegfietsers.
Gezien de hoeveelheid boodschappen die je eerst moet doen, betaal je die trui zelf. Wel 3xquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een "echt" fiets shirt is, of gewoon een t-shirt. Maar "gratis" spullen zijn altijd goed.
Er zijn ook actieproducten met dubbele zegels roept er hier net iemand...quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je wel eerst effe voor minstens 250 euries aan boodschappen halen.
En daarbij, dat ding is lelijk! En heeft te maken met dopingnemende indewegfietsers.
Een shirt van Joop Zoetemelk!quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb de zegels wel aangepakt, maar snapte toen nog niet waarvoor.
Ja, winkeldochters die je anders nooit zou kopen zekerquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn ook actieproducten met dubbele zegels roept er hier net iemand...
Wil je mijn zegels? DM je adres maar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of het een "echt" fiets shirt is, of gewoon een t-shirt. Maar "gratis" spullen zijn altijd goed.
IK wil dat niet!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een shirt van Joop Zoetemelk!
Wie wil dat niet....
Owh, jij hoeft ze niet? Nou, dan doe ik dat wel. Handig!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wil je mijn zegels? DM je adres maar.
De amateurs?quote:Op donderdag 25 juni 2015 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die boys rijden jou echt nooit in de weg hoor.
Dat zijn de licentieloze wannabe's
Ik probeerde dus ook dat te zeggenquote:
Ik wilde wat quoten, maar ging niet goed, vanalles door elkaarquote:
Mobiel zeker?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wilde wat quoten, maar ging niet goed, vanalles door elkaar
Nee, niet eens. Op de laptop.. Ik ben gewoon een sukkeltje vandaagquote:
Op donderdag 25 juni 2015 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op donderdag 25 juni 2051 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
geen idee wat er fout gaatquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:11 schreef Puurboes het volgende:
Koentjuh, je kwoots falen. Doe er wat aan.
altijd gevolgdquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
Ze herhalen nu Divorce vanaf seizoen 1.
Dat is best een leuke serie eigenlijk. Had er zo af en toe wat van gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |