dan heb jij nooit lekker aan de wijn gesnovenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alles, de geur van wodka is net aceton en bier ruikt bedorven. Niet mijn smaak. Wel een keer in Berlijn dat ene merkje met palmboompjes op de fles gedronken (hoe heette dat ookalweer). Was wel lekker maar niet echt m'n smaak.
malibuquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alles, de geur van wodka is net aceton en bier ruikt bedorven. Niet mijn smaak. Wel een keer in Berlijn dat ene merkje met palmboompjes op de fles gedronken (hoe heette dat ookalweer). Was wel lekker maar niet echt m'n smaak.
zal even checken of ik iets kan maken qua filmpje. Heb geen Go Pro....topic komt eraan.quote:
preciesquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
malibu
tja, niks mis mee, de wereld heeft ook bob's nodig
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
zal even checken of ik iets kan maken qua filmpje. Heb geen Go Pro....topic komt eraan.
hoe laat ga je die aanslag op de betuwelijn nou plegen ?quote:
Jaa malibu! Haha precies, al heb ik wel veel traumatische ervaringen door de bob te zijn. Lees: dronken vrienden wegslepen, hun zijn bijna 2 meter lang, breed en zwaarquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
malibu
tja, niks mis mee, de wereld heeft ook bob's nodig
7 uur vanavond. Eerste nasi eten bij mijn broertje en zijn vriendin die niet kan koken dus ik heb eigen nasi bij me.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:34 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
hoe laat ga je die aanslag op de betuwelijn nou plegen ?
Geen koffie, geen thee, geen warme sjokiemel, geen drank....quote:
Die nasi is ook een recurring event hequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
7 uur vanavond. Eerste nasi eten bij mijn broertje en zijn vriendin die niet kan koken dus ik heb eigen nasi bij me.
jij hebt kubusvormige vrienden ?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa malibu! Haha precies, al heb ik wel veel traumatische ervaringen door de bob te zijn. Lees: dronken vrienden wegslepen, hun zijn bijna 2 meter lang, breed en zwaar
Overdag wel water, maar uit een glas, uit zon waterapparaat.. En savonds frisdrank.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen koffie, geen thee, geen warme sjokiemel, geen drank....
Ben jij zo'n hipster die de hele dag alleen maar wtaer lurkt uit zo'n overrated dopperfles?
Ja, dat is echt het enige wat ze nog een beetje kan klaarmaken, en aangezien ik daar elke donderdagavond eet ivm training....quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Die nasi is ook een recurring event he?
Broerlief laten koken geen optiequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het enige wat ze nog een beetje kan klaarmaken, en aangezien ik daar elke donderdagavond eet ivm training....
OMG, dat klinkt gezellig zegquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
7 uur vanavond. Eerste nasi eten bij mijn broertje en zijn vriendin die niet kan koken dus ik heb eigen nasi bij me.
Hier lees ik altijd dopplerflesquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen koffie, geen thee, geen warme sjokiemel, geen drank....
Ben jij zo'n hipster die de hele dag alleen maar water lurkt uit zo'n overrated dopperfles?
Hmm.. Dan redden we het niet om op tijd te zijn voor de training.quote:
Dat ik het zelf meeneem? Nee, dit was over van thuis, vroeger nam ik het altijd mee, tot ze het een keer zelf wilde proberen. Nou, dat gaat inmiddels redelijk..quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
OMG, dat klinkt gezellig zeg![]()
![]()
En die vriendin is dan niet meteen pissig ofzo?
Driehoekvormige vrienden die denken dat ze de nieuwe bodybuilders zijn. Rages...quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:36 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
jij hebt kubusvormige vrienden ?
nasi is anders best simpelquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm.. Dan redden we het niet om op tijd te zijn voor de training.
[..]
Dat ik het zelf meeneem? Nee, dit was over van thuis, vroeger nam ik het altijd mee, tot ze het een keer zelf wilde proberen. Nou, dat gaat inmiddels redelijk..
Mennn, dat zijn awkward situaties welquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm.. Dan redden we het niet om op tijd te zijn voor de training.
[..]
Dat ik het zelf meeneem? Nee, dit was over van thuis, vroeger nam ik het altijd mee, tot ze het een keer zelf wilde proberen. Nou, dat gaat inmiddels redelijk..
Meeste mensen kunnen niet koken....quote:
Dat klopt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
ow, * maar geen ruzie mt je zoekt danquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Driehoekvormige vrienden die denken dat ze de nieuwe bodybuilders zijn. Rages...
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is daar mis mee? Heb je toch ook in vega variant?quote:
[..]
Dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ach, iedereen heeft het moeten leren.quote:
[..]
Dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
[..]
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
omgquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft het moeten leren.
Ze vergeet inmiddels niet meer de rijst af te gieten... de eerste paar keer was het Natsi!
Jaheur, want ik ben zo sneu om m'n vrienden op mensen af te sturen ..quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:43 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ow, * maar geen ruzie mt je zoekt dan
Ik ben een culi nazi hequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze vergeet inmiddels niet meer de rijst af te gieten... de eerste paar keer was het Natsi!
Ik ben echt een enorm moeilijke eter, uitstraling van nasi ziet er al niet lekker uit.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Heb je toch ook in vega variant?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaheur, want ik ben zo sneu om m'n vrienden op mensen af te sturen ..
Of je koopt een rijstkokertje heb ik pas begrepen. Wist niet eens dat die bestonden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben een culi nazi he
(Rijst hoor je met afgepast water te koken, zodat de smaak behouden blijft, dus je hoeft helemaal niet af te gieten, etc etc![]()
)
Precies! Je merkt ook gewoon verschil tussen afgegoten rijst & rijst dat al het water gewoon heeft geabsorbeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben een culi nazi he
(Rijst hoor je met afgepast water te koken, zodat de smaak behouden blijft, dus je hoeft helemaal niet af te gieten, etc etc![]()
)
pizza pasta. Friet, kebabquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat eet jouw broer de rest van de week![]()
![]()
????
Aardappels groente en een stukje vlees... Of een kant en klare pizza, of een ovenmaaltijd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat eet jouw broer de rest van de week![]()
![]()
????
Zo jammer ditquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben echt een enorm moeilijke eter, uitstraling van nasi ziet er al niet lekker uit.
Idea die.dingenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of je koopt een rijstkokertje heb ik pas begrepen. Wist niet eens dat die bestonden.
Medelijden. Kan hij zelf niet zo goed koken dan? Ik wil niet ouderwets overkomen maar ik vind eigenlijk dat vrouwen wel een beetje moeten kunnen koken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aardappels groente en een stukje vlees... Of een kant en klare pizza, of een ovenmaaltijd.
Tilda rijst, altijdquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Precies! Je merkt ook gewoon verschil tussen afgegoten rijst & rijst dat al het water gewoon heeft geabsorbeerd.
What about lahmacun, broccoli & aardappeltjes, hamburgers.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo jammer dit
Ik zou je serieus niet tot mijn vriendenkring toe laten dan![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |