Maar jij zei dat hij 5 jaar OUDER was dan je moeder....quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
19... Man man rekenen moeilijk he
Had nou maar gewoon eerst die simpele vragenlijst gedaan he...quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:25 schreef Opsonisatie het volgende:
ik bedoelde dat je 5 jaar jonger was
Rekenen is moeilijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar jij zei dat hij 5 jaar OUDER was dan je moeder....
Geef me die vraaglijst nu, hahaha.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Had nou maar gewoon eerst die simpele vragenlijst gedaan he...
Ok we komen ergensquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
37 bedoel je hoop ik. 18, ik val tussen een volwassene en kind, haha.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geef me die vraaglijst nu, hahaha.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:31 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Ok we komen ergens
Wat is je Leeftijd: 18
nu de rest nog:
Als je ouder bent dan 21, wat is je Cupmaat, ben je jonger dan mag je de maat van je hoepel geven:
Wat is je schoenmaat (links) en waarom draag je sokken in je sandalen?
Heb je een baal of ben je kaal?
Wat zijn je hobbies
Ben je al bezet
Hoe drink je je koffie en zo niet wil je er melk en suiker in ?
Ben je links of rechts ?
Wat is je favoriete voedsel en drankje?
Hoepelmaat 38 inch. Schoenmaat links is oneindig groot, rechts is 2x^5. Ik lust geen koffie, ik ben zowel links als rechts en chocola is goddelijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:31 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Ok we komen ergens
Wat is je Leeftijd: 18
nu de rest nog:
Als je ouder bent dan 21, wat is je Cupmaat, ben je jonger dan mag je de maat van je hoepel geven:
Wat zijn je hobbies
Ben je al bezet
Ben je links of rechts ?
ik mis nog een paar antwoorden, maar je bent op de goede wegquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoepelmaat 38 inch. Schoenmaat links is oneindig groot, rechts is 2x^5. Ik lust geen koffie, ik ben zowel links als rechts en chocola is goddelijk
standaard voor elke nieuwe.quote:
Hobbies, bezet en andere, waarom is dat zo belangrijk om te wetenquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:34 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik mis nog een paar antwoorden, maar je bent op de goede weg
Gotchaquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:35 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
standaard voor elke nieuwe.
Heb jij hem niet gehad ?
Neequote:Op donderdag 25 juni 2015 12:35 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
standaard voor elke nieuwe.
Heb jij hem niet gehad ?
is helemaal niet belangrijk. is gewoon standaard procedure. maakt niet uit wat voor antwoord je geeft ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hobbies, bezet en andere, waarom is dat zo belangrijk om te weten
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:31 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Wat is je Leeftijd:
Wat zijn je hobbies?
Ben je al bezet?
Ben je links of rechts ?
hoeveel calorien zwaarder ben je als een pak halfvolle melk?
in de vorige 7150 topicsquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:36 schreef drakin het volgende:
Waar vind ik de antwoorden van iedereen die voor mij is geweest?
Laten wij, vrouwen, voor de mannen maar een vragenlijstje opstellenquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:36 schreef drakin het volgende:
Waar vind ik de antwoorden van iedereen die voor mij is geweest?
die is er ook hoor. Ik geloof dat ST die beheertquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten wij, vrouwen, voor de mannen maar een vragenlijstje opstellen.
passedquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:39 schreef drakin het volgende:
40 +
Wat is de normale maat voor een drakin? Daar ongeveer zit ik wel, zelfde met links
Ik baal nergens van, mijn benen zijn kaal
vuurspuwen
Ja
zo lekker mogelijk
1 van de 2
alles wel, als het maar van chocola is
heleboel
Hou je geen Exel sheet bij?quote:
"Sixpack of bierbuik" hoort gevraagd te wordenquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:39 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
die is er ook hoor. Ik geloof dat ST die beheert
Dat was ik ook al zonder lijstjequote:
nee, is verder toch niet belangrijkquote:
Wat? Mijn lijstje niet belangrijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:41 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
nee, is verder toch niet belangrijk
die zit er in. De meeste mannen, behalve DM, hier hebben wel een six-packquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
"Sixpack of bierbuik" hoort gevraagd te worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
quote:
niemand's lijstje is belangrijk, het is puur voor de lolquote:
Heb jij ook een lijstje wakkel?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:43 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
niemand's lijstje is belangrijk, het is puur voor de lol
lastige vraag. en door omstandigheden ook lastig te beantwoordenquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb jij ook een lijstje wakkel?
En hoelang post je al mee in deze sc?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:42 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
die zit er in. De meeste mannen, behalve DM, hier hebben wel een six-packHahaha, jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vinden wij nietquote:
Is dat waarom jouw ava of hier ook wel UI genoemd niet eens in de OP staat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:44 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
lastige vraag. en door omstandigheden ook lastig te beantwoorden
kloptquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dat waarom jouw ava of hier ook wel UI genoemd niet eens in de OP staat?
Kom je hier wel voor de koffie? Of lust je dat niet?quote:
Waar blijft de rest van jouw lijst nu?quote:
zie UIquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Kom je hier wel voor de koffie? Of lust je dat niet?
Even vergrootglas pakkenquote:
Welk lijstquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar blijft de rest van jouw lijst nu?
wittequote:
de rest van post 13quote:
Kun je niet tegen lijstjes?quote:
Pets is visueel ingesteld, hij wil enkel tettenpicsquote:
Dankje voor deze infoquote:
jawel hoor maar dit overloze gewauwel over zoiets futiels... iets minderquote:
Als het maar tetten zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel hoor maar dit overloze gewauwel over zoiets futiels... iets minder
Maar het gaat toch altijd over niks in deze sc?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
een tet ziet men genoegquote:
Mart, kom der maar inquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:06 schreef Opsonisatie het volgende:
Hobbies? Shoppen & lui zijn. Geen vriend, ze eisen zoveel aandacht. Kan ik ze niet geven. En wtf
je was even vergeten dat dit de KSC was ?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms wel, soms niet, maar 40 keer lijsthje? lijst? lijstje mjaquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar het gaat toch altijd over niks in deze sc?
bijna vrijdag hèquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms wel, soms niet, maar 40 keer lijsthje? lijst? lijstje mja
ooh ja biertje dan maarquote:
Wie of wat is martquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
Mart, kom der maar in![]()
ow wacht, je wilt niet
ja lekker, zeker met dit weerquote:
Gaat er dan zo vaak daarover of alleen als jij online komt?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
soms wel, soms niet, maar 40 keer lijsthje? lijst? lijstje mja
daar kom je vanzelf achter als je hier lang genoeg rondhangtquote:
ik doelde op dit ,momentquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaat er dan zo vaak daarover of alleen als jij online komt?
-1quote:
Meer voor onsquote:
Je zak is weer leegquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:13 schreef Bos81 het volgende:
Zo de gleuven bij mij in de wijk zijn ook weer gevuld![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:13 schreef Bos81 het volgende:
Zo de gleuven bij mij in de wijk zijn ook weer gevuld![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:15 schreef Bos81 het volgende:
Maar nu wel even een tukkie doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben leeg(hoofd)
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
zonnig buiten hèquote:
Maar nu wel even een tukkie doen..wat wakkel komt je rukken na ene tukkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
you dirty mindquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wakkel komt je rukken na ene tukkie?
Ik wil nooit meer tukken!!quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat wakkel komt je rukken na ene tukkie?
stoeipoesquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer tukken!!
Hallo allemaal
quote:
quote:
poesquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik wil nooit meer tukken!!
Hallo allemaal
quote:
quote:
Maar nu wel even een tukkie doen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Baerkequote:
quote:
Voor Denemarken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft iemand hier trouwens ervaring met airbnb?
ik weet niet meer of ik die tip kreeg van fietsie of AI
Ik was het met de tip, maar ik heb er zelf weinig ervaring mee. Alleen van vrienden gehoord dat het erg makkelijk werkt en zo.quote:
spetsquote:
Lego misschien ?quote:
Werk? Of echt verhuizen en forever daar blijven.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niks, maar ik wil er in december heen
lego betekent speel goedquote:
vakantiequote:Op donderdag 25 juni 2015 13:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werk? Of echt verhuizen en forever daar blijven.
was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werk? Of echt verhuizen en forever daar blijven.
Die optie stond niet in de lijst. Nou Beer, begin maar met solliciteren!quote:
Zitten we tot die tijd opgescheept met de niet-beer-UI?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest.
nee, voor een weekje maar voor het WK handbal
ik ben niet heel ver gekomen met mn cursus deens, dus dat gaat voorlopig niet echt lukkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die optie stond niet in de lijst. Nou Beer, begin maar met solliciteren!
Nog een handbalfanquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest.
nee, voor een weekje maar voor het WK handbal
wie weetquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zitten we tot die tijd opgescheept met de niet-beer-UI?
hell no.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vakantie in Denemarken lijkt me niet zo fijn, geef mij maar Turkije.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie weet
[..]
hell no.
zeker in zo'n pauper resort?
ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
al net zo beperkende blik op vakantie als opso, hmm ik zie een klik
Oh gewoon een klasgenoot. Zijn facebook zit vol met allemaal handbalpics en overdrijft over al zijn overwinningen en zijn gespierde kuiten.quote:
Pauper resortquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie weet
[..]
hell no.
zeker in zo'n pauper resort?
Dat zie ik genoeg hier om te hoekquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vakantie in Denemarken lijkt me niet zo fijn, geef mij maar Turkije.
je hebt een hoop meuk in Turkey, maar ook geweldige resortsquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pauper resortJa als je je research niet goed doet wel ja. Delphin Paradise is beste.
Turken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat zie ik genoeg hier om te hoek
beetje een mix van Nederland en Noorwegen qua mensen, maar wel qua landschap een hoop overeenkomsten met NLquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is het daar niet gewoon net als Nederland.
asl nog een resortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Doe mij maar een losstaand huisje ergens bij een natuurgebied. Dat hele gedoe met resorts... als die mensen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt een hoop meuk in Turkey, maar ook geweldige resorts
plat dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje een mix van Nederland en Noorwegen qua mensen, maar wel qua landschap een hoop overeenkomsten met NL
datquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Doe mij maar een losstaand huisje ergens bij een natuurgebied. Dat hele gedoe met resorts... als die mensen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
asl nog een resort![]()
mijn verblijfje in turkijeDat is 1 huis of is het onderverdeeld in appartementen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
1 huisquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is 1 huis of is het onderverdeeld in appartementen?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
asl nog een resort![]()
mijn verblijfje in turkijeHelemaal alleen voor jezelf moest je het delen ? Wat een prachtige plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst een huisje in Spanje, 's ochtends vanuit bed zo naakt het eigen terras op lopen, duik in eigen zwembad.quote:
delen met vrienden meer nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helemaal alleen voor jezelf moest je het delen ? Wat een prachtige plek!
Ik ken alleen Zweedse mensen, maar zij haten Noren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje een mix van Nederland en Noorwegen qua mensen, maar wel qua landschap een hoop overeenkomsten met NL
Ik ken wat Noren en die haten volgens mij niemand.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Zweedse mensen, maar zij haten Noren.
Oh ja dat bedoel ik, dus dat je het niet met andere gasten deelt. Lijkt me wel de herhaling waard om weer daarnaartoe te gaan.quote:
Ik zat ooit in een huisje met vrienden. Er waren er die tot 3 uur bleven kwekken bij de haard en er waren er die om zeven uur 's ochtends gingen hardlopen. En dat lekker met de deuren slaan he?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja dat bedoel ik, dus dat je het niet met andere gasten deelt. Lijkt me wel de herhaling waard om weer daarnaartoe te gaan.
jups, vlak aan de kust, in een rustig dorpje maar vblakbij een grote stad, heerlijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja dat bedoel ik, dus dat je het niet met andere gasten deelt. Lijkt me wel de herhaling waard om weer daarnaartoe te gaan.
quote:
Omg ja ik haat zulke mensen die niet normaal een deur rustig kunnen dichtdoen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een huisje met vrienden. Er waren er die tot 3 uur bleven kwekken bij de haard en er waren er die om zeven uur 's ochtends gingen hardlopen. En dat lekker met de deuren slaan he?
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:55 schreef Buurpoes het volgende:
Zeg opsonisatie, klik eens op het woordje 'hier'in mijn tekstje onder mijn posts. Je hebt geen UI!
BIEDOOBIEDOOBIEDOOBIEDOOBIEDOOquote:
Vanwege de herkenbaarheid van de users.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Maar ik ben via de mobiele site, ik pas het wel aan als ik achter laptop zit. Gewoon een vraagje, maar waarom wordt er daar zo op gelet?
wtfquote:
Die vond ik net ookquote:
Hey, wat doe ik nou fout? Ik wilde alleen maar het woordje 'hier' met daaronder verscholen de link..quote:
Geluid aanzetten dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:06 schreef Buurpoes het volgende:
Youtube is toch minder leuk als het geluid niet aanstaat.
Nope.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je speakers staan niet naast je scherm?
Ik ga maar weer eens aan het werk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Keuzes he.. Keuzes..
Jij bent dus lui vandaag?
Ook ongezellig...quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens aan het werk.
je had naturlijk liever dat ze alles al voor je uitgezocht hadden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:17 schreef gianni61 het volgende:
wat fijn als collega's hun werk gewoon Kaa Uu Tee overdragen
quote:
wel als ze zeggen dat ze alles uitgezocht hebben en dat ik alleen nog 2 dingetjes moet invullen en alles versturenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:24 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
je had naturlijk liever dat ze alles al voor je uitgezocht hadden.
[..]
tja, moet je toch nog even wat werken voor je centenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel als ze zeggen dat ze alles uitgezocht hebben en dat ik alleen nog 2 dingetjes moet invullen en alles versturen
* Arch-Indar gaat nog een batterij leegvliegen op zijn werk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:29 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
tja, moet je toch nog even wat werken voor je centen
Jij sleept dat ding ook gewoon mee naar je werk??quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar gaat nog een batterij leegvliegen op zijn werk.
Huh, wat?
Het helpt dat de directeur zelf ook een enorme gadget freak is
Ja... Ik heb ook pauzes...quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij sleept dat ding ook gewoon mee naar je werk??
Hahahaquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja... Ik heb ook pauzes...
Al vind ik vliegen met publiek wel ff nog wat anders..![]()
losstaande huisjes ga ik me binnen de kortste keren rot vervelen, kids vinden allerlei sportieve activiteiten ook geweldigquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Doe mij maar een losstaand huisje ergens bij een natuurgebied. Dat hele gedoe met resorts... als die mensen.![]()
![]()
![]()
noren en Zweden in een beetje als Nederland en Belgiequote:Op donderdag 25 juni 2015 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Zweedse mensen, maar zij haten Noren.
dan blijven de spullen thuis tenminste heelquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij sleept dat ding ook gewoon mee naar je werk??
Nee, ik wil niks van te voren al slopen door een iets te overmoedige landing...quote:
Ik heb mijn zoontje goed opgevoed hoor. Die blijft er wel vanaf gelukkig.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:37 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dan blijven de spullen thuis tenminste heel
ik heb niet gezegd dat jouw zoontje dat doetquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoontje goed opgevoed hoor. Die blijft er wel vanaf gelukkig.
Ja, dat is zo, maar hey, ik vlieg pas net. Vanavond ga ik hem loslaten in een weiland. Dan kan ik niks raken, behalve mezelf.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:41 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat jouw zoontje dat doet![]()
en volgens mij heb je hier vol trots over je desastreuse landingen vertelt toch ?
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar hey, ik vlieg pas net. Vanavond ga ik hem loslaten in een weiland. Dan kan ik niks raken, behalve mezelf.
quote:
Als ik voor 10 uur vanavond niks gepost meer heb, na 19:00 dan graag even 112 bellen en naar een weiland bij Station Sliedrecht sturen.quote:
OK, denk dat dat wel voldoende info is voor de pliesie om de melding direkt in de prullenbak te smijtenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ik voor 10 uur vanavond niks gepost meer heb, na 19:00 dan graag even 112 bellen en naar een weiland bij Station Sliedrecht sturen.
En dan staan er straks op internet bij geenstijl van die fimpjes van mij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
OK, denk dat dat wel voldoende info is voor de pliesie om de melding direkt in de prullenbak te smijten
quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dan staan er straks op internet bij geenstijl van die fimpjes van mij.
Gast filmt zijn eigen hersenschudding met drone. Gast filmt afhakken eigen vingers door drone.
Ik bedenk me net dat de betuwelijn daar ook langs dat weiland gaat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]wordt je BN-er met je eiges RLS
We gebruiken dat huissie alleen om te slapen en ontbijten. Voor de rest zijn we de hort op.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
losstaande huisjes ga ik me binnen de kortste keren rot vervelen, kids vinden allerlei sportieve activiteiten ook geweldig
Voor iedereen die van de domibo afkomtquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:46 schreef Molo het volgende:
Alcoholcontroles op de snelweg midden op de dag op donderdag, logica![]()
![]()
BOB sleutelhanger mochten ze houden van me
Ik gok op havenarbeiders/Polen vanuit de Maasvlakte enzoquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor iedereen die van de domibo afkomt?
Wat deed jij in de haven tussen de polen???quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gok op havenarbeiders/Polen vanuit de Maasvlakte enzo
Bier zuipen en 'kurwa' roepenquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat deed jij in de haven tussen de polen???
quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat deed jij in de haven tussen de polen???
Jaquote:
Welke 3 woorden moet ik hier lezen?quote:
Zelfde gedachtegang hier, en beide vat ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Welke 3 woorden moet ik hier lezen?
Koning Sex Chatters
Konings Ex Chatters.
Ik denk dat ie de eerste bedoeltquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfde gedachtegang hier, en beide vat ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
ex haven arbeider zwaaitquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Jainderdaad, dit ja
verder helemaal niets met die bezwete klamme mannen
![]()
met pafferige gezichten
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de eerste bedoelt
K S C.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mits klammige pafferige huid, laagstaande oren en een doorlopende Bert wenkbrauw, geil!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de eerste bedoelt
K S C.Ik denk het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Mits klammige pafferige huid, laagstaande oren en een doorlopende Bert wenkbrauw, geil!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het...nee geen mot en ja die bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het...Met de vrouw sex chatten is echt al wel 15 jaar terug of zo... Dat gaat vanzelf als je elkaar via internet leert kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Jammer, ik hou daar zo vanquote:
Vandaar mot als je het nu ineens weer doetquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met de vrouw sex chatten is echt al wel 15 jaar terug of zo...
Haha. Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar mot als je het nu ineens weer doet
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met de vrouw sex chatten is echt al wel 15 jaar terug of zo... Dat gaat vanzelf als je elkaar via internet leert kennen.
Gisteren nog gedaan met mijn man, in een groepsapp, was best lolligquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar mot als je het nu ineens weer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou, ik zou zeggen, begin er gewoon meequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]gemiste kans hier. Ik heb nooit met buurkater gesexchat.
Stuur hem een appje of een SMS en begin wat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]gemiste kans hier. Ik heb nooit met buurkater gesexchat.
Hij WA't maximaal drie berichtjes per dag....quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen, begin er gewoon mee
En als het verkeerd uitpakt geef je gewoon het weer de schuld
NU nog wel jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hij WA't maximaal drie berichtjes per dag....
Dat worden er dan vanzelf meer.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
ow maar ik heb wel een buikje en als je wilt scheer ik me niet en doe oude kleren aanquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer, ik hou daar zo van
Gezond uitziende mannen, blehhhh
Ik geloof nooit dat ie dan wat terug gaat sturen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stuur hem een appje of een SMS en begin wat?
Zo moeilijk is dat niet..
Maar heb jij buurkater dan ook via Internet leren kennen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ie dan wat terug gaat sturen.
Paar jaar geleden had ik hem een foto van nieuwe lingerie (en mijzelf erin!) gestuurd toen hij op zakenreis was. Heeft ie pas gezien toen hij weer thuis was.
Owh.. Dat is wel jammer. Doe je moeite, komt er niks terug...quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik hem een foto van nieuwe lingerie (en mijzelf erin!) gestuurd toen hij op zakenreis was. Heeft ie pas gezien toen hij weer thuis was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ja hallo, dat is toch gewoon prima. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ow maar ik heb wel een buikje en als je wilt scheer ik me niet en doe oude kleren aan
als je reacties wilt kun je ze ook naar mij sturenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Paprika chips!quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar ik weet niet wat er nodig isstandaard melk, kaas en brood. Maar ik wil ook iets lekkers kopen, noem eens een lekkernij
BBQ-ham chipsquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar ik weet niet wat er nodig isstandaard melk, kaas en brood. Maar ik wil ook iets lekkers kopen, noem eens een lekkernij
Wijn?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijn?
Whisky?
Spek?
Knakworstjes?
Frikandellen?
Lust geen vlees of wil geen vlees?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik lust geen vlees noch alcohol
Lust. Ik vind ze alleen lekker op turkse pizza & nuggets.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lust geen vlees of wil geen vlees?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:25 schreef Toekito het volgende:
MPG ken je de omelet met frikandel, mayo, curry en uitjes?
wacht, wat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Op een festival. Maar wel heeeeeeeeeel veel gemaild de eerste maanden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar heb jij buurkater dan ook via Internet leren kennen?
Pitstop bij de groenteboer voor vers zomerfruit en dan thuis een smoothie maken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben aan het dieten, gezonde alternatieven graag.
wat is er vies aan alcohol of ben je principieel tegenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Aardbeismoothie met chocoladequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pitstop bij de groenteboer voor vers zomerfruit en dan thuis een smoothie maken?
Of je smoothie bevriezen voor verfrissend ijs.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
wtf.nl maar ga het zaterdag ff maken.
quote:
Alles, de geur van wodka is net aceton en bier ruikt bedorven. Niet mijn smaak. Wel een keer in Berlijn dat ene merkje met palmboompjes op de fles gedronken (hoe heette dat ookalweer). Was wel lekker maar niet echt m'n smaak.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:28 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
wat is er vies aan alcohol of ben je principieel tegen
Hmm, of gewoon aardbeitjes met slagroom en chocola erover gietenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]smoothie is koud, dat geeft chocolade een heeeeeel nare textuur. Bah!
dan heb jij nooit lekker aan de wijn gesnovenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alles, de geur van wodka is net aceton en bier ruikt bedorven. Niet mijn smaak. Wel een keer in Berlijn dat ene merkje met palmboompjes op de fles gedronken (hoe heette dat ookalweer). Was wel lekker maar niet echt m'n smaak.
malibuquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alles, de geur van wodka is net aceton en bier ruikt bedorven. Niet mijn smaak. Wel een keer in Berlijn dat ene merkje met palmboompjes op de fles gedronken (hoe heette dat ookalweer). Was wel lekker maar niet echt m'n smaak.
zal even checken of ik iets kan maken qua filmpje. Heb geen Go Pro....topic komt eraan.quote:
preciesquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
malibu
tja, niks mis mee, de wereld heeft ook bob's nodig
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
zal even checken of ik iets kan maken qua filmpje. Heb geen Go Pro....topic komt eraan.
hoe laat ga je die aanslag op de betuwelijn nou plegen ?quote:
Jaa malibu! Haha precies, al heb ik wel veel traumatische ervaringen door de bob te zijn. Lees: dronken vrienden wegslepen, hun zijn bijna 2 meter lang, breed en zwaarquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
malibu
tja, niks mis mee, de wereld heeft ook bob's nodig
7 uur vanavond. Eerste nasi eten bij mijn broertje en zijn vriendin die niet kan koken dus ik heb eigen nasi bij me.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:34 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
hoe laat ga je die aanslag op de betuwelijn nou plegen ?
Geen koffie, geen thee, geen warme sjokiemel, geen drank....quote:
Die nasi is ook een recurring event hequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
7 uur vanavond. Eerste nasi eten bij mijn broertje en zijn vriendin die niet kan koken dus ik heb eigen nasi bij me.
jij hebt kubusvormige vrienden ?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaa malibu! Haha precies, al heb ik wel veel traumatische ervaringen door de bob te zijn. Lees: dronken vrienden wegslepen, hun zijn bijna 2 meter lang, breed en zwaar
Overdag wel water, maar uit een glas, uit zon waterapparaat.. En savonds frisdrank.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen koffie, geen thee, geen warme sjokiemel, geen drank....
Ben jij zo'n hipster die de hele dag alleen maar wtaer lurkt uit zo'n overrated dopperfles?
Ja, dat is echt het enige wat ze nog een beetje kan klaarmaken, en aangezien ik daar elke donderdagavond eet ivm training....quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Die nasi is ook een recurring event he?
Broerlief laten koken geen optiequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het enige wat ze nog een beetje kan klaarmaken, en aangezien ik daar elke donderdagavond eet ivm training....
OMG, dat klinkt gezellig zegquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
7 uur vanavond. Eerste nasi eten bij mijn broertje en zijn vriendin die niet kan koken dus ik heb eigen nasi bij me.
Hier lees ik altijd dopplerflesquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen koffie, geen thee, geen warme sjokiemel, geen drank....
Ben jij zo'n hipster die de hele dag alleen maar water lurkt uit zo'n overrated dopperfles?
Hmm.. Dan redden we het niet om op tijd te zijn voor de training.quote:
Dat ik het zelf meeneem? Nee, dit was over van thuis, vroeger nam ik het altijd mee, tot ze het een keer zelf wilde proberen. Nou, dat gaat inmiddels redelijk..quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
OMG, dat klinkt gezellig zeg![]()
![]()
En die vriendin is dan niet meteen pissig ofzo?
Driehoekvormige vrienden die denken dat ze de nieuwe bodybuilders zijn. Rages...quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:36 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
jij hebt kubusvormige vrienden ?
nasi is anders best simpelquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm.. Dan redden we het niet om op tijd te zijn voor de training.
[..]
Dat ik het zelf meeneem? Nee, dit was over van thuis, vroeger nam ik het altijd mee, tot ze het een keer zelf wilde proberen. Nou, dat gaat inmiddels redelijk..
Mennn, dat zijn awkward situaties welquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm.. Dan redden we het niet om op tijd te zijn voor de training.
[..]
Dat ik het zelf meeneem? Nee, dit was over van thuis, vroeger nam ik het altijd mee, tot ze het een keer zelf wilde proberen. Nou, dat gaat inmiddels redelijk..
Meeste mensen kunnen niet koken....quote:
Dat klopt.quote:
ow, * maar geen ruzie mt je zoekt danquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Driehoekvormige vrienden die denken dat ze de nieuwe bodybuilders zijn. Rages...
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is daar mis mee? Heb je toch ook in vega variant?quote:
[..]
Dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ach, iedereen heeft het moeten leren.quote:
[..]
Dat klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben leeg(hoofd)
[..]
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
omgquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft het moeten leren.
Ze vergeet inmiddels niet meer de rijst af te gieten... de eerste paar keer was het Natsi!
Jaheur, want ik ben zo sneu om m'n vrienden op mensen af te sturen ..quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:43 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ow, * maar geen ruzie mt je zoekt dan
Ik ben een culi nazi hequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze vergeet inmiddels niet meer de rijst af te gieten... de eerste paar keer was het Natsi!
Ik ben echt een enorm moeilijke eter, uitstraling van nasi ziet er al niet lekker uit.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Heb je toch ook in vega variant?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
dat bedoel ik maarquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaheur, want ik ben zo sneu om m'n vrienden op mensen af te sturen ..
Of je koopt een rijstkokertje heb ik pas begrepen. Wist niet eens dat die bestonden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben een culi nazi he
(Rijst hoor je met afgepast water te koken, zodat de smaak behouden blijft, dus je hoeft helemaal niet af te gieten, etc etc![]()
)
Precies! Je merkt ook gewoon verschil tussen afgegoten rijst & rijst dat al het water gewoon heeft geabsorbeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben een culi nazi he
(Rijst hoor je met afgepast water te koken, zodat de smaak behouden blijft, dus je hoeft helemaal niet af te gieten, etc etc![]()
)
pizza pasta. Friet, kebabquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat eet jouw broer de rest van de week![]()
![]()
????
Aardappels groente en een stukje vlees... Of een kant en klare pizza, of een ovenmaaltijd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat eet jouw broer de rest van de week![]()
![]()
????
Zo jammer ditquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben echt een enorm moeilijke eter, uitstraling van nasi ziet er al niet lekker uit.
Idea die.dingenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Of je koopt een rijstkokertje heb ik pas begrepen. Wist niet eens dat die bestonden.
Medelijden. Kan hij zelf niet zo goed koken dan? Ik wil niet ouderwets overkomen maar ik vind eigenlijk dat vrouwen wel een beetje moeten kunnen koken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aardappels groente en een stukje vlees... Of een kant en klare pizza, of een ovenmaaltijd.
Tilda rijst, altijdquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Precies! Je merkt ook gewoon verschil tussen afgegoten rijst & rijst dat al het water gewoon heeft geabsorbeerd.
What about lahmacun, broccoli & aardappeltjes, hamburgers.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo jammer dit
Ik zou je serieus niet tot mijn vriendenkring toe laten dan![]()
![]()
rijstkokertquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Idea die.dingen
Meeste spleetogen hebben wel zo'n ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |