ex haven arbeider zwaaitquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Jainderdaad, dit ja
verder helemaal niets met die bezwete klamme mannen
![]()
met pafferige gezichten
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de eerste bedoelt
K S C.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mits klammige pafferige huid, laagstaande oren en een doorlopende Bert wenkbrauw, geil!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de eerste bedoelt
K S C.Ik denk het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Mits klammige pafferige huid, laagstaande oren en een doorlopende Bert wenkbrauw, geil!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het...nee geen mot en ja die bedoel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het...Met de vrouw sex chatten is echt al wel 15 jaar terug of zo... Dat gaat vanzelf als je elkaar via internet leert kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Jammer, ik hou daar zo vanquote:
Vandaar mot als je het nu ineens weer doetquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met de vrouw sex chatten is echt al wel 15 jaar terug of zo...
Haha. Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar mot als je het nu ineens weer doet
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Met de vrouw sex chatten is echt al wel 15 jaar terug of zo... Dat gaat vanzelf als je elkaar via internet leert kennen.
Gisteren nog gedaan met mijn man, in een groepsapp, was best lolligquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar mot als je het nu ineens weer doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou, ik zou zeggen, begin er gewoon meequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]gemiste kans hier. Ik heb nooit met buurkater gesexchat.
Stuur hem een appje of een SMS en begin wat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]gemiste kans hier. Ik heb nooit met buurkater gesexchat.
Hij WA't maximaal drie berichtjes per dag....quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen, begin er gewoon mee
En als het verkeerd uitpakt geef je gewoon het weer de schuld
NU nog wel jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hij WA't maximaal drie berichtjes per dag....
Dat worden er dan vanzelf meer.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
ow maar ik heb wel een buikje en als je wilt scheer ik me niet en doe oude kleren aanquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer, ik hou daar zo van
Gezond uitziende mannen, blehhhh
Ik geloof nooit dat ie dan wat terug gaat sturen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Stuur hem een appje of een SMS en begin wat?
Zo moeilijk is dat niet..
Maar heb jij buurkater dan ook via Internet leren kennen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ie dan wat terug gaat sturen.
Paar jaar geleden had ik hem een foto van nieuwe lingerie (en mijzelf erin!) gestuurd toen hij op zakenreis was. Heeft ie pas gezien toen hij weer thuis was.
Owh.. Dat is wel jammer. Doe je moeite, komt er niks terug...quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik hem een foto van nieuwe lingerie (en mijzelf erin!) gestuurd toen hij op zakenreis was. Heeft ie pas gezien toen hij weer thuis was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ja hallo, dat is toch gewoon prima. Lekker boeiend.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:09 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ow maar ik heb wel een buikje en als je wilt scheer ik me niet en doe oude kleren aan
als je reacties wilt kun je ze ook naar mij sturenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Paprika chips!quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar ik weet niet wat er nodig isstandaard melk, kaas en brood. Maar ik wil ook iets lekkers kopen, noem eens een lekkernij
BBQ-ham chipsquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar ik weet niet wat er nodig isstandaard melk, kaas en brood. Maar ik wil ook iets lekkers kopen, noem eens een lekkernij
Wijn?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wijn?
Whisky?
Spek?
Knakworstjes?
Frikandellen?
Lust geen vlees of wil geen vlees?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
ik lust geen vlees noch alcohol
Lust. Ik vind ze alleen lekker op turkse pizza & nuggets.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:24 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lust geen vlees of wil geen vlees?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:25 schreef Toekito het volgende:
MPG ken je de omelet met frikandel, mayo, curry en uitjes?
wacht, wat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Op een festival. Maar wel heeeeeeeeeel veel gemaild de eerste maanden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar heb jij buurkater dan ook via Internet leren kennen?
Pitstop bij de groenteboer voor vers zomerfruit en dan thuis een smoothie maken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben aan het dieten, gezonde alternatieven graag.
wat is er vies aan alcohol of ben je principieel tegenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
Aardbeismoothie met chocoladequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Pitstop bij de groenteboer voor vers zomerfruit en dan thuis een smoothie maken?
Of je smoothie bevriezen voor verfrissend ijs.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
wtf.nl maar ga het zaterdag ff maken.
quote:
Alles, de geur van wodka is net aceton en bier ruikt bedorven. Niet mijn smaak. Wel een keer in Berlijn dat ene merkje met palmboompjes op de fles gedronken (hoe heette dat ookalweer). Was wel lekker maar niet echt m'n smaak.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:28 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
wat is er vies aan alcohol of ben je principieel tegen
Hmm, of gewoon aardbeitjes met slagroom en chocola erover gietenquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]smoothie is koud, dat geeft chocolade een heeeeeel nare textuur. Bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |