BIEDOOBIEDOOBIEDOOBIEDOOBIEDOOquote:
Vanwege de herkenbaarheid van de users.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Maar ik ben via de mobiele site, ik pas het wel aan als ik achter laptop zit. Gewoon een vraagje, maar waarom wordt er daar zo op gelet?
wtfquote:
Die vond ik net ookquote:
Hey, wat doe ik nou fout? Ik wilde alleen maar het woordje 'hier' met daaronder verscholen de link..quote:
Geluid aanzetten dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:06 schreef Buurpoes het volgende:
Youtube is toch minder leuk als het geluid niet aanstaat.
Nope.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je speakers staan niet naast je scherm?
Ik ga maar weer eens aan het werk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Keuzes he.. Keuzes..
Jij bent dus lui vandaag?
Ook ongezellig...quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens aan het werk.
je had naturlijk liever dat ze alles al voor je uitgezocht hadden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:17 schreef gianni61 het volgende:
wat fijn als collega's hun werk gewoon Kaa Uu Tee overdragen
quote:
wel als ze zeggen dat ze alles uitgezocht hebben en dat ik alleen nog 2 dingetjes moet invullen en alles versturenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:24 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
je had naturlijk liever dat ze alles al voor je uitgezocht hadden.
[..]
tja, moet je toch nog even wat werken voor je centenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel als ze zeggen dat ze alles uitgezocht hebben en dat ik alleen nog 2 dingetjes moet invullen en alles versturen
* Arch-Indar gaat nog een batterij leegvliegen op zijn werk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:29 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
tja, moet je toch nog even wat werken voor je centen
Jij sleept dat ding ook gewoon mee naar je werk??quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar gaat nog een batterij leegvliegen op zijn werk.
Huh, wat?
Het helpt dat de directeur zelf ook een enorme gadget freak is
Ja... Ik heb ook pauzes...quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij sleept dat ding ook gewoon mee naar je werk??
Hahahaquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja... Ik heb ook pauzes...
Al vind ik vliegen met publiek wel ff nog wat anders..![]()
losstaande huisjes ga ik me binnen de kortste keren rot vervelen, kids vinden allerlei sportieve activiteiten ook geweldigquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Doe mij maar een losstaand huisje ergens bij een natuurgebied. Dat hele gedoe met resorts... als die mensen.![]()
![]()
![]()
noren en Zweden in een beetje als Nederland en Belgiequote:Op donderdag 25 juni 2015 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Zweedse mensen, maar zij haten Noren.
dan blijven de spullen thuis tenminste heelquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij sleept dat ding ook gewoon mee naar je werk??
Nee, ik wil niks van te voren al slopen door een iets te overmoedige landing...quote:
Ik heb mijn zoontje goed opgevoed hoor. Die blijft er wel vanaf gelukkig.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:37 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dan blijven de spullen thuis tenminste heel
ik heb niet gezegd dat jouw zoontje dat doetquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb mijn zoontje goed opgevoed hoor. Die blijft er wel vanaf gelukkig.
Ja, dat is zo, maar hey, ik vlieg pas net. Vanavond ga ik hem loslaten in een weiland. Dan kan ik niks raken, behalve mezelf.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:41 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ik heb niet gezegd dat jouw zoontje dat doet![]()
en volgens mij heb je hier vol trots over je desastreuse landingen vertelt toch ?
RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, maar hey, ik vlieg pas net. Vanavond ga ik hem loslaten in een weiland. Dan kan ik niks raken, behalve mezelf.
quote:
Als ik voor 10 uur vanavond niks gepost meer heb, na 19:00 dan graag even 112 bellen en naar een weiland bij Station Sliedrecht sturen.quote:
OK, denk dat dat wel voldoende info is voor de pliesie om de melding direkt in de prullenbak te smijtenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ik voor 10 uur vanavond niks gepost meer heb, na 19:00 dan graag even 112 bellen en naar een weiland bij Station Sliedrecht sturen.
En dan staan er straks op internet bij geenstijl van die fimpjes van mij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
OK, denk dat dat wel voldoende info is voor de pliesie om de melding direkt in de prullenbak te smijten
quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dan staan er straks op internet bij geenstijl van die fimpjes van mij.
Gast filmt zijn eigen hersenschudding met drone. Gast filmt afhakken eigen vingers door drone.
Ik bedenk me net dat de betuwelijn daar ook langs dat weiland gaat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]wordt je BN-er met je eiges RLS
We gebruiken dat huissie alleen om te slapen en ontbijten. Voor de rest zijn we de hort op.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
losstaande huisjes ga ik me binnen de kortste keren rot vervelen, kids vinden allerlei sportieve activiteiten ook geweldig
Voor iedereen die van de domibo afkomtquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:46 schreef Molo het volgende:
Alcoholcontroles op de snelweg midden op de dag op donderdag, logica![]()
![]()
BOB sleutelhanger mochten ze houden van me
Ik gok op havenarbeiders/Polen vanuit de Maasvlakte enzoquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor iedereen die van de domibo afkomt?
Wat deed jij in de haven tussen de polen???quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik gok op havenarbeiders/Polen vanuit de Maasvlakte enzo
Bier zuipen en 'kurwa' roepenquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat deed jij in de haven tussen de polen???
quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat deed jij in de haven tussen de polen???
Jaquote:
Welke 3 woorden moet ik hier lezen?quote:
Zelfde gedachtegang hier, en beide vat ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Welke 3 woorden moet ik hier lezen?
Koning Sex Chatters
Konings Ex Chatters.
Ik denk dat ie de eerste bedoeltquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zelfde gedachtegang hier, en beide vat ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |