Ik was het met de tip, maar ik heb er zelf weinig ervaring mee. Alleen van vrienden gehoord dat het erg makkelijk werkt en zo.quote:
spetsquote:
Lego misschien ?quote:
Werk? Of echt verhuizen en forever daar blijven.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog niks, maar ik wil er in december heen
lego betekent speel goedquote:
vakantiequote:Op donderdag 25 juni 2015 13:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werk? Of echt verhuizen en forever daar blijven.
was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Werk? Of echt verhuizen en forever daar blijven.
Die optie stond niet in de lijst. Nou Beer, begin maar met solliciteren!quote:
Zitten we tot die tijd opgescheept met de niet-beer-UI?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest.
nee, voor een weekje maar voor het WK handbal
ik ben niet heel ver gekomen met mn cursus deens, dus dat gaat voorlopig niet echt lukkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die optie stond niet in de lijst. Nou Beer, begin maar met solliciteren!
Nog een handbalfanquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest.
nee, voor een weekje maar voor het WK handbal
wie weetquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zitten we tot die tijd opgescheept met de niet-beer-UI?
hell no.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vakantie in Denemarken lijkt me niet zo fijn, geef mij maar Turkije.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie weet
[..]
hell no.
zeker in zo'n pauper resort?
ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:40 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
al net zo beperkende blik op vakantie als opso, hmm ik zie een klik
Oh gewoon een klasgenoot. Zijn facebook zit vol met allemaal handbalpics en overdrijft over al zijn overwinningen en zijn gespierde kuiten.quote:
Pauper resortquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie weet
[..]
hell no.
zeker in zo'n pauper resort?
Dat zie ik genoeg hier om te hoekquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vakantie in Denemarken lijkt me niet zo fijn, geef mij maar Turkije.
je hebt een hoop meuk in Turkey, maar ook geweldige resortsquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pauper resortJa als je je research niet goed doet wel ja. Delphin Paradise is beste.
Turken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Dat zie ik genoeg hier om te hoek
beetje een mix van Nederland en Noorwegen qua mensen, maar wel qua landschap een hoop overeenkomsten met NLquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is het daar niet gewoon net als Nederland.
asl nog een resortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Doe mij maar een losstaand huisje ergens bij een natuurgebied. Dat hele gedoe met resorts... als die mensen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt een hoop meuk in Turkey, maar ook geweldige resorts
plat dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje een mix van Nederland en Noorwegen qua mensen, maar wel qua landschap een hoop overeenkomsten met NL
datquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Doe mij maar een losstaand huisje ergens bij een natuurgebied. Dat hele gedoe met resorts... als die mensen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
asl nog een resort![]()
mijn verblijfje in turkijeDat is 1 huis of is het onderverdeeld in appartementen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
1 huisquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:50 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is 1 huis of is het onderverdeeld in appartementen?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
asl nog een resort![]()
mijn verblijfje in turkijeHelemaal alleen voor jezelf moest je het delen ? Wat een prachtige plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst een huisje in Spanje, 's ochtends vanuit bed zo naakt het eigen terras op lopen, duik in eigen zwembad.quote:
delen met vrienden meer nietquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Helemaal alleen voor jezelf moest je het delen ? Wat een prachtige plek!
Ik ken alleen Zweedse mensen, maar zij haten Noren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje een mix van Nederland en Noorwegen qua mensen, maar wel qua landschap een hoop overeenkomsten met NL
Ik ken wat Noren en die haten volgens mij niemand.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Zweedse mensen, maar zij haten Noren.
Oh ja dat bedoel ik, dus dat je het niet met andere gasten deelt. Lijkt me wel de herhaling waard om weer daarnaartoe te gaan.quote:
Ik zat ooit in een huisje met vrienden. Er waren er die tot 3 uur bleven kwekken bij de haard en er waren er die om zeven uur 's ochtends gingen hardlopen. En dat lekker met de deuren slaan he?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja dat bedoel ik, dus dat je het niet met andere gasten deelt. Lijkt me wel de herhaling waard om weer daarnaartoe te gaan.
jups, vlak aan de kust, in een rustig dorpje maar vblakbij een grote stad, heerlijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ja dat bedoel ik, dus dat je het niet met andere gasten deelt. Lijkt me wel de herhaling waard om weer daarnaartoe te gaan.
quote:
Omg ja ik haat zulke mensen die niet normaal een deur rustig kunnen dichtdoen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een huisje met vrienden. Er waren er die tot 3 uur bleven kwekken bij de haard en er waren er die om zeven uur 's ochtends gingen hardlopen. En dat lekker met de deuren slaan he?
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:55 schreef Buurpoes het volgende:
Zeg opsonisatie, klik eens op het woordje 'hier'in mijn tekstje onder mijn posts. Je hebt geen UI!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |