Je haalt letters weg.quote:
Sinds de Tour de France in Utrecht kan starten ben ik er klaar mee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:02 schreef MPG het volgende:
[..]
De amateurs?
Die zijn nog drie slagen erger...
Maar voor de pro's worden hier in Limbabwe nog weleens provinciale wegen afgesloten ditdatalles.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds de Tour de France in Utrecht kan starten ben ik er klaar mee.
Ze moeten eerst maar eens kaart leren lezen.
Die fransen vallen dan nog wel mee. De Italianen starten ook met de Giro D'Italia in Nederland volgend jaar...quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sinds de Tour de France in Utrecht kan starten ben ik er klaar mee.
Ze moeten eerst maar eens kaart leren lezen.
Nee, gaat over 3 vrienden die alledrie met een scheiding bezig zijn en met zijn 3en gaan samenwonen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar gaat t over? Iemand die eindeloos in scheiding ligt?
als ik ga scheiden wil ik dat ook heb ik beslotenquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, gaat over 3 vrienden die alledrie met een scheiding bezig zijn en met zijn 3en gaan samenwonen.
Ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die fransen vallen dan nog wel mee. De Italianen starten ook met de Giro D'Italia in Nederland volgend jaar...
Je mag wel een glaasje kraanwater met me meedrinken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef fietsie het volgende:
Meh. Ff op zoek naar iets te drinken.
De koffie is op.
Ach, ik vind de beelden vanuit de helicopters vaak wel mooi van die kastelen en de bergen en zo. Altijd weer een raadsel hoe ze vroeger op dat soort onbereikbare plaatsen zon kasteel hebben kunnen bouwen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook![]()
Geldverslindend dopingcircus wat ik ook nog ontzettend saai vind om naar te kijken.
Voor de landschapjes zet ik wel Rail Away op.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik kijk weer mariniers in opleiding. Dit keer geen blote billen.
Ja hoiquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar gaat t over? Iemand die eindeloos in scheiding ligt?
Discovery!quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook![]()
Geldverslindend dopingcircus wat ik ook nog ontzettend saai vind om naar te kijken.
Wat ik zeg: Rail Awayquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ach, ik vind de beelden vanuit de helicopters vaak wel mooi van die kastelen en de bergen en zo. Altijd weer een raadsel hoe ze vroeger op dat soort onbereikbare plaatsen zon kasteel hebben kunnen bouwen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef fietsie het volgende:
De koffie is op.
* Marijkezwolle is meteen van zender gewisseldquote:
Drie mannen in 1 huis?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, gaat over 3 vrienden die alledrie met een scheiding bezig zijn en met zijn 3en gaan samenwonen.
vroegah keek ik nog wel , nu nooit meerquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook![]()
Koffie op, does not computequote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef fietsie het volgende:
De koffie is op.
Ja, allemaal met hun problemen. en een moeder van 1 van de drie die het huis schoon houdt.quote:
Ja, één hormonen festivalquote:
Ik.wil gewoon niet scheiden. Buurkater is lief.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik ga scheiden wil ik dat ook heb ik besloten
Daten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |