je gluurt continu mee ?quote:
Zegt me niks.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:25 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
* Wakkeldakkel schenkt buurpoes een heerlijke rode wijn in .... cote du Rousillon
*houd hand op*quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Er staat een pot met chocolade en een trommel met koek voor mijn neus.
dat vermoeden had ik alquote:
Moest even op Koen reagerenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:27 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
dat vermoeden had ik al
Wat brengt je ineens boven water ?
dan heb je pech, Mo heeft ze graag ongeschoren zweterig en zoquote:
Mijn rechter....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn rechter....* Buurpoes houdt trommel voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van die volkorenkoekjes.Professioneel gifmenger.
Dat is van dezelfde makers als waar ik een kattenbak van heb gehad... Dat was bagger... Dus durf het niet aan, heb het wel overwogenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:25 schreef Arch-Indar het volgende:
Dit iets voor de kattenliefhebbers hier?
http://www.dealdumpert.nl(...)-je-kattenbeest.html
Volgens mij vindt een kat 'gewoon' een doos vaak ook al wel tofquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet iedereen kan uit dozen een stabiel kattenparadijs knutselen.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar scheelt een dicsussie morgenavond
Oowh, lekker droog...quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
* Buurpoes houdt trommel voor.
Van die volkorenkoekjes.
Ik heb geen idee. Ik heb geen kat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij vindt een kat 'gewoon' een doos vaak ook al wel tof.
Een kat heeft al een speelhuis, daar waar zijn/haar baasje ook in woontquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is van dezelfde makers als waar ik een kattenbak van heb gehad... Dat was bagger... Dus durf het niet aan, heb het wel overwogen
Nu kust ze je wel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar scheelt een dicsussie morgenavond
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Had je ook kunnen laten staan, morgen was het toch geen 3 dagen baard meer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |