We hebben tegenwoordig echt een rits van die dingen... bol.com, marktplaats, ziggo, etcquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is die er dan?
[..]
Ik lees echt nergens anders meer dan hierMaar thanks
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
scheren
Anders is de stemming gelijk minder als ik morgenavond thuis kom
En hoe werkt dat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
MEN / Wordfeud Eredivisie - Juni 2015
Als je je aanmeldt door je naam in het lijstje te zetten, speel je in een maand tijd tegen iedereen in dat lijstje 1x en geef je de stand door in het tpoic. Enkele vrijwilligers houden dan een stand bijquote:
Dat staat in de eerste post uitgelegd ook, maar je vult gewoon over 2 dagen je naam in bij de inteken post. Met je fok naam, en je wordfeud naam.quote:
ik speel te langzaam voor zo'n competietiequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat staat in de eerste post uitgelegd ook, maar je vult gewoon over 2 dagen je naam in bij de inteken post. Met je fok naam, en je wordfeud naam.
En dan kun je meedoen tegen allemaal fokkers.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je je aanmeldt door je naam in het lijstje te zetten, speel je in een maand tijd tegen iedereen in dat lijstje 1x en geef je de stand door in het tpoic. Enkele vrijwilligers houden dan een stand bij
Ik ga er over nadenkenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat staat in de eerste post uitgelegd ook, maar je vult gewoon over 2 dagen je naam in bij de inteken post. Met je fok naam, en je wordfeud naam.
En dan kun je meedoen tegen allemaal fokkers.
Tofquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik speel te langzaam voor zo'n competietie
ik speel al los tegen div Fokkers
Ik heb deze maand ook wat langzaam gespeeld. Aankomende maand iets meer opletten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik speel te langzaam voor zo'n competietie
ik speel al los tegen div Fokkers
ik laat spelletjes steeds bijna verlopenquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb deze maand ook wat langzaam gespeeld. Aankomende maand iets meer opletten.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik laat spelletjes steeds bijna verlopen
Ik speel meer in groepen dan onlinequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik laat spelletjes steeds bijna verlopen
Liever 1 die kuren heeft dan 1 die het altijd doet?quote:
Eeeej Dquote:
Slaap lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |