meeste mannen (en vrouwen in andere vorm) doen dat dagelijks toch, lekker boeiendquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is je grens ja?
De info of iemand een fapje gaat doen
Fixedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:09 schreef Molo het volgende:
[..]
meeste mannen (en vrouwen in andere vorm) doen dat dagelijks toch, lekker
ach, zo schokkend is dat ook nietquote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:16 schreef Koen66 het volgende:
ik moest er maar eens een einde aan gaan maken
truste vrolijke damequote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:17 schreef Molo het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Ik ga ook slapen, doei!
Truste Koenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:16 schreef Koen66 het volgende:
ik moest er maar eens een einde aan gaan maken
lullig bakkie en ik zal zo even aan je dm voldoenquote:
koffie apparaat was nog niet opgewarmdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Ennnnn we zitten weer bij de huisartsheb ik de een na vroegste afspraak, lopen ze nu al uit
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
lullig bakkie en ik zal zo even aan je dm voldoen
herkenbaar, Erasmus doet dat ook...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Ennnnn we zitten weer bij de huisartsheb ik de een na vroegste afspraak, lopen ze nu al uit
Das niks. Mijn oude huisarts liep al uit als je de eerste wasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier was dat net ook al zo; gelukkig nu opgehouden.quote:
hier vol zonnigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
fietsiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier was dat net ook al zo; gelukkig nu opgehouden.
Ach, mijn net gemaaide grasveldje zal het wel prettig gevonden hebben
ouwequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |