Uh, dat water is morgen wel koud denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:51 schreef Butterflower het volgende:
S ligt er ook pas net in
Ze slaapt wel geloof ik.
Ik ben het badje aan het klaarmaken voor morgen!
Noh lekker is dat he! Ik had J ook vanmiddag vast na het buitenspelen bij mijn ouders in de tuin. Ik rook in zijn nekje en zei "je ruikt nu zó lekker naar buitenspeeljibbequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:56 schreef Franny_G het volgende:
I rook toen ik haar ophaalde uit het kdv helemaal naar zomer: naar de zonnebrandcreme vettig op haar huidje en zand uit de zandbak daaraan vastgekleefd.. Begin van de avond stuiterde ze van de energie maar toen ik haar naar bed bracht, was ze binnen een seconde weg. Moe en voldaan.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:40 schreef Butterflower het volgende:
Wij gebruiken de antilekrietjesbeker van Avent.
Dat gaat hier prima.
Hoe doet jullie kind als hij/zij een nachtmerrie heeft?
Vannacht en gisternacht had S er volgens mijn 1.
Ze huilt dan heel hard met haar ogen dicht en wil wel opgepakt worden maar probeert zich daarna wel los te wurmen. Als ze dan weer neergelegd of gezet wordt wil ze weer opgepakt worden.
Krijg ook geen contact met haar en wakker maken lukt moeilijk (is het uberhaupt verstandig om haar wakker te maken dan?)
Ze heeft het nooit eerder gehad en nu 2 avonden achter elkaar.
Herkent iemand dit? Is het een nachtmerrie of wat anders?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:16 schreef GotC het volgende:
Eten gaat hier meestal wel redelijk, al laat hij soms wel eten uit z'n mond vallen. Zal wel interessant voelen ofzo
Teva's ben ik wel tevreden over, maar ik ben makkelijk wb schoenenHet moest tegen water kunnen en hij moet er goed op lopen. Check!
Ik kreeg de tip om hem eerst met sokken erin een paar uur te laten lopen om de voeten eraan te laten wennen btw
Wup, welke beker hebben jullie nu? T. drinkt belachelijk veel maar ik word knetter van die 'antilek' bekersWorden die dingen wel getest door kinderen? Volgens mij niet.
M'n mini wordt groot! (Met Teva's)
DezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een leuke grote mini heb je![]()
Niets mis met nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:39 schreef Franny_G het volgende:
Wat vond je confronterend om te zien wat betreft de opvoeding, Fazz? Is het dat je dan gaat twijfelen aan je eigen aanpak, of dat je merkt dat je het echt niet eens bent met hoe je vriendinnen het doen?
Kan het me trouwens wel voorstellen hoor, ben gewoon nieuwsgierig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en even iets minder idyllisch: ze heeft al een aantal dagen veel dunne poepluiers. Ze is verder niet ziek en heeft er, op de soms wat geïrriteerde billetjes na, geen last van. Zou dit met doorkomende tandjes/kiezen te maken kunnen hebben? Tot dusver heb ik bij een doorkomend tandje niet echt veel gemerkt van dit soort bijverschijnselen."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Een oneindige stroom van snot al bijna een jaar. Ze ademt sinds 2 weken ongeveer soms met haar mond open, ook als er even geen snot in de neus lijkt te zitten. En ze snurkt heel erg.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:24 schreef Fazzoletti het volgende:
BF, waar heef S last van dat je een verwijzing hebt gekregen?
Nee dat duurt nog heeeeeel lang johquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:23 schreef Burdie het volgende:
ChantyBen je al bijna klaar voor Lucas z'n eerste verjaardag?
![]()
Dat klinkt niet goed nee, en ademen met mond open en snurken duidt toch wel op dat er iets dicht zit lijkt me zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Een oneindige stroom van snot al bijna een jaar. Ze ademt sinds 2 weken ongeveer soms met haar mond open, ook als er even geen snot in de neus lijkt te zitten. En ze snurkt heel erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb cadeautjes (die ik nog moet inpakken dat wel) en ik heb de taart geoefend en gekeurd. Ik heb versiering. De visite is uitgenodigd… Dus ik geloof dat ik alles wel op orde heb of vergeet ik iets fundamenteels voor een eerste verjaardag?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:15 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed nee, en ademen met mond open en snurken duidt toch wel op dat er iets dicht zit lijkt me zo.Hopelijk kan de KNO arts er wat mee.
Chanty, nog maar 5 dagen?![]()
Heb je alles al voorbereid?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb cadeautjes (die ik nog moet inpakken dat wel) en ik heb de taart geoefend en gekeurd. Ik heb versiering. De visite is uitgenodigd… Dus ik geloof dat ik alles wel op orde heb of vergeet ik iets fundamenteels voor een eerste verjaardag?
Lief die piekhaartjesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:38 schreef exode het volgende:
Ik vind het wel weer eens tijd voor foto's van B.
Vorige week gemaakt, snoepend van een paprika, spelend met DE water/zandtafel.
[ Bericht 4% gewijzigd door Butterflower op 16-06-2015 21:50:07 ]
Volgens mij heb je allesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb cadeautjes (die ik nog moet inpakken dat wel) en ik heb de taart geoefend en gekeurd. Ik heb versiering. De visite is uitgenodigd… Dus ik geloof dat ik alles wel op orde heb of vergeet ik iets fundamenteels voor een eerste verjaardag?
Haha, hier ook! Zou het een mannending zijn om er een zooi van te maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:54 schreef exode het volgende:
Bij jou staat alles op zijn plek Butter…..hier gaan de losse onderdelen door de tuin heen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:52 schreef Butterflower het volgende:
Het stond allemaal net. 5 minuten later lag bijna alles in het zwembad
Nog 2,5 weken en dan is het legaal!quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Hoe lang moet jij nog wachten tot je hier legaal mag posten Blue?![]()
En hoe was/waren je eerste werkdagen bij je nieuwe baan?!
Ssssstquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:39 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nog 2,5 weken en dan is het legaal!
Mijn nieuwe oude baan was terugkomen als in een warm bad.
Na 5,5 jaar voelde het vertrouwd voor mezelf maar ook voor oudcollega's en artsen (die laatsten zijn ook erg blij dat ik terug ben)
Was blij dat het vertrouwd was vanwege de slaapgebrek. Bij een compleet nieuwe baan is het nogal overweldigend met nieuwe info. En dat was nu minder het geval.
Mja ik vind het echt heel leuk om weer aan de slag te gaan maar ik heb zo'n hekel aan weer ergens helemaal moeten settelenquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:49 schreef BlueEyes het volgende:
Ontkenning![]()
Ga gewoon door met illegaal zijn: hoelang mag Lucas vandaag naar het KDV?
Dat herken ik hoor, ik had normaal buikpijn bij een baanwissel, zelfs afdelingswissel binnen het ziekenhuis. Maar dat had ik dit keer niet.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:53 schreef Chanty het volgende:
[..]
Mja ik vind het echt heel leuk om weer aan de slag te gaan maar ik heb zo'n hekel aan weer ergens helemaal moeten settelen
Van 9.30 - 15.30 uur. Maar ik heb een sollicitatiegesprek zometeen, ben waarschijnlijk net een kwartiertje later. Eens kijken hoe snel ik straks naar huis race
Oeh dat is ook al bijnaquote:Op donderdag 18 juni 2015 11:39 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Nog 2,5 weken en dan is het legaal!
Mijn nieuwe oude baan was terugkomen als in een warm bad.
Na 5,5 jaar voelde het vertrouwd voor mezelf maar ook voor oudcollega's en artsen (die laatsten zijn ook erg blij dat ik terug ben)
Was blij dat het vertrouwd was vanwege de slaapgebrek. Bij een compleet nieuwe baan is het nogal overweldigend met nieuwe info. En dat was nu minder het geval.
Nu maandag!!quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:23 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Oeh dat is ook al bijna![]()
Kan me voorstellen dat het wel scheelt dat niet alles nieuw is![]()
Chanty, wanneer is jouw eerste dag? Hoe vind L het op het kdv?
Ja een HELE gewoon. Gisteren ook al. Ik dacht dat ik het niet goed hoorde. Heb toch het idee dat hij dingen afkijkt. Hij kruipt namelijk ook ineens sinds maandagquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:14 schreef Franny_G het volgende:
Geweldig om zo'n foto te krijgen. Hij zit daar echt te stralen. Tof hoor. En wat las ik: een hele boterham?.
Kijk nog meer goed nieuws. Insmeren is idd dramaquote:Op donderdag 18 juni 2015 17:24 schreef Franny_G het volgende:
Kindjes kijken inderdaad heel veel van elkaar af, en ze volgen daar gewoon de gang van zaken en gaan dan makkelijk mee. Ik merk het ook aan I. Als ik haar voorheen wilde insmeren met zonnebrand was ze altijd aan het protesteren. Maar de afgelopen tijd heeft ze vaak op het kdv meegemaakt dat iedereen wordt ingesmeerd voor ze naar buiten gaan en nu vindt ze het ineens prima..
Het zijn toch echt kuddedieren al..
Maar nu staan alle lichten op groen voor een mooie combi werk en moederschap..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgenochtend brengen we B naar mijn moeder, we hebben vanaf 16:00 een feestje bij mijn zus die om de hoek van mijn moeder woont. Gaan wij lekker shoppen en lunchen in Breda. Past mijn moeder op en gaan we daarna met zijn allen naar het feestje toe. Zin in! heb afgelopen zaterdag de hele dag gemasseerd in de Amsterdam Arena en daar nogal veel VVV bonnen voor gehad, dus even spenden (jaja vooral aan B natuurlijk...zo werkt dat toch?)
En nog even klagen: kregen een briefje in de bus dat onze achterburen een feestje geven volgende week zaterdag. Vanaf 00:00 gaat de muziek zachterZachter? Wat dacht je van uit? Pfff wij en B slapen aan de achterkant en die mensen kennende wordt het een hoop lawaai. Normaal zouden we B dan aan de voorkant van het huis in de logeerkamer leggen en zelf oordopjes indoen maar ons nichtje komt logeren. (15 maanden jong) Die slaapt in de logeerkamer en slaapt vaak niet door. Daarnaast heeft ze nog nooit gelogeerd en hebben wij uberhaupt nog nooit op haar gepast....dus oordopjes lijkt me niet zo goed plan.
Ik baal hier echt van, netjes van het briefje maar ligt het aan mij of is het niet normaal dat je na 00:00 nog muziek gaat draaien buiten inclusief de stemmen die daar bovenuit willen komen?
Whoep whooo gefeliciteerd!!! En wat een veranderingen ook die afgelopen 5 jaarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:41 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik ben vandaag 5 jaar getrouwd en alweer 15 jaar samen met mijn. De kinderen gaan vanavond bij mijn zusje logeren en man en ik gaan uit eten en misschien zelfs naar de bioscoop.
Dit is echt voor het eerst in meer dan een jaar dat we echt iets samen gaan doen. Ik heb er nu al zin in.
Voor mijn gevoel zit er niet zoveel tijd tussen L en saar maar mijn kind wordt nog laaaaaaang geen 1 dus dat kan nietquote:Op vrijdag 19 juni 2015 22:50 schreef Chanty het volgende:
Klaar voor het feestje morgen. Het gaat gewoon echt gebeuren
Ja klopt, ik had er al vaker artikelen over gekezen. Ik denk dat het in dit geval ook gewoon een liefdesbeet was.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:39 schreef Moppert het volgende:
Sterker nog het bijten is waarschijnlijk instinct gedrag. Hebben veel ouders ook. Dat je zoveel liefde voelt dat je wel een hap uit iemand kan nemen. Even googlen geeft je mooie informatie erover.
Maar ook bij woede en frustratie is het heel normaal dat ze dat zo doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga morgen eens vragen of het fotoshop is of dat de snor echt is. En als ie echt is hoe lang ze er dan over gedaan hebben om al die kinderen zo op de foto te krijgen![]()
Maar ik denk toch dat het fotoshop is![]()
Hier kwamen er na de eerste meteen nog drie door!quote:Op maandag 22 juni 2015 11:31 schreef Burdie het volgende:
Fazz het is al bijna julimijn man is ook een maand vrij
!
Kuiken heeft zijn eerste kies, zijn we daar ook weer vanaf!.
quote:Op maandag 22 juni 2015 13:53 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Hier kwamen er na de eerste meteen nog drie door!
Ik heb om half zeven de laatste voeding gegeven en om kwart over drie even gekolfd omdat het anders toch pijnlijk zou worden. Had in een paar minuten 150 mlquote:Op maandag 22 juni 2015 20:46 schreef BlueEyes het volgende:
BF je meisje![]()
Chanty fijn! Hoe ging het kolven en hoe eet/drinkt je dreumes op het KDV?
Ubercutequote:Op maandag 22 juni 2015 21:20 schreef Franny_G het volgende:
Bf, wat stoer van haar! Wat ziet dat er grappig uit he, die eerste wankele stapjes?
Ja, heb als kind heel veel last gehad, ontwikkelde ook bronchitis omdat het heel lang niet duidelijk was waardoor ik het steeds benauwd kreeg en vol met snot zat. Hooikoorts, stof, huisdieren, hooi. En dan groeide ik op in een gezin met veel dieren, dus dat hielp niet. Mijn zus heeft ook vrij veel last hiervan en dan hebben wij ook een huid die heel gevoelig reageert, snel last van uitslag e.d. . Ik hoop maar dat I het niet zo erg krijgt als wij.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:35 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat sneu FrannyHeb je zelf veel allergieën?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:36 schreef Dot. het volgende:
Welkom hobbesje en Chanty!![]()
voor alle tandjes!
Oh, ik ben zo blij. We hebben een kdv gevonden dat zo past bij onsNa weer een vreemd verhaal bij ons huidig kdv heb ik toch nog maar even opnieuw gegoogled en er blijkt een biologisch kdv in de stad naast ons te zitten. En laat dat nu ook de stad zijn waar mijn vriend werkt! Niet zo 'zweverig' als antroposofisch, maar gewoon bewust omgaan met een kind, voeding, en het volgen van de behoefte (binnen kaders). Maar daar eten kinderen dus 3x per week warm tussen de middag, juist om de moeilijke avonden te vergemakkelijken
Wat ontzettend fijn!! Dat klinkt echt ideaal!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:36 schreef Dot. het volgende:
voor alle tandjes!
Oh, ik ben zo blij. We hebben een kdv gevonden dat zo past bij onsNa weer een vreemd verhaal bij ons huidig kdv heb ik toch nog maar even opnieuw gegoogled en er blijkt een biologisch kdv in de stad naast ons te zitten. En laat dat nu ook de stad zijn waar mijn vriend werkt! Niet zo 'zweverig' als antroposofisch, maar gewoon bewust omgaan met een kind, voeding, en het volgen van de behoefte (binnen kaders). Maar daar eten kinderen dus 3x per week warm tussen de middag, juist om de moeilijke avonden te vergemakkelijken
Wat goed! Warm eten doen ze bij ons kdv ook tussen de middag en dat is echt een uitkomst. Ze eten dan rond half 5 nog brood en de kindjes zijn dan eigenlijk klaar om naar bed te gaan als je ze ophaalt. Wij laten ze vaak nog wel iets met ons mee eten omdat we dat gezellig vinden, maar stel dat wij later zouden willen eten dan zou dat geen probleem zijn. Voor ons werkt dit erg goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:36 schreef Dot. het volgende:
voor alle tandjes!
Ohquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, heb als kind heel veel last gehad, ontwikkelde ook bronchitis omdat het heel lang niet duidelijk was waardoor ik het steeds benauwd kreeg en vol met snot zat. Hooikoorts, stof, huisdieren, hooi. En dan groeide ik op in een gezin met veel dieren, dus dat hielp niet. Mijn zus heeft ook vrij veel last hiervan en dan hebben wij ook een huid die heel gevoelig reageert, snel last van uitslag e.d. . Ik hoop maar dat I het niet zo erg krijgt als wij..
Oh ja echt, zitten die er nog steeds??quote:
Oh, dat is idd stuk. Gaat nooit meer over!quote:Op donderdag 25 juni 2015 17:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even een vraagje aan jullie,
Is het herkenbaar dat mini rond 11 maanden ineens slecht gaat slapen? Ze is ineens een paar x wakker s'nachts en overdag redden we met moeite 1 uurtje... is dit de 11 maanden sprong of een faaaaaase of is ze toch stuk
quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, dat is idd stuk. Gaat nooit meer over!.
Ik herken het zelf niet, maar weet nog van meiden van babyzwemmen die rond die tijd klaagden over slechte nachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ga ik ook heen als ze wat ouder is. Tof dat kuiken het zo leuk vond.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:15 schreef Burdie het volgende:
Omg wat is het Nijntje museum een aanrader! We zitten met een compleet afgedraaid maar enorm gelukkig jongetje in de auto terug naar huis, het was zo leuk! Aanrader, aanrader, aanrader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier laat ze even zien hoe het moet met de thee..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
In het Centraal Museum (tegenover het Dick Brunahuis) is nu een grote Nijntje-expositie, die blijft open tijdens de verbouwing van het Dick Brunahuisquote:Op zondag 28 juni 2015 17:54 schreef Franny_G het volgende:
Burdie, lekker genoten dus.. Misschien wil mijn vriend aankomende woensdag nog met haar gaan, anders stellen we het uit tot na de verbouwing daar.
Ik heb 'm net gepland voor dinsdagquote:Op zondag 28 juni 2015 14:15 schreef Burdie het volgende:
Omg wat is het Nijntje museum een aanrader! We zitten met een compleet afgedraaid maar enorm gelukkig jongetje in de auto terug naar huis, het was zo leuk! Aanrader, aanrader, aanrader!
Het sluit ook precies aan op de belevingswereld van kuiken.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:39 schreef Franny_G het volgende:
Ik zou willen dat ik 1 jaar was en mee mocht naar Nijntje, Burdie, Je vertelt het heel aanstekelijk..
Eigenlijk niet zo veel, behalve douchen met eucalyptus-douchegel en insmeren met (een klein beetje) eucalyptus-bodylotion. Sterkte, nare hoest is het. Ik heb hem zelf ook gehad.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:01 schreef WupWup het volgende:
Wat doen jullie tegen hoest bij dreumesjes? Ze heeft nu zo'n nare te pakken, elk kwartier zo ongeveer hoest ze zich wakker
Tijmsiroop, maar er is verder weinig tegen te doen. Beterschap!quote:Op maandag 29 juni 2015 11:01 schreef WupWup het volgende:
Wat doen jullie tegen hoest bij dreumesjes? Ze heeft nu zo'n nare te pakken, elk kwartier zo ongeveer hoest ze zich wakker
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Maar ik spreek met mijn kinderloze vriendinnen ook vooral af zonder kind. Dus een avond in een cafeetje bijkletsen bijvoorbeeld. Dan vertel ik wel over I, maar ik vind het dan juist ook prettig om het gewoon over mezelf te hebben, hoe het met mij is, gewoon zoals 'vroeger', even lekker egocentrisch zijn, samen met mijn vriendinnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:33 schreef exode het volgende:
Een hele andere vraag: merken jullie ook dat vriendschappen veranderen nu je een kind/kinderen hebt? Vooral onze kinderloze vrienden weten soms gewoon geen houding lijkt het wel. Wij zijn natuurlijk ook veranderd, maar ik vind het zo jammer. Voelt alsof wij meer moeite moeten doen.
Ja! Goed! Hoewel het nu wel een kleine frusti is.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:47 schreef Cwen het volgende:
[..]
Tijmsiroop, maar er is verder weinig tegen te doen. Beterschap!
Limone! Hoe is 't met M?
Klinkt tof, Exode!
Pfff... Wat is het warm. Ik ga zo lekker het zwembadje vol laten lopen!
Australiëquote:Op maandag 29 juni 2015 14:00 schreef Burdie het volgende:
@Dot, 't komt vast goed met je mannenStraks willen ze je er niet meer bij hebben
Nee hoor, gekheid
Ze zullen je vast missen. Waar ben je dat je zo lang van huis bent? Wel gezellig met stappen, wijn, zon, zwembad en lekkere kerels enzo?
Of is het
werk
?
@Exode, een geslaagde meet dusHoe was het om andere mm/vv ouders te ontmoeten? Gezellig? En buitenspelenviesworden:
![]()
![]()
. Het was er ook perfect weer voor gisteren (en vandaag weer trouwens).
Vriendschappen had ik al niet zoveel, dus daar is weinig in veranderd![]()
.
@Wup, dropjes voeren?Nee, geen idee eigenlijk, maar wel lastig
. Hoop voor haar dat het snel over is!
@Cwen, goed idee, zwembad!
@Franny, egocentrisch is dat toch niet? Je bent toch ook gewoon Franny, en niet alleen maar mammy?![]()
@Limone, M met humor! Wel tof dat ze je luier regelmatig even checkt
.
Envoor je relaas in Z&G, altijd lastig als het even niet zo loopt als je wilt (waarom ga je stoppen met je bedrijf eigenlijk?)
Hier ligt er eentje in bed om zijn Grote Liefde te roepen, de dochter van de gastouder waar hij helemaal hoteldebotel verliefd op is![]()
.
Zou je ook vaker weg willen, of is het wel prima zo?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:22 schreef exode het volgende:
Het is meer het 'niet meer gevraagd worden voor veel dingen' waar ik last van heb.
Ik merk wel dat ik het fijn vind om vaker thuis te zijn. Gewoon lekker met zijn 3en. En we werken allebei veel dus dan koester je de momenten als gezin. Maar ja ik zou wel wat vaker 'leuke' dingen willen doen. Ik moet dat ook gewoon wat laten merken, het gaat ook om mij....moet ook wat veranderen. Lastig hoor dat combineren van werken, mama zijn en sociaal leven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:41 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Zou je ook vaker weg willen, of is het wel prima zo?
Yay! Hoe laat werd ze wakker?quote:
Heb je vervolgens hún ook gevraagd om bij jullie te komen zitten?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:31 schreef exode het volgende:
Met de parkdag was het voor ons even extra duidelijk, ze vroegen ons wel mee, maar wij gaven aan dat het voor ons niet handig was. Waar wij zaten was ruimte voor B om te rennen en spelen, waar zij gingen staan was het hutjemutje en stonden er bierglazen etc op de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is hier trouwens wel een probleempje met zonnehoedjes. Die wil I absoluut niet op. Maar dan ook echt absoluut niet. Ze rukt het meteen af. En ook als ik er een knoop in leg, blijft ze net zo lang rukken en trekken, en ondertussen schreeuwen, tot het eraf is. Aangezien ze nog geen grote bos met haar heeft als bescherming tegen de zon, vind ik dat niet zo handig allemaal."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
In Utrecht zit een mooi stadstrand, maar daar zal half Utrecht wel te vinden zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:45 schreef exode het volgende:
Franny, hou op met die leuke foto's! Wat een fijne foto.
Hier is het andersom, B is boos als hij buiten geen pet op heeft. Als ik hem van zijn hoofd haal, gaat hij gillen....
StrandHet wordt zaterdag 40 graden zag ik en heel 030 zit in Utrecht dus wij gaan ergens in de buurt naar het 'strand'. Zal wel rustig zijn....denk ik.
En heel wat anders: net officieel te horen gekregen dat ik mijn baan houd.EINDELIJK, na 1,5 jaar onzekerheid, ik ben opgelucht.
Het wordt volgende week... Kreeg onverwacht visitequote:
Meestal wel ja, maar overleg het anders even.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het goed gegaan is Cwen.
Sac liep niet zo met d'r hoofd tegen de zijkant van de deur ik verwacht ook een blauwe plek daar. Ze huilde ook echt heel hard en ik zag het gebeuren![]()
Een andere vraag voor de moeders waarvan de kinderen naar het kdv gaan. Als je kind waterpokken heeft mag hij/zij dan komen geen koorts ed.? En vooral als het na een week nog maar 2 hele kleintjes op een arm zijn.
Goed van je vrouw!quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:23 schreef exode het volgende:
Wat fijn dat het goed ging Cwen!
Heel veel plezier Fazz, geniet ervan met zijn 3tjes!
KDV is drama nu, ze hebben geen plek op donderdag.....nu is de directie van de school ermee bezig. (in overleg met directie KDV) Wij hebben gezegd dat ik net mijn dag heb omgezet en ik niet zomaar weer kan wisselen. (is ook deels waar, mijn manager ziet me aankomen) Mijn vrouw houdt haar poot nu stijf en dat vind ik heel knap van haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was weer even een I update..
.
Waar is Nikki eigenlijk? Lang niet hier gezien?"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Heel bekend! Hier is het ook 'Ellie beker jaaaaa' en 'sappie' en 'kaassie'. Maar ook 'Papaaa? Buiten?' incl klemtoon en ik moet daat steeds zo om lachenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Dank damesEn uhmmm kat?
Onze kleine kan ook al behoorlijk veel woordjes en maakt ook al combinaties. Al is dat meestal wanneer hij iets niet wil. Gisteren nog mijn vriendin: "Zal mama jou even bij oma op schoot zetten?"
Kleine: "Mama oma nee, mama oma neeeeeeeeeeeeeeej" inclusief traanKleine aansteller
![]()
Verder maakt hij van de woorden iets wat eindigt op ie, dus bank is bankie, flesje melk is melkie etc. Vind het wel erg grappig
Die heet Rossiquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Dank damesEn uhmmm kat?
Onze kleine kan ook al behoorlijk veel woordjes en maakt ook al combinaties. Al is dat meestal wanneer hij iets niet wil. Gisteren nog mijn vriendin: "Zal mama jou even bij oma op schoot zetten?"
Kleine: "Mama oma nee, mama oma neeeeeeeeeeeeeeej" inclusief traanKleine aansteller
![]()
Verder maakt hij van de woorden iets wat eindigt op ie, dus bank is bankie, flesje melk is melkie etc. Vind het wel erg grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |