abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153727602
Gelukkig nooit bijtincidenten gehad tot nu toe. Maar verhaal halen lijkt me inderdaad raar.

Goed geregeld Exode!

Vanmorgen zouden we met z'n viertjes uit gaan ontbijten. Helaas had ik 's morgens een kacheltje aan de borst. Gelukkig konden opa en oma even oppassen en zijn we alleen met kleuter geweest. Toch gek om te doen. Maar wel even gevierd dat we alweer acht jaar getrouwd zijn. O+ kleuter vond het maar stil zonder d'r zusje, maar ook wel even leuk. J is vandaag drie uur wakker geweest en drinkt nu. Ben benieuwd hoe de nacht zal gaan. Hoop dat de koorts minder wordt.
  zondag 21 juni 2015 @ 21:09:15 #152
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153728334
Dreumes Lucas in tha house 8-)

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_153728407
Kursor wat sneu dat je een zieke mini hebt. -O- Hopelijk knapt ze snel weer op. :*

Chanty wat is L toch leuk! O+
pi_153728588
*O* , Chanty! En succes morgen!

Hoop voor je mee, Kursor!

Wij hadden een fijne vaderdag, met klassiek ontbijtje op bed en knutselding van het KDV met op het cadeaupapier geschreven: Voor mijn liefste papa, van Isolode :D
Achja, als je tien van die cadeautjes van een tekstje moet voorzien met krijsende dreumesjes om je heen dan gebeurt dat natuurlijk zomaar. :P .

Vanmiddag hadden we fotoshoot met de schoonfamilie als cadeautje voor schoonouders die 50 jaar getrouwd zijn. Nou, er is in ieder geval eentje van ons die overal stralend opstaat. Zij vindt alle sociale happenings fantastisch. _O_ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153728922
Wat naar Kursor. Ik hoop dat ze snel weer opknapt.

Slim opgelost Exode!

Mabawa en Nikki op datenight (niet samen natuurlijk oO< )

En jarige Lucas *O* O+

Hier een rustige vaderdag gehad. Ik moet steeds zo lachen om het cadeautje van het kdv. Ik vind snorren echt stom, maar dit vind ik dan weer grappig :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen eens vragen of het fotoshop is of dat de snor echt is. En als ie echt is hoe lang ze er dan over gedaan hebben om al die kinderen zo op de foto te krijgen _O-
Maar ik denk toch dat het fotoshop is oO<
  zondag 21 juni 2015 @ 21:36:50 #156
73386 Fazz
onderweg
pi_153729223
Ah volgende week dus Exode, ik dacht dat het dit weekend al bal was ;) Goed opgelost toch zo.

Nikki, lineaushof ga ik dus schrappen van m'n potentiėle uitjes voor nu :P

Leuk om te lezen over de vaderdag O+ Wij gaan hopelijk ergens deze week in de herkansing, vriend moest vrijdag weer urgent weg voor werk -O- Hopelijk is hij er eind deze week weer, met als heerlijk vooruitzicht dat hij de hele maand juli vrij is *O* ik alleen niet :+

Hoe gaat het nu met J Kursor, nog steeds koorts? Beterschap iig :*

Chanty, een officieel welkom! *O*
pi_153741370
Ah wat naar Kursor! gaat het weer wat beter?
Joepie voor dreumes Lucas!
Ah wat vervelend Fazz, gelukkig is hij in juli lekker vrij.

Ik zit ondertussen op zolder te wachten tot de vloer beneden droog is (huisvrouwenpraat alert). Even wat filmpjes op de iPad zetten voor de vakantie. Vandaag is B weer extra bij het KDV, ik masseer de hele dag en in de pauzes ertussen ben ik dus een huisvrouw. :9

Nog 3 weekjes en dan vakantieeeeee, zo aan toe en zo veel zin in.
  maandag 22 juni 2015 @ 11:31:49 #158
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153741441
Fazz het is al bijna juli *O* mijn man is ook een maand vrij O+!

Kuiken heeft zijn eerste kies, zijn we daar ook weer vanaf! *O*.

Huisvrouwenboks, exode! ;). Ik ben vandaag ook druk aan de schoonmaak. En afgelopen week ook al. Fijn voordeel: ik kwam nog wat spulletjes tegen om te verkopen, dat vindt kuikens spaarpot niet erg ;).
KuikenGuppy
pi_153741616
Yeah Burdie! Ik vertoon nu schoonmaak ontwijkend gedrag….de badkamer schreeuwt om een sopje, maar ik ben in plaats van aan het poetsen nu de iPhone met nieuwe muziek aan het volgooien. iPad is vakantie klaar (lees vol Teletubbies, brandweer Sam, Bert en Ernie en Koekeloere) c_/ SSSTTTTT

Oh en ik vergeet helemaal: B doet de Teletubbies nu echt na. :D Zegt hij eerst 'ssssst' met zijn vinger voor zijn mond en dan met grote glinsterogen 'Boe!'. Echt veeg me op…en zo trots als hij is als je 'schrikt'.
  maandag 22 juni 2015 @ 11:41:02 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153741651
Teletubbies ;(.

Kuiken heeft ze eens per ongeluk gezien en vond ze toen best leuk, maar ik probeer ze te mijden.

Wel leuk die reactie van B O+.
KuikenGuppy
pi_153741735
Ik dacht ze ook te kunnen ontwijken, maar Teletubbies is het enige wat hij echt leuk vindt. Sesamstraat vindt hij 1 minuut leuk bijvoorbeeld. Hij kijkt niet zo vaak tv, maar soms is het wel even makelijk.
Wat kijkt Kuiken graag?

Hij roept nu ook de hele tijd 'iajeha' van het liedje 'papagaaitje leef je nog…', muziek staat wel vaak op namelijk. _O- En B stond gisteren in de auto op repeat met 'opa opa opa opa opa opa'.
  maandag 22 juni 2015 @ 11:47:54 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153741827
Kuiken kijkt graag naar Nijntje, Mickey Mouse clubhuis (alleen het intro), Tik Tak of Lotte & Max. Iets anders zetten we eigenlijk nooit op voor hem. Vind het wel prima zo ;).

Hier wordt heel haar NIIIIIIIIIIIJN geroepen als hij Nijntje wil zien (of zingen) en dan heel zachtjes 'ie' er achteraan, gevolgd door: "ta-taa" :')
KuikenGuppy
pi_153741892
HIHI Burdie!
TikTak gaan we ook maar eens proberen :)
Voetbal vindt hij ook wel leuk overigens, vooral om voor mama's neus te gaan staan.

iPhone nu ook vol, ik heb geen smoesjes meer. Schoonmaakse nog Burdie!
pi_153745053
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 11:31 schreef Burdie het volgende:
Fazz het is al bijna juli *O* mijn man is ook een maand vrij O+!

Kuiken heeft zijn eerste kies, zijn we daar ook weer vanaf! *O*.

Hier kwamen er na de eerste meteen nog drie door!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 22 juni 2015 @ 14:02:23 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153745305
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 13:53 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Hier kwamen er na de eerste meteen nog drie door!
:o :o :o
Ik voel wel allemaal bonken zitten, dus wie weet.
Tanden kreeg 'ie ook steeds in setjes van twee/drie :P.
KuikenGuppy
pi_153746576
Ik had het ook niet meteen door, totdat I heel hard huilde, haar mond wagenwijd open zette en ik bovenin ineens witte puntjes zag. ;( .

We waren gisteren op een boerderij en I heeft wat in het hooi gezeten. Vanochtend had ze duidelijk een allergische reactie: rode oogjes, en haar huid ook helemaal rood en geirriteerd. Vrees dat ze dat van mij heeft...
  maandag 22 juni 2015 @ 18:24:11 #167
52229 Chanty
pi_153752335
Werkende moeder groet u :W Wat is het fijn om weer bezig te zijn zeg O+ Ik heb Lucas niet eens gemist. Hoewel toen ik bijna thuis was, het ook niet snel genoeg kon gaan. Dat gezichtje lichtte helemaal op O+
pi_153753418
Klinkt fijn Chanty! En herkenbaar, tijdens het werken mis ik M ook nauwelijks. Maar als ik dan bijna thuis ben kan ik echt niet wachten om hem te knuffelen. O+
pi_153754635
Chanty wat fijn dat het zo goed ging. ^O^
pi_153755622
Fijn Chanty!

Hier net de oorzaak ontdekt van het wat mindere eten en slapen hopelijk oO< , kies nummer 3 is door!
En....................... ze loopt! 8 hele stappen werden er net zomaar gezet. En daarna deed ze het nog een keer.
Mijn kleine baby O+
  maandag 22 juni 2015 @ 20:38:13 #171
52229 Chanty
pi_153755853
Wow wat goed bf *O*
pi_153755968
Butter wat knap van haar! *O*
pi_153756179
BF je meisje *O*

Chanty fijn! Hoe ging het kolven en hoe eet/drinkt je dreumes op het KDV?
  maandag 22 juni 2015 @ 21:17:21 #174
52229 Chanty
pi_153757242
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2015 20:46 schreef BlueEyes het volgende:
BF je meisje *O*

Chanty fijn! Hoe ging het kolven en hoe eet/drinkt je dreumes op het KDV?
Ik heb om half zeven de laatste voeding gegeven en om kwart over drie even gekolfd omdat het anders toch pijnlijk zou worden. Had in een paar minuten 150 ml :o ben toen maar gestopt want de bedoeling is dat ik straks de hele dag zonder kolven kan. En vandaag was manlief voor het eerst de hele dag thuis met Lucas. Heeft voor zijn doen goed gegeten :) morgen gaat hij naar het kdv.
pi_153757361
Bf, wat stoer van haar! Wat ziet dat er grappig uit he, die eerste wankele stapjes?

Klinkt allemaal heel goed, Chanty!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')