Australiëquote:Op maandag 29 juni 2015 14:00 schreef Burdie het volgende:
@Dot, 't komt vast goed met je mannenStraks willen ze je er niet meer bij hebben
Nee hoor, gekheid
Ze zullen je vast missen. Waar ben je dat je zo lang van huis bent? Wel gezellig met stappen, wijn, zon, zwembad en lekkere kerels enzo?
Of is het
werk
?
@Exode, een geslaagde meet dusHoe was het om andere mm/vv ouders te ontmoeten? Gezellig? En buitenspelenviesworden:
![]()
![]()
. Het was er ook perfect weer voor gisteren (en vandaag weer trouwens).
Vriendschappen had ik al niet zoveel, dus daar is weinig in veranderd![]()
.
@Wup, dropjes voeren?Nee, geen idee eigenlijk, maar wel lastig
. Hoop voor haar dat het snel over is!
@Cwen, goed idee, zwembad!
@Franny, egocentrisch is dat toch niet? Je bent toch ook gewoon Franny, en niet alleen maar mammy?![]()
@Limone, M met humor! Wel tof dat ze je luier regelmatig even checkt
.
Envoor je relaas in Z&G, altijd lastig als het even niet zo loopt als je wilt (waarom ga je stoppen met je bedrijf eigenlijk?)
Hier ligt er eentje in bed om zijn Grote Liefde te roepen, de dochter van de gastouder waar hij helemaal hoteldebotel verliefd op is![]()
.
Zou je ook vaker weg willen, of is het wel prima zo?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:22 schreef exode het volgende:
Het is meer het 'niet meer gevraagd worden voor veel dingen' waar ik last van heb.
Ik merk wel dat ik het fijn vind om vaker thuis te zijn. Gewoon lekker met zijn 3en. En we werken allebei veel dus dan koester je de momenten als gezin. Maar ja ik zou wel wat vaker 'leuke' dingen willen doen. Ik moet dat ook gewoon wat laten merken, het gaat ook om mij....moet ook wat veranderen. Lastig hoor dat combineren van werken, mama zijn en sociaal leven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:41 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Zou je ook vaker weg willen, of is het wel prima zo?
Yay! Hoe laat werd ze wakker?quote:
Heb je vervolgens hún ook gevraagd om bij jullie te komen zitten?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:31 schreef exode het volgende:
Met de parkdag was het voor ons even extra duidelijk, ze vroegen ons wel mee, maar wij gaven aan dat het voor ons niet handig was. Waar wij zaten was ruimte voor B om te rennen en spelen, waar zij gingen staan was het hutjemutje en stonden er bierglazen etc op de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is hier trouwens wel een probleempje met zonnehoedjes. Die wil I absoluut niet op. Maar dan ook echt absoluut niet. Ze rukt het meteen af. En ook als ik er een knoop in leg, blijft ze net zo lang rukken en trekken, en ondertussen schreeuwen, tot het eraf is. Aangezien ze nog geen grote bos met haar heeft als bescherming tegen de zon, vind ik dat niet zo handig allemaal."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
In Utrecht zit een mooi stadstrand, maar daar zal half Utrecht wel te vinden zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:45 schreef exode het volgende:
Franny, hou op met die leuke foto's! Wat een fijne foto.
Hier is het andersom, B is boos als hij buiten geen pet op heeft. Als ik hem van zijn hoofd haal, gaat hij gillen....
StrandHet wordt zaterdag 40 graden zag ik en heel 030 zit in Utrecht dus wij gaan ergens in de buurt naar het 'strand'. Zal wel rustig zijn....denk ik.
En heel wat anders: net officieel te horen gekregen dat ik mijn baan houd.EINDELIJK, na 1,5 jaar onzekerheid, ik ben opgelucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |