Ga ik ook heen als ze wat ouder is. Tof dat kuiken het zo leuk vond.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:15 schreef Burdie het volgende:
Omg wat is het Nijntje museum een aanrader! We zitten met een compleet afgedraaid maar enorm gelukkig jongetje in de auto terug naar huis, het was zo leuk! Aanrader, aanrader, aanrader!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier laat ze even zien hoe het moet met de thee..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
In het Centraal Museum (tegenover het Dick Brunahuis) is nu een grote Nijntje-expositie, die blijft open tijdens de verbouwing van het Dick Brunahuisquote:Op zondag 28 juni 2015 17:54 schreef Franny_G het volgende:
Burdie, lekker genoten dus.. Misschien wil mijn vriend aankomende woensdag nog met haar gaan, anders stellen we het uit tot na de verbouwing daar.
Ik heb 'm net gepland voor dinsdagquote:Op zondag 28 juni 2015 14:15 schreef Burdie het volgende:
Omg wat is het Nijntje museum een aanrader! We zitten met een compleet afgedraaid maar enorm gelukkig jongetje in de auto terug naar huis, het was zo leuk! Aanrader, aanrader, aanrader!
Het sluit ook precies aan op de belevingswereld van kuiken.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:39 schreef Franny_G het volgende:
Ik zou willen dat ik 1 jaar was en mee mocht naar Nijntje, Burdie, Je vertelt het heel aanstekelijk..
Eigenlijk niet zo veel, behalve douchen met eucalyptus-douchegel en insmeren met (een klein beetje) eucalyptus-bodylotion. Sterkte, nare hoest is het. Ik heb hem zelf ook gehad.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:01 schreef WupWup het volgende:
Wat doen jullie tegen hoest bij dreumesjes? Ze heeft nu zo'n nare te pakken, elk kwartier zo ongeveer hoest ze zich wakker
Tijmsiroop, maar er is verder weinig tegen te doen. Beterschap!quote:Op maandag 29 juni 2015 11:01 schreef WupWup het volgende:
Wat doen jullie tegen hoest bij dreumesjes? Ze heeft nu zo'n nare te pakken, elk kwartier zo ongeveer hoest ze zich wakker
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Maar ik spreek met mijn kinderloze vriendinnen ook vooral af zonder kind. Dus een avond in een cafeetje bijkletsen bijvoorbeeld. Dan vertel ik wel over I, maar ik vind het dan juist ook prettig om het gewoon over mezelf te hebben, hoe het met mij is, gewoon zoals 'vroeger', even lekker egocentrisch zijn, samen met mijn vriendinnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:33 schreef exode het volgende:
Een hele andere vraag: merken jullie ook dat vriendschappen veranderen nu je een kind/kinderen hebt? Vooral onze kinderloze vrienden weten soms gewoon geen houding lijkt het wel. Wij zijn natuurlijk ook veranderd, maar ik vind het zo jammer. Voelt alsof wij meer moeite moeten doen.
Ja! Goed! Hoewel het nu wel een kleine frusti is.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:47 schreef Cwen het volgende:
[..]
Tijmsiroop, maar er is verder weinig tegen te doen. Beterschap!
Limone! Hoe is 't met M?
Klinkt tof, Exode!
Pfff... Wat is het warm. Ik ga zo lekker het zwembadje vol laten lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |