abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juni 2015 @ 09:27:01 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153660280
Briefje of geen briefje, ze mogen zonder ontheffing niet na 22 uur herrie maken. Als je er na die tijd last van hebt, kan je de politie bellen. Hoewel dat misschien niet bevorderlijk is voor de relatie met betreffende buren ;).
KuikenGuppy
pi_153660542
Leuk vooruitzicht Exode! Niet dat feestje van de buren, maar dat andere. ;) Ik vind het netjes van de buren dat ze een briefje in de bus doen. Ik maak er zelf nooit een probleem van, maar dat komt voornamelijk omdat er naast mij een bom kan ontploffen en dan slaap ik er nog doorheen. :@

Over het bijten, ja het gebeurt regelmatig dat ouders willen weten wie het gedaan heeft, soms zelfs om 'verhaal' te kunnen halen bij de ouders van het kind. Het wordt overigens niet verteld, vooral ter bescherming van het bijtende kindje. Ik zit in de oudercommissie en daar hoor je nog weleens wat. ;) Ik vind het echt bizar dat ouders er zo'n hele heisa van maken. :?

Ik ben vandaag 5 jaar getrouwd en alweer 15 jaar samen met mijn (8>. De kinderen gaan vanavond bij mijn zusje logeren en man en ik gaan uit eten en misschien zelfs naar de bioscoop. :o Dit is echt voor het eerst in meer dan een jaar dat we echt iets samen gaan doen. Ik heb er nu al zin in. O+
  vrijdag 19 juni 2015 @ 09:58:12 #128
73386 Fazz
onderweg
pi_153660825
Gefeliciteerd met je vrouw Exode!

Nikki, gefeliciteerd met je jubileum! ^) Gezellig samen er op uit :)

F is ook wel eens met een bijtafdruk thuis gekomen, ik kon de tanden gewoon tellen :X Hier waren de leidsters ook heel verontschuldigend maar ik sta er hetzelfde in als jij; het kan gewoon gebeuren.

Oeh, lastig Exode, dat feestje. Kun je de buren niet aanspreken hierover? Beter vooraf bespreken dan achteraf klagen toch ;)

Maandag al Chanty :o echt super dat L het zo goed doet, dan kun je hem met een gerust hart daar achterlaten :)

Fje kwam gister zo moe van het kdv dat hij voor het eten eerst nog een uur heeft geslapen. Bedtijd 's avonds schoof zo ook een uurtje op maar de nacht ging verder gelukkig prima :)
Klimmen is het weer helemaal, hij gebruikt nu zelfs hulpmiddelen om op de tafel te klimmen :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153660894
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 09:41 schreef _NIKKI_ het volgende:

Ik ben vandaag 5 jaar getrouwd en alweer 15 jaar samen met mijn (8>. De kinderen gaan vanavond bij mijn zusje logeren en man en ik gaan uit eten en misschien zelfs naar de bioscoop. :o Dit is echt voor het eerst in meer dan een jaar dat we echt iets samen gaan doen. Ik heb er nu al zin in. O+
Whoep whooo gefeliciteerd!!! En wat een veranderingen ook die afgelopen 5 jaar O+
Date night he. Skip de film joh, anders kun je niet lekker uit eten. Met de tijden van de bios komt dat meestal niet lekker uit. Lekker borrelen en een fijn restaurant op fietsafstand.

(Vind film altijd fijne ontspanning maar je komt nog niet tot een fijn gesprek he, daar heb ik zelf altijd het meest behoefte aan als we samen weg gaan)

Veel plezier in ieder geval!
Met een meidenkwartet
pi_153661101
De buren maken vaker lawaai, types muziek draaien in de tuin als het 30 graden is en iedereen buiten zit.

Ik denk ook niet dat ze een boodschap hebben aan ons dilemma. Als ons nichtje niet kwam logeren zou ik het ook echt amper een issue vinden. B zoals gezegd aan de voorkant van het huis en wij oordoppen in.

Ik kijk het gewoon aan en bel 0800 wel als het erg is }:|
pi_153664345
Oh fazz, z'n mooie retro garage! :o . ;) . Lekker bezig. Volgens mij heeft I dezelfde romper aan vandaag. De schoentjes die je voor hem hebt gekocht vind ik trouwens super leuk!

Nikki, van harte, geniet ervan met je (8> .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153665610
Mijn kind is kapot.
Ligt al 3 uur te slapen in de MC.
Ben bij de Intratuin geweest en daar heeft ze niks van gemerkt :')
Nu al 2½ uur thuis en ze slaapt dus nog.
Ik had vanalles kunnen doen maar zit op de bank te niksen oO<
pi_153666241
Yeaaaah gefeliciteerd Nikki! Geniet van jullie avond!
  vrijdag 19 juni 2015 @ 22:50:44 #134
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153680771
Klaar voor het feestje morgen. Het gaat gewoon echt gebeuren :o
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_153681400
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 22:50 schreef Chanty het volgende:
Klaar voor het feestje morgen. Het gaat gewoon echt gebeuren :o
Voor mijn gevoel zit er niet zoveel tijd tussen L en saar maar mijn kind wordt nog laaaaaaang geen 1 dus dat kan niet :+
S. 2014
J. 2016
pi_153681481
Veel plezier morgen chanty!
Vergeet niet te genieten
pi_153685382
Thanks voor de felicitaties dames. O+ Ik heb een geweldige avond gehad samen met (8> . Eerst heerlijk gegeten en daarna naar de bioscoop geweest voor een verstand op 0 en gewoon kijken film, Jurrassic World dus. :+

Vanmiddag hebben we ook een klein feestje met de kinderen gevierd in Linneaushof. T en S hebben zich prima vermaakt in de dreumessenspeeltuin. Als ik ze dan zo bezig zie dan realiseer ik me hoe hard het gaat en hoe groot ze al zijn. O+ Al met al had ik me echt geen betere dag kunnen wensen. O+

En nu is het best wel bedtijd. :z
pi_153686802
Klinkt heel fijn Nikki!!
Chanty veel plezier vandaag!

Wij zijn gisteren naar Pitch Perfect 2 geweest, erg hard gelachen. Wat was dat lang geleden met zijn 2tjes naar de bios. B sliep uiteraard al die tijd als een roos dus de oppas wil wel vaker komen, hihi. (Vriendin)
pi_153686857
Veel plezier vandaag Chanty!! Dat het maar een prachtig feestje voor L mag worden :*

Leuk Nikki! Hier vanavond datenight, M gaat bij mijn moeder slapen en wij bios en hapje eten. En slapen, slapen en slapen... :')

Mijn dreumes springt! :o Echt met 2 voetjes van de vloer! Hij vindt het een nieuwe dansje, dus als dan eindelijk 'Tieta' = Dans met tante Rita :') opstaat dan wordt er gesprongen en rondjes gedraaid :D
pi_153687251
Chanty heel veel plezier vandaag!

Exode ook al een fijne avond gehad met je vrouw. O+

Mabawa veel plezier vanavond. En slaapze! :z
Wat knap dat M springt!

Ik ben pas net wakker. :o Ik heb nog niets gehoord van mijn zusje, dus het zal allemaal wel op rolletjes lopen. :) Mijn zusje ziet de kinderen (bijna) dagelijks, zij is eigenlijk gewoon een soort verlengde van mij, daarom maak ik me geen moment zorgen en dat is echt fijn.

Ik had toch gezegd dat S gebeten was op het kdv en dat ik me er niet druk om maakte. Guess what, toen mijn man en ik net 5 minuten weg waren bij mijn zusje gisteren besloot T een hapje van L te willen nemen. L zat gewoon te spelen en T viel zo vanuit het niets aan. Hij heeft vast het goede voorbeeld op het kdv gezien. :X
pi_153688332
Chanty, gefeliciteerd en een fijne dag voor jullie!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 20 juni 2015 @ 13:39:44 #142
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_153691109
Sterker nog het bijten is waarschijnlijk instinct gedrag. Hebben veel ouders ook. Dat je zoveel liefde voelt dat je wel een hap uit iemand kan nemen. Even googlen geeft je mooie informatie erover.

Maar ook bij woede en frustratie is het heel normaal dat ze dat zo doen :)
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_153693179
Van harte Chanty met je jarige Lucas *O*
pi_153697988
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 13:39 schreef Moppert het volgende:
Sterker nog het bijten is waarschijnlijk instinct gedrag. Hebben veel ouders ook. Dat je zoveel liefde voelt dat je wel een hap uit iemand kan nemen. Even googlen geeft je mooie informatie erover.

Maar ook bij woede en frustratie is het heel normaal dat ze dat zo doen :)
Ja klopt, ik had er al vaker artikelen over gekezen. Ik denk dat het in dit geval ook gewoon een liefdesbeet was.

Ik ben niet meer gewend aan veel slaap. Ik heb het lange uitslapen gelijk moeten bekopen met een hele dag hoofdpijn. Precies de hoofdpijn die ik pre kinderen ook altijd had als ik te lang in bed gebleven was. Kortom, ik moet maar blij zijn dat de kinderen me zo vroeg wekken, scheelt me een hoop hoofdpijn. ;)

Chanty hebben jullie een leuke dag gehad?
  zaterdag 20 juni 2015 @ 20:55:00 #145
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153700948
Morgen post ik hier legaal :X

We hebben een leuke maar heeel vermoeiende dag gehad. Voor Lucas was het allemaal wel heel erg druk dus morgen rustig met zijn drietjes genieten O+. Mijn baby slaapt nu een morgen haal ik een dreumes uit bed. Ik ben er toch emo van.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:53:26 #146
73386 Fazz
onderweg
pi_153702444
Gefeliciteerd Chanty! *O* Fijn dat het zo leuk is geweest vandaag :)

Klinkt als een leuke dag Nikki! Wist niet dat de Lineaushof ook voor dreumesen leuk is, ben er denk al 20 jaar niet geweest :+

Springende M :D Wat leuk dat hij springt en danst O+

Exode, succes met de feestende buren vanavond, hopelijk valt het mee ;)

Hier ook een leuke dag gehad. Met mini-round-robin meet. Was heel gezellig! F deed het ook goed, zelf de glijbaan opklimmen en achteruit naar beneden :D En tussendoor even een kus geven aan S van Butter O+
pi_153704187
Chanty wat is dat jaar hard gegaan. Ik leefde vorig jaar zo mee met je. Ik vond en vind het zo knap hoe jij helemaal voor een natuurlijke bevalling probeerde te gaan.

Fazz, Linneaushof is helemaal niet zo leuk voor dreumessen hoor. Ik denk dat het pas leuk is vanaf een jaar of 3-4. We gingen ook eigenlijk meer voor L. De dreumessen hebben wel rondgewandeld in de peuterspeeltuin, maar daar staan maar 5 speeltoestellen. Het stelt dus echt niet veel voor. Het zegt ook wel wat dat kinderen tot 2 jaar gratis zijn, ze hebben er simpelweg niet zo heel veel aan.

Ik heb vanavond een abonnement op de indoor speeltuin in het dorp naast ons dorp gekocht. Na een hele week twijfelen toch de knoop maar doorgehakt. L springt vast een gat in de lucht als ze het hoort. Voor de dreumessen is er ook voldoende speelgelegenheid dus we zijn komende winter vast vaak te vinden in de 'kinderhel'. :D
pi_153710071
Gefeliciteerd met je dreumes Chanty!! *G*

Liefdebeetjes O+
Ik heb een filmpje van mijn vader die met M. aan het dansen is, nadat M. even heel verdrietig was. Heel lang zijn ze op redelijk rustige muziek aan het dansen, m. ontspant helamaal en valt bijna in slaap. En ineens bijt hij mn vader in zn schouder. Het moment was hilarisch maar ik vond het vooral heel vertederend O+
pi_153710289
Mabawa dat is inderdaad ook gewoon een liefdesbeetje. O+ :D T heeft vanmorgen ook weer gebeten. Hij zat gewoon te spelen in bad en beet toen zijn papa in zijn grote teen. We moeten het geloof ik toch maar even in de gaten gaan houden, want ondanks dat het uit liefde/frustratie is, is het natuurlijk niet echt gewenst gedrag. :X

Chanty gefeliciteerd met je dreumes! *O*

Fijne Vaderdag iedereen! *O*
pi_153711318
Fijne vaderdag!
Wij hebben gisteren lekker samen geluncht en geshopt in Breda terwijl B bij mijn moeder was.
Daarna feestje bij mijn zus, erg leuk! B had de tijd van zijn leven, rondrennen, ballen gooien etc. Zijn neefjes (allebei 11) en nichtje (13) hebben hem goed bezig gehouden. Sliep wel wat onrustig van alle prikkels vannacht.

We hebben volgende week opgelost, mijn nichtje komt niet bij ons logeren wij gaan daar slapen. Slaapt zij in haar eigen bed en dreunen wij en B ons bed niet uit.

Chanty, klinkt als een fijne dag, nu echt gefeliciteerd met je dreumes!
Fijn zeg Mabawa! Date night :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')