abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153451882
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_153451942
Mijn dreumes wil niet naar bed :') en eigenlijk uberhaupt niet naar binnen :') Ik voorzie een drukke zomer w/
pi_153451972
Hij slaapt eindelijk (denk ik). Het is ook lekker (?) warm in z'n kamertje...
pi_153452001
S ligt er ook pas net in
Ze slaapt wel geloof ik.
Ik ben het badje aan het klaarmaken voor morgen!
pi_153452057
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:51 schreef Butterflower het volgende:
S ligt er ook pas net in
Ze slaapt wel geloof ik.
Ik ben het badje aan het klaarmaken voor morgen!
Uh, dat water is morgen wel koud denk ik :P
pi_153452119
Nee dat gaat morgenochtend een beetje opwarmen zodat we er morgenmiddag lekker in kunnen!
pi_153452146
I rook toen ik haar ophaalde uit het kdv helemaal naar zomer: naar de zonnebrandcreme vettig op haar huidje en zand uit de zandbak daaraan vastgekleefd. O+ . Begin van de avond stuiterde ze van de energie maar toen ik haar naar bed bracht, was ze binnen een seconde weg. Moe en voldaan. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_153456261
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juni 2015 21:56 schreef Franny_G het volgende:
I rook toen ik haar ophaalde uit het kdv helemaal naar zomer: naar de zonnebrandcreme vettig op haar huidje en zand uit de zandbak daaraan vastgekleefd. O+ . Begin van de avond stuiterde ze van de energie maar toen ik haar naar bed bracht, was ze binnen een seconde weg. Moe en voldaan. O+ .
Noh lekker is dat he! Ik had J ook vanmiddag vast na het buitenspelen bij mijn ouders in de tuin. Ik rook in zijn nekje en zei "je ruikt nu zó lekker naar buitenspeeljibbe O+", mn moeder gniffelde :+.
En dan dat vieze smoezelige snoetje O+ *zucht*..
♥ J & S
pi_153461018
Ik stond net voor een dichte deur bij het kdv :( lekker dan.. nu waren wel al later dan normaal omdat im voor de 100ste keer keelontsteking heb sinds april dit jaar. Dus ik ga zo maar eens bellen of er inmiddels iemand is..
  vrijdag 12 juni 2015 @ 08:23:31 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_153461160
Wat irritant aapie! :{

Zucht. We gaan dit weekend op vakantie..maar we gaan richting de regen zo te zien. -O-

Oh en wb scholen, we werden netjes rondgeleid in de scholen ;) Voor het geval dat iemand iets anders dacht :P
pi_153461203
Dat is vervelend Aap!
Gelukkig maar GotC :P
Wij vinden Teva's juist cool.....maar wie zijn wij :D Ga vanmiddag even snel kijken of ze Teva's in zijn maat verkopen in ons winkelcentrum.

Gisteren een fijne dag gehad, mijn moeder kwam langs. Hele dag buiten gespeeld met water, zand, ballen, oma, water, zand, ballen, oma etc. Een bad daarna was geen overbodige luxe.

De eczeem op zijn been is zo goed als weg nu begint het op zijn arm.

Eten jullie dreumessen nu ook veel minder? Ik snap het wel met het weer en hij heeft een aardige speklaag, maar misschien ligt het aan mijn kookkunsten. :P
pi_153461462
Buitenspeelkindjeszonnebrandgeurtjes O+

Hier een dreumes die de ene week super eet en de andere week weinig (avondeten)
Hij drinkt vooral weinig. Lastig vind ik dat. Zondag heb ik 'm continu drinken aangeboden maar hij wilde steeds niet. Heeft in 6 uur tijd maar 200 cc gedronken en wilde zelfs geen borst! Te druk met dansen, rondrennen en vreemde mensen knuffelen en highfiven. :')

Balen Aapie! :*

Ik vind Teva's ook echt verschrikkelijk. Moet nog steeds sandalen aanschaffen voor M. Hij heeft vandaag stomme 'gekregen' sandaaltjes aan :')
Wil een paar leren en een paar 'sportieve'. Van die eerste zou ik zo 5 paar kunnen kopen maar die laatste vind ik meestal allemaal lelijk en stom. Dat wordt nog wat.
pi_153461473
Vanaf hoe laat zijn ze open Aapie? en beterschap.

Sac lag er om 18:45 in en heb ik niet meer gehoord de oudste ging wat later slapen maar om 20:00 was er rust bij mij.
pi_153461648
Ik heb pas een nieuwe beker gekocht en omdat nieuw helemaal tof is, drinkt dreumes weer superveel.
pi_153461705
Ik had vanaf half 8 besproken vandaag dus dan hoort er om wel iemand te zijn ( dure opvang 24/7 opvangmogenlijkheden) dus ik baalde wel. Het is vandaag haar laatste dag daar en ik stond dus met kind en traktatie voor een dichte deur. Inmiddels is ze er lekker aan het spelen en hang ik wat op de bank met overbelaste stembanden haha.

Eten verschilt hier heel erg. Ze laat duidelijk merken wat ze wel en niet lekker vind. Drinken gaat wel goed. We hebben een rietjesbeker van de hema. En die word regelmatig met water gevuld!

GotC fijne vakantie! Waar gaan jullie heen?

Sandalen: kaylee heeft een paar kipling sandalen. Leren bruine. Ze heeft er wel echt aan moeten wennen. Na de eerste dag had ze zelfs een blaar... maar dat heb ik ook elk jaar weer met mn birckenstock slippers
pi_153461937
Drinken gaat hier wel heel goed, eigenlijk altijd al. Uit rietjesbeker en met lunch uit zijn oefenbeker van Difrax. Hij is gek op water O+

Ik heb zelf ook Teva's, die draag ik amper maar toch. En mijn vrouw ook…. :@ *) Ooit gekocht voor 1 van onze reizen. Maar ze zitten zo lekker! (en ik vind ze lekker wel tof >:) )
Ik ben gek op slippers, daar loop ik het liefst 24/7 op. Maar dat is voor een dreumes niet echt een optie. Ik ga B denk ik ook sokken aangeven in zijn Teva's :D ;)

B at zich gisteren wel vol met komkommer en zalm gisteren overigens. Maar de rijst en overige groente wilde hij echt niet. Ook brood is van 2 naar 1 gegaan en 's ochtends gaat zijn melkfles ook niet meer op.
pi_153464297
Ik vraag het t even hier maar is er iemand die een tip heeft tegen t bijten? Saar is net een piranha en vind het echt niet grappig meer ( zij zelf des te meer :') ) ik zeg al "auw" en dat het zeer doet en dat ze niet mag bijten mja kind is 10 mnd. Snapt dr geen bal van natuurlijk..
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 12 juni 2015 @ 11:16:27 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_153464547
Eten gaat hier meestal wel redelijk, al laat hij soms wel eten uit z'n mond vallen. Zal wel interessant voelen ofzo :+

Teva's ben ik wel tevreden over, maar ik ben makkelijk wb schoenen :P Het moest tegen water kunnen en hij moet er goed op lopen. Check!
Ik kreeg de tip om hem eerst met sokken erin een paar uur te laten lopen om de voeten eraan te laten wennen btw :)

Wup, welke beker hebben jullie nu? T. drinkt belachelijk veel maar ik word knetter van die 'antilek' bekers }:| Worden die dingen wel getest door kinderen? Volgens mij niet.

M'n mini wordt groot! (Met Teva's :P)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153464915
GotC :D

De antilek rietjesbeker van Nuby is hier het meest antilek met die van Difrax als goede tweede. Die van de Hema is het tegenovergesteld van anti lek. Die neemt ie mee naar het KDV en naar buiten. :P

B eet normaal als een dolle, vandaar de spekjes en de bolle wangen. Nu dus echt stukken minder. Ik maak me geen zorgen, ik ga er sowieso vanuit dat het een fase is en extra met het warme weer nu. Maar daar hebben de andere dreumessen geen last van zo te lezen.

Zo ik heb vanaf vanochtend vroeg gemasseerd, ik ga Teva's kopen. Doeeeeiiii :D :)
pi_153468124
Ik ben gestopt met antilek. Ze krijgt nu water uit een open beker en het gaat bijna niet meer mis. En als het wel misgaat: jammer dan, zeker met water. :P
pi_153468148
Wat een binkie, GotC! O+
pi_153469083
Wij gebruiken de antilekrietjesbeker van Avent.
Dat gaat hier prima.

Hoe doet jullie kind als hij/zij een nachtmerrie heeft?
Vannacht en gisternacht had S er volgens mijn 1.
Ze huilt dan heel hard met haar ogen dicht en wil wel opgepakt worden maar probeert zich daarna wel los te wurmen. Als ze dan weer neergelegd of gezet wordt wil ze weer opgepakt worden.
Krijg ook geen contact met haar en wakker maken lukt moeilijk (is het uberhaupt verstandig om haar wakker te maken dan?)
Ze heeft het nooit eerder gehad en nu 2 avonden achter elkaar.
Herkent iemand dit? Is het een nachtmerrie of wat anders?
pi_153469319
Butter, B heeft soms nachtmerries. Dan huilt hij in zijn slaap en woelt.
Ik ga dan naar hem toe, kroel door zijn haren en streel over zijn rug terwijl hij in bed ligt en praat zachtjes tegen hem. Totnogtoe gaat dat goed. Hij wordt dan langzaam rustig en slaapt verder.
pi_153474474
Gotc, wat ziet ie er leuk uit en wat wordt hij groot zeg! O+ .

Ik vind teva's leuk staan bij die kleintjes. Ik doe het zelf nu nog niet bij I. Vind dat in het kleine maatje dat ze nu heeft andere sandaaltjes/schoentjes beter zitten. Ook heb ik een beetje het idee dat voor I, die dus nog niet veel loopt maar wel steeds meer, die zooltjes behoorlijk dik zijn. Ik heb begrepen dat je, zeker als ze net beginnen te lopen, beter kunt kiezen voor schoentjes/sandaaltjes met een dunne flexibele onderkant.

Bf, zielig voor haar! Heb er hier wel eens vaker over gelezen, maar weet niet meer van wie. Ik heb er zelf geen ervaring mee.

GM, lastig met dat bijten. Gewoon maar steeds herhalen dat het niet mag, uitleggen waarom en haar iets geven waar ze wel in mag bijten. Veel meer kun je niet doen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 12 juni 2015 @ 20:22:47 #25
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_153479543
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 13:40 schreef Butterflower het volgende:
Wij gebruiken de antilekrietjesbeker van Avent.
Dat gaat hier prima.

Hoe doet jullie kind als hij/zij een nachtmerrie heeft?
Vannacht en gisternacht had S er volgens mijn 1.
Ze huilt dan heel hard met haar ogen dicht en wil wel opgepakt worden maar probeert zich daarna wel los te wurmen. Als ze dan weer neergelegd of gezet wordt wil ze weer opgepakt worden.
Krijg ook geen contact met haar en wakker maken lukt moeilijk (is het uberhaupt verstandig om haar wakker te maken dan?)
Ze heeft het nooit eerder gehad en nu 2 avonden achter elkaar.
Herkent iemand dit? Is het een nachtmerrie of wat anders?
Herkenbaar! :Y Nora had het een paar maanden geleden, precies zoals jij beschrijft. Heel hard met oogjes dicht aan het huilen, bij het oppakken kon ik haar bijna niet meer in mijn armen houden zo hard was ze aan spartelen en van me af aan het duwen. Als ik haar dan weer teruglegde in haar bedje wilde ze direct weer opgepakt worden en dan liet ze zich wel troosten.
Ik dacht ook aan een nachtmerrie. Ging ook zo ineens weer over.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')