abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153948245
Wijze woorden WupWup, dank je wel!

Ik heb echt niets met de Tour Burdie en ik ben import 030 he... :@ Ik zal er dus niet veel van meekrijgen. Komend weekend voor het eerst in weken ook geen plannen, geen afspraken, even gewoon zien waar we zin in hebben.
pi_153966065
Een hoedje wil Stip ook echt niet op, maar een petje vindt hij geen probleem.
pi_153972442
S vindt van alles goed op haar hoofd. Mustjes/petjes/helm/ en andere dingen zie spoiler :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153972462
PFFFFF!

Nu heeft mijn vrouw gedoe op haar werk. Is het mij voorbij begint het bij haar. Ze had voor komend schooljaar groep 6 gekregen met een werkweek van maandag t/m woensdag. B op dinsdag naar KDV (ipv vrijdag wat nu nog zo is) en op maandag naar haar ouders. Op woensdag zou mijn mamadag worden (ipv donderdag nu). Alles geregeld, wordt ze gisteren gebeld dat ze het gaan wijzigen. Ze moet op dinsdag t/m donderdag werken. Haar enige harde eis was/is: op maandag werken. Haar ouders willen alleen op maandag oppassen namelijk. Heeft de school geen boodschap aan....toen ze vroeg waarom degene die op maandag en vrijdag haar klas gaat doen, niet 1 dag kan wisselen. 'schoolbelang gaat voor persoonlijk belang'. HE?? Dat was de vraag toch niet....Wil die ander op maandag werken of MOET die ander op maandag werken.

Natuurlijk moet je je aanpassen en kan je niet altijd krijgen wat je graag wilt....maar de manier waarop. Geen overleg, geen begrip.

Nu moeten we gaan kijken of het KDV plek heeft op donderdag (ik vrees het niet) en wij willen helemaal niet dat B 2 dagen naar het KDV gaat. Maar ja...

Mijn vrouw is vooral verdrietig dat B zijn opa en oma dan niet meer elke maandag ziet want die hebben een geweldige band. Nu gaat ze B waarschijnlijk om de maandag toch naar haar ouders brengen. Heeft zij tijd voor nakijken en andere taken die ze anders vaak 's avonds doet.

Dat we meer geld kwijt zijn aan opvang, so be it, maar zo 7 weken vooraf het opgelegd krijgen als voldongen feit. Zo ga je toch niet met medewerkers om? Ze heeft 16 collega's, er is toch wel 1 iemand die op maandag vrij wil zijn zodat een combi mogelijk is?
  woensdag 1 juli 2015 @ 10:37:04 #280
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_153973111
Vervelende situatie idd Exode. Heeft je vrouw al met de betreffende collega gesproken waarom dit zo is? Of anders even zelf bij andere peilen of een wisseling mogelijk is? Niet echt netjes aangepakt inderdaad.

Franny hier ook een hoedjeshater. Hoewel hij hem gisteren bij het kdv wel op had :o Geen idee hoe ze dat gedaan hebben. Een hoofddoekje anders misschien eens proberen?

Kursor fijn dat er wat lijkt te veranderen qua slapen *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_153973308
Nee, nog niet Chanty, ze is op dinsdag en woensdag vrij. Morgen is haar collega weer vrij, dus hopelijk vrijdag. Het is een collega met wie ze heel goed op kan schieten....dus wie weet. Maar ik heb het idee dat de school het zo wil....en niets eens echt haar collega.

Gaan jullie zwembad/strand/andere water activiteiten ondernemen vandaag? Ik zit in de airco vandaag.... :P
Ik zag dat het vanaf volgende week dinsdag weer een stuk koeler wordt (graad of 22). Wat een overgang weer.
pi_153973339
Exode herkenbaar het onderwijs wordt steeds harder voor werknemers. En je durft niks want zo dahag baan.

Ik zit op school in de hitte heb nu al hoofdpijn en moet nog heel lang. Sac zit denk ik in het zwembadje met haar vader, ze vindt dat in ieder geval erg leuk.

Kursos fijn dat het slapen beter gaat.
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:12:21 #283
73386 Fazz
onderweg
pi_153991107
:W Ik kom even gedag zeggen! Morgenvroeg rijden we richting Frankrijk voor 10 dagen kamperen :s) De auto is gepakt, het paste net best een uitdaging met kampeerspullen en kind in een Peug 205 :+ Afgelopen weekend toen we met z'n 2 weg waren was ook super! En F had zich prima vermaakt bij opa & oma O+

Wat een hitte zeg! F is niet naar bed te krijgen, net als gisteren was het half 10 :X

Wat een gedoe Exode :{ Heb je alles rond qua opvang en dan dit... raar dat er niet eens overleg mogelijk is!

Dot, Australië O+ Heb je nog tijd voor wat sightseeing of is het alleen maar werk? :)

Kursor, wat fijn zo'n goede nacht! Hopelijk het begin van veel meer goede nachten :*

:O Ik ga maar liggen, de wekker gaat vroeg!
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:18:32 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153991298
Goede reis fazz :*.
KuikenGuppy
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:19:16 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153991321
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 18:38 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ik heb 'm net gepland voor dinsdag :D
En, hoe was het? :D
KuikenGuppy
pi_153996466
Goede reis fazz
pi_153998519
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:19 schreef Burdie het volgende:

[..]

En, hoe was het? :D
Het wordt volgende week... Kreeg onverwacht visite :D.

Wel zijn we gisteren gaan kennismaken op de psz, ging best goed! Het is een hele nieuwe groep, 8 kindjes, en Ellie vond het spannend. Maar ze heeft gekleurd en gepuzzeld en weer opgeruimd ;). De juf is erg aardig, en heel goed in observeren. Was nog geen minuut binnen of ze vroeg al hoe Ellie aan die plek op 't oor kwam. Aangezien we dat zelf pas de avond ervoor zagen en het toch echt een nare blauwe plek is (op de rand van de tafel gevallen denk ik :X) vond ik dat wel opmerkzaam. Ook kwam ze me nog even vertellen dat Ellie weliswaar de jongste is, maar zo pienter dat ze niet voor haar oudere klasgenootjes zal onderdoen. Altijd leuk om te horen :).
Home is where the O+ is...
pi_153999025
Wat fijn dat het goed is gegaan cwen! Kan mij voorstellen dat het voor jullie beide spannend was :)

Kaylee is nu de tweede week op het nieuwe kdv en ze gaat er met veel plezier heen. Waar ze op het oude aan mn been huilde dat ik niet weg mocht duwd ze nu de deur voor mn neus dichf daaaag mama roepend haha!

Morgen bloed prikken met haar om allergie te checken. Zie er nu al tegen op...
pi_154000253
Fijn dat het goed gegaan is Cwen.

Sac liep niet zo met d'r hoofd tegen de zijkant van de deur ik verwacht ook een blauwe plek daar. Ze huilde ook echt heel hard en ik zag het gebeuren :'(

Een andere vraag voor de moeders waarvan de kinderen naar het kdv gaan. Als je kind waterpokken heeft mag hij/zij dan komen geen koorts ed.? En vooral als het na een week nog maar 2 hele kleintjes op een arm zijn.
pi_154002756
Wat fijn dat het goed ging Cwen!
Heel veel plezier Fazz, geniet ervan met zijn 3tjes!

KDV is drama nu, ze hebben geen plek op donderdag.....nu is de directie van de school ermee bezig. (in overleg met directie KDV) Wij hebben gezegd dat ik net mijn dag heb omgezet en ik niet zomaar weer kan wisselen. (is ook deels waar, mijn manager ziet me aankomen) Mijn vrouw houdt haar poot nu stijf en dat vind ik heel knap van haar.

Net de hele ochtend met B, schoonzus, zwager en hun 2 kindjes (14 maanden en bijna 4 jaar) bij de Maarsseveense Plassen gehangen. Heeeerlijk! B nu thuis op bed....kletsend, hopelijk valt ie nog in slaap.

Zaterdag gaan we weer, dan gaat mijn vrouw ook mee en zetten we de vouwwagen op de dagcamping. Kunnen de kindjes 's middags in de vouwwagen slapen en wij bbqen. :) 8-)
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:07:40 #291
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154003888
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het goed gegaan is Cwen.

Sac liep niet zo met d'r hoofd tegen de zijkant van de deur ik verwacht ook een blauwe plek daar. Ze huilde ook echt heel hard en ik zag het gebeuren :'(

Een andere vraag voor de moeders waarvan de kinderen naar het kdv gaan. Als je kind waterpokken heeft mag hij/zij dan komen geen koorts ed.? En vooral als het na een week nog maar 2 hele kleintjes op een arm zijn.
Meestal wel ja, maar overleg het anders even.
KuikenGuppy
pi_154003967
De mijne hebben geen waterpokken maar mijn nichtje had ze en mocht niet komen. Week thuis geweest en nu bleek ze naar grondige inspectie van de leidsters nog 2 mini pokjes te hebben en mocht weer opgehaald worden.

Exode sterkte met alle werkperikelen
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:42:20 #293
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154004725
Dag dames :W Ik gluur hier weer eens even mee aangezien ik nog wat namen herken van zo'n 2 jaar terug toen jullie nog in verwachting waren en ik als toen nog toekomstige papa wel wat tips heb meegekregen :D

Mijn kleine man gaat ook al weer richting de 2 jaar oud en tot nu toe wordt het nog steeds leuker voor mij als man. Komt waarschijnlijk ook wel omdat mijn zoontje een echt papa's-kindje is en alles wat ik doe geweldig vind :D

Hoe doen jullie kleintjes in deze flinke hitte? Ik merk dat eten echt steeds moeilijker gaat, maar gelukkig drinkt hij wel veel en slaapt hij prima :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154007099
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 13:23 schreef exode het volgende:
Wat fijn dat het goed ging Cwen!
Heel veel plezier Fazz, geniet ervan met zijn 3tjes!

KDV is drama nu, ze hebben geen plek op donderdag.....nu is de directie van de school ermee bezig. (in overleg met directie KDV) Wij hebben gezegd dat ik net mijn dag heb omgezet en ik niet zomaar weer kan wisselen. (is ook deels waar, mijn manager ziet me aankomen) Mijn vrouw houdt haar poot nu stijf en dat vind ik heel knap van haar.
Goed van je vrouw!

Fazz, veel plezier!!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154012371
Ross welkom back. Ik kan je usernaam niet los zien van onze kat en moet er altijd om glimlachen

Waar mijn meiden normaal heel lief gaan slapen als hun vader er niet is, is het nu prut logisch met dit weer. Ik wil alleen de tuin voor nog sproeien maar dat laat ik nog maar even.

Vanmorgen voor Ean aan Sac weet jij waar schaapje is? Sac zegt ja en rent naar haar kamer pakt het schaapje en komt hem brengen naar Ean. Ze praat nog heel slecht maar begrijpt alles dus wel.
pi_154014048
Op zich drinkt I wel goed, maar voor de zekerheid heb ik haar nog verleid met wat leuke rietjes en dat werkte als een tierelier. Daarnaast verorbert ze grote hoeveelheden fruit. En ze eet ineens zo goed met een lepel! En kan weer nieuwe klanken/woorden maken. Ze zit echt weer in een soort sprongetje (die houd ik niet bij verder dus eigenlijk geen idee, maar het valt gewoon op dat ze ineens weer nieuwe dingen kan). Ze wilde vandaag ook ineens wel een zonnehoedje op, en ze is supertrots op haar nieuwe schoenen, terwijl ze zich daar eerst helemaal niet voor interesseerde en ze altijd uittrok. *O* .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was weer even een I update. *) . :+ .
Waar is Nikki eigenlijk? Lang niet hier gezien?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154023854
Rossdale, hai! Fijn dat 't goed gaat en herkenbaar, mijn man vindt dit ook een toffe fase.

Franny, wat lief! O+

Hier komen er ook weer elke dag nieuwe woordjes bij. Gisteren waren dat 'dierentuin', 'Intratuin' en 'Snuffie'. Nog wat verhaspeld, maar wel duidelijk :D.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 08:59:27 #298
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_154024026
Dank dames :) En uhmmm kat? :o

Onze kleine kan ook al behoorlijk veel woordjes en maakt ook al combinaties. Al is dat meestal wanneer hij iets niet wil. Gisteren nog mijn vriendin: "Zal mama jou even bij oma op schoot zetten?"

Kleine: "Mama oma nee, mama oma neeeeeeeeeeeeeeej" inclusief traan :P Kleine aansteller :D

Verder maakt hij van de woorden iets wat eindigt op ie, dus bank is bankie, flesje melk is melkie etc. Vind het wel erg grappig
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_154024225
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:59 schreef Rossdale het volgende:

Onze kleine kan ook al behoorlijk veel woordjes en maakt ook al combinaties. Al is dat meestal wanneer hij iets niet wil. Gisteren nog mijn vriendin: "Zal mama jou even bij oma op schoot zetten?"

Kleine: "Mama oma nee, mama oma neeeeeeeeeeeeeeej" inclusief traan :P Kleine aansteller :D

Verder maakt hij van de woorden iets wat eindigt op ie, dus bank is bankie, flesje melk is melkie etc. Vind het wel erg grappig
Heel bekend! Hier is het ook 'Ellie beker jaaaaa' en 'sappie' en 'kaassie'. Maar ook 'Papaaa? Buiten?' incl klemtoon en ik moet daat steeds zo om lachen :D
pi_154025605
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 08:59 schreef Rossdale het volgende:

Die heet Rossi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')