Het sluit ook precies aan op de belevingswereld van kuiken.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:39 schreef Franny_G het volgende:
Ik zou willen dat ik 1 jaar was en mee mocht naar Nijntje, Burdie, Je vertelt het heel aanstekelijk..
Eigenlijk niet zo veel, behalve douchen met eucalyptus-douchegel en insmeren met (een klein beetje) eucalyptus-bodylotion. Sterkte, nare hoest is het. Ik heb hem zelf ook gehad.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:01 schreef WupWup het volgende:
Wat doen jullie tegen hoest bij dreumesjes? Ze heeft nu zo'n nare te pakken, elk kwartier zo ongeveer hoest ze zich wakker
Tijmsiroop, maar er is verder weinig tegen te doen. Beterschap!quote:Op maandag 29 juni 2015 11:01 schreef WupWup het volgende:
Wat doen jullie tegen hoest bij dreumesjes? Ze heeft nu zo'n nare te pakken, elk kwartier zo ongeveer hoest ze zich wakker
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Maar ik spreek met mijn kinderloze vriendinnen ook vooral af zonder kind. Dus een avond in een cafeetje bijkletsen bijvoorbeeld. Dan vertel ik wel over I, maar ik vind het dan juist ook prettig om het gewoon over mezelf te hebben, hoe het met mij is, gewoon zoals 'vroeger', even lekker egocentrisch zijn, samen met mijn vriendinnen.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:33 schreef exode het volgende:
Een hele andere vraag: merken jullie ook dat vriendschappen veranderen nu je een kind/kinderen hebt? Vooral onze kinderloze vrienden weten soms gewoon geen houding lijkt het wel. Wij zijn natuurlijk ook veranderd, maar ik vind het zo jammer. Voelt alsof wij meer moeite moeten doen.
Ja! Goed! Hoewel het nu wel een kleine frusti is.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:47 schreef Cwen het volgende:
[..]
Tijmsiroop, maar er is verder weinig tegen te doen. Beterschap!
Limone! Hoe is 't met M?
Klinkt tof, Exode!
Pfff... Wat is het warm. Ik ga zo lekker het zwembadje vol laten lopen!
Australiëquote:Op maandag 29 juni 2015 14:00 schreef Burdie het volgende:
@Dot, 't komt vast goed met je mannenStraks willen ze je er niet meer bij hebben
Nee hoor, gekheid
Ze zullen je vast missen. Waar ben je dat je zo lang van huis bent? Wel gezellig met stappen, wijn, zon, zwembad en lekkere kerels enzo?
Of is het
werk
?
@Exode, een geslaagde meet dusHoe was het om andere mm/vv ouders te ontmoeten? Gezellig? En buitenspelenviesworden:
![]()
![]()
. Het was er ook perfect weer voor gisteren (en vandaag weer trouwens).
Vriendschappen had ik al niet zoveel, dus daar is weinig in veranderd![]()
.
@Wup, dropjes voeren?Nee, geen idee eigenlijk, maar wel lastig
. Hoop voor haar dat het snel over is!
@Cwen, goed idee, zwembad!
@Franny, egocentrisch is dat toch niet? Je bent toch ook gewoon Franny, en niet alleen maar mammy?![]()
@Limone, M met humor! Wel tof dat ze je luier regelmatig even checkt
.
Envoor je relaas in Z&G, altijd lastig als het even niet zo loopt als je wilt (waarom ga je stoppen met je bedrijf eigenlijk?)
Hier ligt er eentje in bed om zijn Grote Liefde te roepen, de dochter van de gastouder waar hij helemaal hoteldebotel verliefd op is![]()
.
Zou je ook vaker weg willen, of is het wel prima zo?quote:Op maandag 29 juni 2015 19:22 schreef exode het volgende:
Het is meer het 'niet meer gevraagd worden voor veel dingen' waar ik last van heb.
Ik merk wel dat ik het fijn vind om vaker thuis te zijn. Gewoon lekker met zijn 3en. En we werken allebei veel dus dan koester je de momenten als gezin. Maar ja ik zou wel wat vaker 'leuke' dingen willen doen. Ik moet dat ook gewoon wat laten merken, het gaat ook om mij....moet ook wat veranderen. Lastig hoor dat combineren van werken, mama zijn en sociaal leven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 08:41 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Zou je ook vaker weg willen, of is het wel prima zo?
Yay! Hoe laat werd ze wakker?quote:
Heb je vervolgens hún ook gevraagd om bij jullie te komen zitten?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:31 schreef exode het volgende:
Met de parkdag was het voor ons even extra duidelijk, ze vroegen ons wel mee, maar wij gaven aan dat het voor ons niet handig was. Waar wij zaten was ruimte voor B om te rennen en spelen, waar zij gingen staan was het hutjemutje en stonden er bierglazen etc op de grond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er is hier trouwens wel een probleempje met zonnehoedjes. Die wil I absoluut niet op. Maar dan ook echt absoluut niet. Ze rukt het meteen af. En ook als ik er een knoop in leg, blijft ze net zo lang rukken en trekken, en ondertussen schreeuwen, tot het eraf is. Aangezien ze nog geen grote bos met haar heeft als bescherming tegen de zon, vind ik dat niet zo handig allemaal."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
In Utrecht zit een mooi stadstrand, maar daar zal half Utrecht wel te vinden zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:45 schreef exode het volgende:
Franny, hou op met die leuke foto's! Wat een fijne foto.
Hier is het andersom, B is boos als hij buiten geen pet op heeft. Als ik hem van zijn hoofd haal, gaat hij gillen....
StrandHet wordt zaterdag 40 graden zag ik en heel 030 zit in Utrecht dus wij gaan ergens in de buurt naar het 'strand'. Zal wel rustig zijn....denk ik.
En heel wat anders: net officieel te horen gekregen dat ik mijn baan houd.EINDELIJK, na 1,5 jaar onzekerheid, ik ben opgelucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt volgende week... Kreeg onverwacht visitequote:
Meestal wel ja, maar overleg het anders even.quote:Op donderdag 2 juli 2015 11:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Fijn dat het goed gegaan is Cwen.
Sac liep niet zo met d'r hoofd tegen de zijkant van de deur ik verwacht ook een blauwe plek daar. Ze huilde ook echt heel hard en ik zag het gebeuren![]()
Een andere vraag voor de moeders waarvan de kinderen naar het kdv gaan. Als je kind waterpokken heeft mag hij/zij dan komen geen koorts ed.? En vooral als het na een week nog maar 2 hele kleintjes op een arm zijn.
Goed van je vrouw!quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:23 schreef exode het volgende:
Wat fijn dat het goed ging Cwen!
Heel veel plezier Fazz, geniet ervan met zijn 3tjes!
KDV is drama nu, ze hebben geen plek op donderdag.....nu is de directie van de school ermee bezig. (in overleg met directie KDV) Wij hebben gezegd dat ik net mijn dag heb omgezet en ik niet zomaar weer kan wisselen. (is ook deels waar, mijn manager ziet me aankomen) Mijn vrouw houdt haar poot nu stijf en dat vind ik heel knap van haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was weer even een I update..
.
Waar is Nikki eigenlijk? Lang niet hier gezien?"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Heel bekend! Hier is het ook 'Ellie beker jaaaaa' en 'sappie' en 'kaassie'. Maar ook 'Papaaa? Buiten?' incl klemtoon en ik moet daat steeds zo om lachenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Dank damesEn uhmmm kat?
Onze kleine kan ook al behoorlijk veel woordjes en maakt ook al combinaties. Al is dat meestal wanneer hij iets niet wil. Gisteren nog mijn vriendin: "Zal mama jou even bij oma op schoot zetten?"
Kleine: "Mama oma nee, mama oma neeeeeeeeeeeeeeej" inclusief traanKleine aansteller
![]()
Verder maakt hij van de woorden iets wat eindigt op ie, dus bank is bankie, flesje melk is melkie etc. Vind het wel erg grappig
Die heet Rossiquote:Op vrijdag 3 juli 2015 08:59 schreef Rossdale het volgende:
Dank damesEn uhmmm kat?
Onze kleine kan ook al behoorlijk veel woordjes en maakt ook al combinaties. Al is dat meestal wanneer hij iets niet wil. Gisteren nog mijn vriendin: "Zal mama jou even bij oma op schoot zetten?"
Kleine: "Mama oma nee, mama oma neeeeeeeeeeeeeeej" inclusief traanKleine aansteller
![]()
Verder maakt hij van de woorden iets wat eindigt op ie, dus bank is bankie, flesje melk is melkie etc. Vind het wel erg grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |