Een oneindige stroom van snot al bijna een jaar. Ze ademt sinds 2 weken ongeveer soms met haar mond open, ook als er even geen snot in de neus lijkt te zitten. En ze snurkt heel erg.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:24 schreef Fazzoletti het volgende:
BF, waar heef S last van dat je een verwijzing hebt gekregen?
Nee dat duurt nog heeeeeel lang johquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:23 schreef Burdie het volgende:
ChantyBen je al bijna klaar voor Lucas z'n eerste verjaardag?
![]()
Dat klinkt niet goed nee, en ademen met mond open en snurken duidt toch wel op dat er iets dicht zit lijkt me zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Een oneindige stroom van snot al bijna een jaar. Ze ademt sinds 2 weken ongeveer soms met haar mond open, ook als er even geen snot in de neus lijkt te zitten. En ze snurkt heel erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb cadeautjes (die ik nog moet inpakken dat wel) en ik heb de taart geoefend en gekeurd. Ik heb versiering. De visite is uitgenodigd… Dus ik geloof dat ik alles wel op orde heb of vergeet ik iets fundamenteels voor een eerste verjaardag?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:15 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed nee, en ademen met mond open en snurken duidt toch wel op dat er iets dicht zit lijkt me zo.Hopelijk kan de KNO arts er wat mee.
Chanty, nog maar 5 dagen?![]()
Heb je alles al voorbereid?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb cadeautjes (die ik nog moet inpakken dat wel) en ik heb de taart geoefend en gekeurd. Ik heb versiering. De visite is uitgenodigd… Dus ik geloof dat ik alles wel op orde heb of vergeet ik iets fundamenteels voor een eerste verjaardag?
Lief die piekhaartjesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:38 schreef exode het volgende:
Ik vind het wel weer eens tijd voor foto's van B.
Vorige week gemaakt, snoepend van een paprika, spelend met DE water/zandtafel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Butterflower op 16-06-2015 21:50:07 ]
Volgens mij heb je allesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb cadeautjes (die ik nog moet inpakken dat wel) en ik heb de taart geoefend en gekeurd. Ik heb versiering. De visite is uitgenodigd… Dus ik geloof dat ik alles wel op orde heb of vergeet ik iets fundamenteels voor een eerste verjaardag?
Haha, hier ook! Zou het een mannending zijn om er een zooi van te maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:54 schreef exode het volgende:
Bij jou staat alles op zijn plek Butter…..hier gaan de losse onderdelen door de tuin heen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:52 schreef Butterflower het volgende:
Het stond allemaal net. 5 minuten later lag bijna alles in het zwembad
Nog 2,5 weken en dan is het legaal!quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Hoe lang moet jij nog wachten tot je hier legaal mag posten Blue?![]()
En hoe was/waren je eerste werkdagen bij je nieuwe baan?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |