Ubercutequote:Op maandag 22 juni 2015 21:20 schreef Franny_G het volgende:
Bf, wat stoer van haar! Wat ziet dat er grappig uit he, die eerste wankele stapjes?
Ja, heb als kind heel veel last gehad, ontwikkelde ook bronchitis omdat het heel lang niet duidelijk was waardoor ik het steeds benauwd kreeg en vol met snot zat. Hooikoorts, stof, huisdieren, hooi. En dan groeide ik op in een gezin met veel dieren, dus dat hielp niet. Mijn zus heeft ook vrij veel last hiervan en dan hebben wij ook een huid die heel gevoelig reageert, snel last van uitslag e.d. . Ik hoop maar dat I het niet zo erg krijgt als wij.quote:Op maandag 22 juni 2015 21:35 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat sneu FrannyHeb je zelf veel allergieën?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:36 schreef Dot. het volgende:
Welkom hobbesje en Chanty!![]()
voor alle tandjes!
Oh, ik ben zo blij. We hebben een kdv gevonden dat zo past bij onsNa weer een vreemd verhaal bij ons huidig kdv heb ik toch nog maar even opnieuw gegoogled en er blijkt een biologisch kdv in de stad naast ons te zitten. En laat dat nu ook de stad zijn waar mijn vriend werkt! Niet zo 'zweverig' als antroposofisch, maar gewoon bewust omgaan met een kind, voeding, en het volgen van de behoefte (binnen kaders). Maar daar eten kinderen dus 3x per week warm tussen de middag, juist om de moeilijke avonden te vergemakkelijken
Wat ontzettend fijn!! Dat klinkt echt ideaal!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:36 schreef Dot. het volgende:
voor alle tandjes!
Oh, ik ben zo blij. We hebben een kdv gevonden dat zo past bij onsNa weer een vreemd verhaal bij ons huidig kdv heb ik toch nog maar even opnieuw gegoogled en er blijkt een biologisch kdv in de stad naast ons te zitten. En laat dat nu ook de stad zijn waar mijn vriend werkt! Niet zo 'zweverig' als antroposofisch, maar gewoon bewust omgaan met een kind, voeding, en het volgen van de behoefte (binnen kaders). Maar daar eten kinderen dus 3x per week warm tussen de middag, juist om de moeilijke avonden te vergemakkelijken
Wat goed! Warm eten doen ze bij ons kdv ook tussen de middag en dat is echt een uitkomst. Ze eten dan rond half 5 nog brood en de kindjes zijn dan eigenlijk klaar om naar bed te gaan als je ze ophaalt. Wij laten ze vaak nog wel iets met ons mee eten omdat we dat gezellig vinden, maar stel dat wij later zouden willen eten dan zou dat geen probleem zijn. Voor ons werkt dit erg goed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:36 schreef Dot. het volgende:
voor alle tandjes!
Ohquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:53 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, heb als kind heel veel last gehad, ontwikkelde ook bronchitis omdat het heel lang niet duidelijk was waardoor ik het steeds benauwd kreeg en vol met snot zat. Hooikoorts, stof, huisdieren, hooi. En dan groeide ik op in een gezin met veel dieren, dus dat hielp niet. Mijn zus heeft ook vrij veel last hiervan en dan hebben wij ook een huid die heel gevoelig reageert, snel last van uitslag e.d. . Ik hoop maar dat I het niet zo erg krijgt als wij..
Oh ja echt, zitten die er nog steeds??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |