Uh, dat water is morgen wel koud denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:51 schreef Butterflower het volgende:
S ligt er ook pas net in
Ze slaapt wel geloof ik.
Ik ben het badje aan het klaarmaken voor morgen!
Noh lekker is dat he! Ik had J ook vanmiddag vast na het buitenspelen bij mijn ouders in de tuin. Ik rook in zijn nekje en zei "je ruikt nu zó lekker naar buitenspeeljibbequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:56 schreef Franny_G het volgende:
I rook toen ik haar ophaalde uit het kdv helemaal naar zomer: naar de zonnebrandcreme vettig op haar huidje en zand uit de zandbak daaraan vastgekleefd.. Begin van de avond stuiterde ze van de energie maar toen ik haar naar bed bracht, was ze binnen een seconde weg. Moe en voldaan.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:40 schreef Butterflower het volgende:
Wij gebruiken de antilekrietjesbeker van Avent.
Dat gaat hier prima.
Hoe doet jullie kind als hij/zij een nachtmerrie heeft?
Vannacht en gisternacht had S er volgens mijn 1.
Ze huilt dan heel hard met haar ogen dicht en wil wel opgepakt worden maar probeert zich daarna wel los te wurmen. Als ze dan weer neergelegd of gezet wordt wil ze weer opgepakt worden.
Krijg ook geen contact met haar en wakker maken lukt moeilijk (is het uberhaupt verstandig om haar wakker te maken dan?)
Ze heeft het nooit eerder gehad en nu 2 avonden achter elkaar.
Herkent iemand dit? Is het een nachtmerrie of wat anders?
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:16 schreef GotC het volgende:
Eten gaat hier meestal wel redelijk, al laat hij soms wel eten uit z'n mond vallen. Zal wel interessant voelen ofzo
Teva's ben ik wel tevreden over, maar ik ben makkelijk wb schoenenHet moest tegen water kunnen en hij moet er goed op lopen. Check!
Ik kreeg de tip om hem eerst met sokken erin een paar uur te laten lopen om de voeten eraan te laten wennen btw
Wup, welke beker hebben jullie nu? T. drinkt belachelijk veel maar ik word knetter van die 'antilek' bekersWorden die dingen wel getest door kinderen? Volgens mij niet.
M'n mini wordt groot! (Met Teva's)
DezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een leuke grote mini heb je![]()
Niets mis met nieuwsgierigheidquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:39 schreef Franny_G het volgende:
Wat vond je confronterend om te zien wat betreft de opvoeding, Fazz? Is het dat je dan gaat twijfelen aan je eigen aanpak, of dat je merkt dat je het echt niet eens bent met hoe je vriendinnen het doen?
Kan het me trouwens wel voorstellen hoor, ben gewoon nieuwsgierig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en even iets minder idyllisch: ze heeft al een aantal dagen veel dunne poepluiers. Ze is verder niet ziek en heeft er, op de soms wat geïrriteerde billetjes na, geen last van. Zou dit met doorkomende tandjes/kiezen te maken kunnen hebben? Tot dusver heb ik bij een doorkomend tandje niet echt veel gemerkt van dit soort bijverschijnselen."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Een oneindige stroom van snot al bijna een jaar. Ze ademt sinds 2 weken ongeveer soms met haar mond open, ook als er even geen snot in de neus lijkt te zitten. En ze snurkt heel erg.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:24 schreef Fazzoletti het volgende:
BF, waar heef S last van dat je een verwijzing hebt gekregen?
Nee dat duurt nog heeeeeel lang johquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:23 schreef Burdie het volgende:
ChantyBen je al bijna klaar voor Lucas z'n eerste verjaardag?
![]()
Dat klinkt niet goed nee, en ademen met mond open en snurken duidt toch wel op dat er iets dicht zit lijkt me zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:44 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Een oneindige stroom van snot al bijna een jaar. Ze ademt sinds 2 weken ongeveer soms met haar mond open, ook als er even geen snot in de neus lijkt te zitten. En ze snurkt heel erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb cadeautjes (die ik nog moet inpakken dat wel) en ik heb de taart geoefend en gekeurd. Ik heb versiering. De visite is uitgenodigd… Dus ik geloof dat ik alles wel op orde heb of vergeet ik iets fundamenteels voor een eerste verjaardag?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:15 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed nee, en ademen met mond open en snurken duidt toch wel op dat er iets dicht zit lijkt me zo.Hopelijk kan de KNO arts er wat mee.
Chanty, nog maar 5 dagen?![]()
Heb je alles al voorbereid?
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb cadeautjes (die ik nog moet inpakken dat wel) en ik heb de taart geoefend en gekeurd. Ik heb versiering. De visite is uitgenodigd… Dus ik geloof dat ik alles wel op orde heb of vergeet ik iets fundamenteels voor een eerste verjaardag?
Lief die piekhaartjesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:38 schreef exode het volgende:
Ik vind het wel weer eens tijd voor foto's van B.
Vorige week gemaakt, snoepend van een paprika, spelend met DE water/zandtafel.
[ Bericht 4% gewijzigd door Butterflower op 16-06-2015 21:50:07 ]
Volgens mij heb je allesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb cadeautjes (die ik nog moet inpakken dat wel) en ik heb de taart geoefend en gekeurd. Ik heb versiering. De visite is uitgenodigd… Dus ik geloof dat ik alles wel op orde heb of vergeet ik iets fundamenteels voor een eerste verjaardag?
Haha, hier ook! Zou het een mannending zijn om er een zooi van te maken?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:54 schreef exode het volgende:
Bij jou staat alles op zijn plek Butter…..hier gaan de losse onderdelen door de tuin heen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:52 schreef Butterflower het volgende:
Het stond allemaal net. 5 minuten later lag bijna alles in het zwembad
Nog 2,5 weken en dan is het legaal!quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:30 schreef Fazzoletti het volgende:
Hoe lang moet jij nog wachten tot je hier legaal mag posten Blue?![]()
En hoe was/waren je eerste werkdagen bij je nieuwe baan?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |