quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zal ik anders maar gewoon weer eens een meet hier organiseren? Zoveel mensen die mij willen meeten
En hop, mega-rechtzaak aan je broek wegens copyright!quote:
je kan je toch laten untaggen of instelling wijzigen dat je niet getagd wil worden door vrienden van vrienden of iedereen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuk, blijkbaar mag iemand mijn naam noemen in FB maar mag ik daar niet op reageren, want dan worden mijn posts verwijderd.
Zo heb je er meerquote:
De busje Yv? Really?quote:
quote:
Yv is straat weetjequote:
Sla zequote:Op donderdag 11 juni 2015 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
of je wasmanden waaien er even vandoor, incl knijpermandje
* LovelyLady opruimen gaat
Als ze pappa gaat zeggen weet je wel wat het mis is iigquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Fucking hell, ik kan echt geen leeftijden inschatten.
Werkt een nieuw meisje in de kantine sinds deze week, aardig kind om te zien (nee geen bedoelingen verder). Spreek dr net even kort, dacht dat ze een jaartje of 22-23 was. Is ze 16.
16.
Viezerik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Werkt een nieuw meisje in de kantine sinds deze week, aardig kind om te zien (nee geen bedoelingen verder). Spreek dr net even kort, dacht dat ze een jaartje of 22-23 was. Is ze 16.
16.
Wat?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha zo wel weer fruit komen want ongetwijfeld uit de busje komt hier
Dat zou pas eng zijn jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ze pappa gaat zeggen weet je wel wat het mis is iig
quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha zo wel weer fruit komen want ongetwijfeld uit de busje komt hier
Nee de manden en knijpers voor het niet gehoorzamen.quote:
Sorry, maak er een zooitje van, doe iets te veel dingen (half) tegelijk. Niet handig/duidelijk.quote:
Eh, 3 nu zelfsquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Succes met je sollicitaties Yats!2 gesprekken, dat is lekker.
Thxs!quote:
Whut?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Leuk, blijkbaar mag iemand mijn naam noemen in FB maar mag ik daar niet op reageren, want dan worden mijn posts verwijderd.
Ben je nou nog van slag af door gisteren?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sorry, maak er een zooitje van, doe iets te veel dingen (half) tegelijk. Niet handig/duidelijk.
Dat sws natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je nou nog van slag af door gisteren?.
Logischquote:
Je bent oud en hebt een bril nodig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:34 schreef HeatWave het volgende:
16.
True, daarom heb ik al lenzenquote:
Feedback, niet Facebook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je kan je toch laten untaggen of instelling wijzigen dat je niet getagd wil worden door vrienden van vrienden of iedereen?
Bang voor 'n bannetje?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar ik snap wel dat ze die discussie daar niet willen hebben.
Maar niet in dusquote:
Jawelquote:
Je crush put je uit, je hebt twee keuzes nu, of je werpt je aan haar voeten of je werpt haar van een klif.quote:
Is het weer.quote:
Kliffen, die hebben we hier.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je crush put je uit, je hebt twee keuzes nu, of je werpt je aan haar voeten of je werpt haar van een klif.
Oh, dus ik ga moe zijn tot en met november?quote:
Damn mooi, ik zit me ineens af te vragen of de plaatselijke horeca daar geen uitbreiding kan gebruikenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kliffen, die hebben we hier.
[ afbeelding ]
Maar ik ga er niemand af gooien hoor. Daar ben ik veels te zachtaardig voor. Daarnaast, tis makkelijker om daar iemand voor in te huren.
En anders verder gaan als kloon, -Pineapple-quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat ik geen beklag ga doen dat mijn posts zijn verwijderd?Nah, je krijgt maar zo geen ban.
Hoop het niet voor je. Hoge druk, lage druk, verschil. Etc.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dus ik ga moe zijn tot en met november?
Kon ik maar beginnen onder een nieuw account.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:56 schreef UitStraling het volgende:
En anders
[..]
En anders verder gaan als kloon, -Pineapple-
Vast wel. Heb geen verstand van horecaquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Damn mooi
[..]
Damn mooi, ik zit me ineens af te vragen of de plaatselijke horeca daar geen uitbreiding kan gebruiken
Zag het ja, RIPquote:
Ik las hetquote:
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kon ik maar beginnen onder een nieuw account.
Ook al kennen ze je, gewoon eruit flappen wat je kwijt wilt en 'n gezonde dosis schijt aan hebben, toch?quote:
Leefde die nog dan?quote:
25 juliquote:
In de wandelgangenquote:
Wordt een heftige week, dat dan weer welquote:
Of gewoon lekker niet meetenquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wordt een heftige week, dat dan weer wel
Ouwe zeursok die je bentquote:
Best goed voer te krijgen hier hoorquote:Op donderdag 11 juni 2015 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kutje, ik pak zo meteen het vliegtuig daarheen he
Ik zou het niet weten, Yvie....quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met die watermeloen zonder pitjes? Is de smaak hetzelfde als die van zijn grote broer?
Dat geloof ik best, ik moet nog een aantal stuks fingerfood en wijn proeven en heb daar een reisje of drie al voor staan, vier kan er ook nog wel afquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Best goed voer te krijgen hier hoor
Awesomequote:
Smaakt 't zelfde ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 14:58 schreef Yvie_lu het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met die watermeloen zonder pitjes? Is de smaak hetzelfde als die van zijn grote broer?
Ik hoorde dat Hosti ons al had aangemeld ovb. Maar die had ik ook al staan jaquote:
Ik zal jou eens van een klif gooienquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je crush put je uit, je hebt twee keuzes nu, of je werpt je aan haar voeten of je werpt haar van een klif.
D'r wordt hier niemand van een klif gegooid, ok?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eens van een klif gooien.
Er zijn hier ook geen kliffen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
D'r wordt hier niemand van een klif gegooid, ok?
* Draait aanhanger weg*quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
D'r wordt hier niemand van een klif gegooid, ok?
Ik kom eraanquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:17 schreef Samzz het volgende:
Over meets gesproken... Moet ook nog housewarmen.
Niet, jij hebt geen tijdquote:
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:19 schreef rival het volgende:
Zou best eens van een klif willen springen, maar dan wel zo'n belachelijk hoge
Jamaar jamaarquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet, jij hebt geen tijd.
Nee, maar duurt nog wel even, cv komt binnen nuben twee weken en dan alles afronden.
"Niet maren Ton!"quote:
Waar ergens?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
It's true.
Zondag oldtimers kijken.
Ik snap hem nietquote:
Wil ik ook.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:30 schreef Samzz het volgende:
Nondeju, straks naar huis, eten, omkleden en naar het strand.
Jullie beginnen al kachel. Lekker goedkoopquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Hosti ons al had aangemeld ovb. Maar die had ik ook al staan ja
Ik liep net langs een Peugeot 205 CTI. Mijn hartje klopte even wat snellerquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:30 schreef Scary_Mary het volgende:
Stond net achter een ouderwets cabriootje. Voor een auto best een geinig ding wel..
Ik moest denken aan een grap van de Lama'squote:
Groede?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Dan meld je (ik niet) de valse emails van de ING, met als hoofdreden dat het nep is dat er spelfouten inzitten, reageert de ING zo:
Twitteraccount ING
@user, bedankt voor je melding! Het is inderdaad een valse e-mail die direct verwijdert kan worden. Fijne avond^Pascalle
quote: Twitteraccount ING
@user zekerheid je rekening in de gaten. Merk je iets op, bel [...]
Fucking hell.
Ik ga het even opzoekenquote:
Hebben we hier ookquote:
Twee korrels is geen strand, schatquote:
Have funquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee korrels is geen strand, schat.
Anyway, werken, strand. Doei.
Ideaal dit idd, veel beter dan morgenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit weer.Niet te warm, niet te koud.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch maar ff topicje openen denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:35 schreef Harmankardon het volgende:
25ste is iets in Scheveningen toch? Kan ik wel wat matrassen op de grond leggen, plus bank en een bubbelbad. Ideaal.
Meer dan twee korrels, lieverd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal jou eensquote:
Zaterdag?quote:
Simpel: aandacht.quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
forum.fok.nl/topic/2227352
Waar komt toch die drang vandaan om je vertrek van fok aan te kondigen?
Topquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch maar ff topicje openen denk ik
Lekker retroquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Oeeh.. eens lezenquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, dan moet ik treinen naar hooikoortsland.quote:
Zondag?quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik treinen naar hooikoortsland.
Herkenbaar. Ik had eigenlijk niks anders verwacht met mijn ervaring in feedbacktopics, maar toch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 13:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Was jij trouwens niet naar dat Body Count concert geweest, of moest je nog?quote:
Leuke linkquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was jij trouwens niet naar dat Body Count concert geweest, of moest je nog?
Is tochquote:
Ja, was wel jeugdsentiment jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch![]()
![]()
Maar was het iets, hij staat hier zondag in Nijmegen, maatje kon misschien nog aan twee kaartjes komen, aanrader?
Ja, zeker weten een aanraderquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel. Erg. Gaaf.
Strak en hard en humor her en der
Ah tof. En Ice kon nog mee over? Geen Coco?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, was wel jeugdsentiment ja
Crosspost
[..]
Ja, zeker weten een aanrader
Mee over? Als in: bejaard of niet? Hij deed het nog uitstekendquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah tof. En Ice kon nog mee over? Geen Coco?
Cocoquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mee over? Als in: bejaard of niet? Hij deed het nog uitstekend
Kan je wel ff filmpje(s) sturen
Helemaal aan het eind kwam Coco even haar neus laten zien
Haar neus, niet het eerste of het laatste wat je bij blijft..quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:02 schreef MissMSX het volgende:
Helemaal aan het eind kwam Coco even haar neus laten zien
Nee, dan zit ik in hooikoortsland.quote:
Nothing new therequote:Op donderdag 11 juni 2015 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jullie beginnen al kachel. Lekker goedkoop
denk omdat fok voor sommige mensen een deel van hun leven is, kan ik me best voorstellen. en waarom niet? wel zo beleefd, als je een beetje sociaal bent sneak je op een verjaardag ook niet zomaar de deur uitquote:Op donderdag 11 juni 2015 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Dit is nog eventjes iets hoger, hoop ik danquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klif, vliegtuig, maakt allemaal niet uit natuurlijk
Ik denk niet dat je het werken van morgen bedoeld dus roep ik...quote:
Zoiets gaat het inderdaad worden denk ik.quote:
Zonde van je pak manquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoiets gaat het inderdaad worden denk ik.
R.I.P Rivalquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het werken van morgen bedoeld dus roep ik...Ik ga uit een vliegtuig springen
Het is te heet voor een kostuum hier atmquote:
Namen,rugnummers,tijdstip en locatie?quote:
Ja op texel, hoop dat ie nu wel doorgaat. vorig keer stond er teveel windquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:47 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh da's wel spannend ja! Texel?
En zag je werkpost pas later, ben je ook iter?
Daar gaat het wel een beetje van kriebelen zeker?quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Obviously.
Gisteren wel veel kitesurfers op het strand, altijd wel mooi om te zien.
Geen suave tropenpak?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is te heet voor een kostuum hier atm
Wat ontzettend loyaal van je!quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:49 schreef rival het volgende:
[..]
Ja op texel, hoop dat ie nu wel doorgaat. vorig keer stond er teveel wind
Ja ITer... en we zitten midden in een migratie... Omdat er zoveel problemen zijn heb ik aangeboden om morgen even bij een vestiging langs te gaan. op mijn vrije dag.
Dan zie ik eruit als een Cubaanse plantagehouderquote:
jij bent niet welkom.quote:
Dat sowieso nooit bij mij. Maar ik maakte maar een geintje. Vond het echt een typische yats reactie....quote:
Ik ga toch niet in een airco zittenquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat ontzettend loyaal van je!
Vestiging met airco zeker
Fidele vent!quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in een airco zitten
Geef me hitte
Nee, vestiging is redelijk dichtbij huis (hoorn-purmerend) dus het kost me niet zoveel tijd. (denken we altijd he)
Anders moet mijn collega morgen alles alleen doen...
Zie mij daar met m'n zweep de negers in het park checken...quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:52 schreef Scary_Mary het volgende:
You say that like it's a bad thing..
@Barbusse plantage
Nou ja zegquote:
2 slowquote:
Had ie wel radijsjes? Hele mooie? Witte en rooie?quote:Op donderdag 11 juni 2015 16:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net twee bakjes gehaald maar ging eigenlijk voor de meloen maar die had hij niet meer.
Hij had vast geen bananen vandaagquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ie wel radijsjes? Hele mooie? Witte en rooie?
ohw wee als dit mij een oorwurm oplevertquote:Op donderdag 11 juni 2015 16:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had ie wel radijsjes? Hele mooie? Witte en rooie?
Ik denk niet dat mensen die zoiets willen zich laten afschrikken door de eventuele risico'squote:Op donderdag 11 juni 2015 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als het altijd gegarandeerd goed ging deden meer mensen het wel gok ik.
Whats new?quote:
Nothingquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer pizza naar binnen gestouwd. Fattyleef
Daar heb je vaak wel beide jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:14 schreef All-out het volgende:
zin in een lekker wijf en pilsmorgen al helemaal denk ik
misschien toch maar eens naar een meet
Denken dat er lekkere wijven op een meet komenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:14 schreef All-out het volgende:
zin in een lekker wijf en pilsmorgen al helemaal denk ik
misschien toch maar eens naar een meet
pils maakt rauwe bonen zoetquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Denken dat er lekkere wijven op een meet komen!
Maar 25 juli had ik begrepen...
Oiquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar 25 juli had ik begrepen...
Klaarblijkelijkquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Noemt ze jou nou gewoon niet lekker?
Er is bierquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:20 schreef All-out het volgende:
[..]
pils maakt rauwe bonen zoet
ach, het zal wel gezellig zijn toch?
Ik wil jou voor mezelf houdenquote:
Bierquote:
Oh wauwquote:
Good to knowquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Naaktstrand is een stukkie noordelijker dus![]()
goed om te weten. Als je mij en dqoq kwijt bent...quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:28 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Naaktstrand is een stukkie noordelijker dus![]()
ik lees dat hij dan moet gaan zoekenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
goed om te weten. Als je mij en dqoq kwijt bent...
Hnnnngquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan moet ik bezig met de wichelroede?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat vind ik geen probleemquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ik lees dat hij dan moet gaan zoeken
Kijken mag. Als ik klaar ben maak ik ruimte en pak ik de stoel wel om toe te kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat vind ik geen probleemdqod daarentegen kan daar anders over denken...
Zon gaat onder daar aan het strand, dus we hebben lang lichtquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijken mag. Als ik klaar ben maak ik ruimte en pak ik de stoel wel om toe te kijken
Kan wel ff duren tho
Daaromquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zon gaat onder daar aan het strand, dus we hebben lang licht
Als je het Haags uitspreekt klinkt het sws als laiend dus dat maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:40 schreef Californium het volgende:
Niet helemaal zeker of ik hierin het lijdend of leidend voorwerp ben...
A bit of both creates good balancequote:Op donderdag 11 juni 2015 17:40 schreef Californium het volgende:
Niet helemaal zeker of ik hierin het lijdend of leidend voorwerp ben...
Sws, daaromquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:48 schreef Californium het volgende:
Laiend! Doet me denken aan laiverd
En balans is goed
Maryquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat vind ik geen probleemdqod daarentegen kan daar anders over denken...
quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijken mag. Als ik klaar ben maak ik ruimte en pak ik de stoel wel om toe te kijken
Kan wel ff duren tho
Wowquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zon gaat onder daar aan het strand, dus we hebben lang licht
Is ook lekker spulquote:
Ik heb niks gezienquote:
Niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:05 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Ow..
Heb ik weer van 1 + 1 , 213 gemaakt?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:07 schreef Lokasenna het volgende:
Zusje heeft haar schooldiploma gehaald. Trots.
Eff bietje teruglezen Thijs. Doet Yats ook...quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee
Ik heb de plannen wel gezien maar wist niet dat iets concreets was.
O?quote:
Teruglezen? Wat denk je dat ik geen leven heb?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Eff bietje teruglezen Thijs. Doet Yats ook...
Kan hij het daarna wellicht samenvatten?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Eff bietje teruglezen Thijs. Doet Yats ook...
Klopt, ze moet nog even afwachten of ze voor een studie wordt ingeloot, dus weet ze nog niet helemaal zeker. Ik ben heel blij voor haar, ze heeft een moeilijk jaar achter de rug.quote:
Hoiquote:
Nee, ik lees lang niet alles gelukkigquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:12 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Kan hij het daarna wellicht samenvatten?
Shit nu moet ik echt teruglezen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef El_Thijs het volgende:
WTF ook. 25e is er een meet. Ik ben er.
Dan zeker een fesstje waard en *duimt* voor inloting!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt, ze moet nog even afwachten of ze voor een studie wordt ingeloot, dus weet ze nog niet helemaal zeker. Ik ben heel blij voor haar, ze heeft een moeilijk jaar achter de rug.
Je dochter meenemen naar een FOK!meet is vast geen heel opvoedkundig briljant idee nee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:15 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Shit nu moet ik echt teruglezen.
En kijken of mijn dochter een dagje in de trapkast wil.
Ze heeft geen vriendjes of vriendinnetjes om aan uit te besteden?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:15 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Shit nu moet ik echt teruglezen.
En kijken of mijn dochter een dagje in de trapkast wil.
Slimmekequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef artelligence het volgende:
Even met raampje open naar huis rijden. Gehemelte, neus, oorholtes jeuken. Ogen geïrriteerd
Ze is vier, dus nog niet echt. Maar ze is de week ervoor bij mijn moeder, dus kan er wel een dagje bijplakken eventueelquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze heeft geen vriendjes of vriendinnetjes om aan uit te besteden?
En ik denk dat sommige mensen haar op zullen eten..ofzo..quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je dochter meenemen naar een FOK!meet is vast geen heel opvoedkundig briljant idee nee.
Misschien i.h.k.v. afschrikwekkende preventiequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je dochter meenemen naar een FOK!meet is vast geen heel opvoedkundig briljant idee nee.
Nee joh. Kleutertjes.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
En ik denk dat sommige mensen haar op zullen eten..ofzo..
"Dus meisje, ga lekker buitenspelen in plaats van online rond te blijven en hangen en teveel drank is bad 'kay"quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Misschien i.h.k.v. afschrikwekkende preventie
Okquote:
Jaaaa.... die willen jouw me(a)etenquote:Op donderdag 11 juni 2015 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zal ik anders maar gewoon weer eens een meet hier organiseren? Zoveel mensen die mij willen meeten
Hihi, je zei komenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
die wel meenemen naar het strand
Dusse.. 25 juli te scheveningen. Iedereen komt?
Ik ga vast cola inslaanquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
Pizza voor ontbijt is niet vies ofzo hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb zin om iets te eten te bestellen maar alles is zo groot.
Dit ja.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pizza voor ontbijt is niet vies ofzo hoor.
Net alsof ik mezelf kan beheersen en het niet in een keer opeet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Pizza voor ontbijt is niet vies ofzo hoor.
Goed idee!quote:
Onder voorwaarde van oppasquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
Ik mag niks vinden, want dan discrimineer ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)695/?akamaiType=FREE
Wat vinden jullie?
Men are pigsquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Geef je daar iets om dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag niks vinden, want dan discrimineer ik.
True storyquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag niks vinden, want dan discrimineer ik.
Eens kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
Als ik die vent was gaf ik ze een dikke middelvinger en deed ik er nog een schepje bovenop.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef je daar iets om dan?
Je laat je toch niet de mond snoeren.
Onhandige uitspraak, maar denk dat er wel een kern van waarheid in zit.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
Wat vinden jullie?
Whut whut whut?quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Ok
Dizkriminaziequote:Op donderdag 11 juni 2015 18:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onhandige uitspraak, maar denk dat er wel een kern van waarheid in zit.
En knip gvd die neusharen bij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |